Witam ! Ostatnio wyjezdzajac z ronda chcialem zredukowac bieg , gdy nagle pedal od sprzegla zaczal mocno stukac a biegu juz nie dalem rady wrzucic

Czekajac na transport wciskalem pedal ale nie bylo rezultatu (na wcisnietym sprzegle bieg dalej byl zalaczony) . "mechanik" powiedzial ze cale sprzeglo do wymiany wiec zgodzilem sie . Nazajutrz pojechalem do niego gdy konczyl juz skrecac pol os . Powiedzial ze przy wymianie musial spuscic olej ze skrzyni biegow i zabral sie do odkrecania nizej pokazanej sruby . Nie mogl jej odkrecic wiec wcisnal olej przez odpowietrznik

Po skonczonej pracy nie widze roznicy w jezdzie a wydaje mi sie ze sprzeglo powinno inaczej dzialac . A wiec pytanie brzmi :
1. Czy wszystko bylo zrobione prawidlowo ?
2. Jak powinno zachowywac sie nowe sprzeglo ?
3. Czy sruba pokazana na zdjeciu powinna miec wglebienie kwadratowe czy
jakis inny wzor , bo zanim "mechanik" ja zdewastowal wydawalo mi sie
ze jest taki jak na moim szkicu . Prosze o zdjecia nieuszkodzonej sruby .
Sruba :
http://w236.wrzuta.pl/obraz/7znke3I9ZPw/sruba
Szkic pogladowy :
http://w236.wrzuta.pl/obraz/1GYrMp1Flv8/szkic
Bardzo prosze o opinie i porady . Pozdrawiam
