[P/WP11.144] CD20T Zwiekszone spalanie z 7.5 l/100 do >10
: 2011-05-16, 15:12
Witam i pozdrawiam forumowiczow.
Niedawno przydarzyla mi sie awaria. Blad 21. Siwy dym, brak mocy, niemoznosc przekroczenia 2000 obrotow/min. Wymienilem filtr paliwa - nic nie pomoglo. Wykrecilem krociec na zasilaniu pompy wtryskowej i okazalo sie ze sito bylo kompletnie zasyfione. Zamowilem nowy krociec (52 euro, hehe). Wymienilem - samochod jak nowy. Niestety zanim zdazylem zlitrazowac autko wymienilem rowniez rozrzad. O moich problemach przy wymianie mozna przeczytac tu: viewtopic.php?t=5766 . Jezeli nie chce sie komus czytac, napisze ze koniec koncow zalozylem rozrzad dokladnie jak byl wczesniej, co wcale nie znaczy ze dobrze:(
Fakt faktem ze samochod zaczal palic tak mniej wiecej 3 litry ropki wiecej na 100km.
I tu mam pytanie: czy to mozliwe ze samochod palil wczesniej te 7.5 litra/100, tylko dlatego ze filtr w kroccu byl zapchany? Biorac to wszystko na logike, nie widze innego usprawiedliwienia... Co moge zrobic zeby wrocil do poprzedniego spalania?? Mieszkam w Irlandii, gdzie dobrego mechanika ze swieczka nie znajde. A samochod spalajacy ponad 15e/100km nie jest zbyt rozsadnym rozwiazaniem...
Dodam jeszcze ze mam chyba zbyt wysokie obroty biegu jalowego - z licznika widac jakies 850 -900, ale tak bylo od poczatku.
Pomocy... za ktora z gory WIELKIE DZIEKI!
Niedawno przydarzyla mi sie awaria. Blad 21. Siwy dym, brak mocy, niemoznosc przekroczenia 2000 obrotow/min. Wymienilem filtr paliwa - nic nie pomoglo. Wykrecilem krociec na zasilaniu pompy wtryskowej i okazalo sie ze sito bylo kompletnie zasyfione. Zamowilem nowy krociec (52 euro, hehe). Wymienilem - samochod jak nowy. Niestety zanim zdazylem zlitrazowac autko wymienilem rowniez rozrzad. O moich problemach przy wymianie mozna przeczytac tu: viewtopic.php?t=5766 . Jezeli nie chce sie komus czytac, napisze ze koniec koncow zalozylem rozrzad dokladnie jak byl wczesniej, co wcale nie znaczy ze dobrze:(
Fakt faktem ze samochod zaczal palic tak mniej wiecej 3 litry ropki wiecej na 100km.
I tu mam pytanie: czy to mozliwe ze samochod palil wczesniej te 7.5 litra/100, tylko dlatego ze filtr w kroccu byl zapchany? Biorac to wszystko na logike, nie widze innego usprawiedliwienia... Co moge zrobic zeby wrocil do poprzedniego spalania?? Mieszkam w Irlandii, gdzie dobrego mechanika ze swieczka nie znajde. A samochod spalajacy ponad 15e/100km nie jest zbyt rozsadnym rozwiazaniem...
Dodam jeszcze ze mam chyba zbyt wysokie obroty biegu jalowego - z licznika widac jakies 850 -900, ale tak bylo od poczatku.
Pomocy... za ktora z gory WIELKIE DZIEKI!