Strona 1 z 1
[P/WP11.144] 2 pytania do wlascicieli p11.144
: 2011-02-07, 21:40
autor: filtron
witm mam 2 pytania zwiazane z p 11 144 2l 140km z 2002 1. wiec tak czy mozna recznie ustawic wolne obroty teraz sa na poziomie 1000obr/min na cieplym silniku
2.chodzi o skrzynie biegow a dokladnie o chydraulike sprzegla jak silnik jest zimny wszystko jest ok biegi wchodza jednym palcem klopoty zaczynaja sie jak jest cieply jedynka jak i wsteczny czasanmi musi byc wbity na chama reszta biegow juz jest ok poprosze o rady
: 2011-02-08, 00:01
autor: bodek
Ręcznie możesz co najwyżej pokręcić śrubką ograniczającą domykanie przepustnicy. Po czyszczeniu przepustnicy czasami trzeba wykonać taki zabieg.
Co do skrzyni to na początek płyn w wysprzęgliku i olej bym zmienił.
: 2011-02-08, 17:57
autor: filtron
z tego co sie orientuje olej w skrzyni byl wymieniany niedawno a co do sprzeglika to jest olej koloru żłtego a moze wysprzeglik pada a co do koncepcji oleju w wysprzegliku to moze jest tak stary ze na rozgrzanym oleju traci swoje wlasciwosci
: 2011-02-08, 20:21
autor: bodek
Mówiąc olej miałem na myśli skrzynię. W wysprzęgliku jest płyn hamulcowy. Nie zaszkodzi go wymienić tak samo jak nie zaszkodzi wymienić olej w skrzyni jeżeli nie masz pewności, że był wymieniany. Standardowe koszty.
: 2011-02-08, 21:49
autor: Maniek-ol
No to dowiedz się jaki został wlany olej do skrzyni. Jeśli był w klasie GL5 to możesz sobie odpuścić , padają synchronizatory.
: 2011-02-08, 22:05
autor: filtron
znalazlem rachunek i wlany jest olej gl-4 75w90 firmy durablend jakies 8 tys temu
: 2011-02-08, 22:50
autor: Maniek-ol
Czyli Valvoline , w sumie jest dobry.
Odnośnie wysprzęglika , to może sprzęgło jest zapowietrzone. Też warto sprawdzić.
: 2011-02-20, 21:34
autor: filtron
wymiana wysprzęglika oraz dot 4 i wszystko jest jak w bajce wszystko plynnie wchodzi mysle ze sama wymiana dot4 by wystarczyla