Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P/WP11.144] Obroty biegu jałowego - help

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

punisher1
nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 2010-03-24, 00:03
Lokalizacja: Wrocław

[P/WP11.144] Obroty biegu jałowego - help

Post autor: punisher1 » 2010-12-09, 23:13

Witam
Jest masa podobnych problemow ale moj troszke inny:

U mnie obroty na jalowym albo skacza od 1500 do 2200 tak jakbym naciskal i puszczal gaz, albo utrzymuja sie stale na 1500 tys, albo spadaja do okolo 400 obr badz nawet gasnie. W ciagu jednej 5 km trasy potrafia wystapic wszystkie wymienione objawy. Elektryk kombinuje kombinuje i nic. Czy zapowietrzona chlodnica moze miec wplyw? Przy wymianie weszlo bardzo malo plynu a w chlodnicy jak odkrece korek prawie sie wylewa i to juz tak od roku. Silniczek krokowy dziala jak trzeba - byl sprawdzany. Kombinacje srubkowe nic nie daly takze.
Bardzo prosze o pomoc (p11.144 1.8b)

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2010-12-09, 23:32

do sprawdzenia na początek masz:
- przepływomierz - czyszczenie / wymiana
- pierwsza sonda lambda - sprawdzić czy prawidłowo dokonuje pomiarów
- wyczyścić przepustnicę
- sprawdzić TPS

Przepływomierz i sondę lambda najlepiej po kolei podmienić z innego auta - od razu poczujesz różnicę i będzie wiadomo co szwankuje. Obstawiam, że to właśnie któreś z tych dwóch z większymi szansami przepływomierza.

Chłodnica nie dałaby takich objawów.

D@wiD
wiem o czym pisze
Posty: 47
Rejestracja: 2010-11-08, 13:14
Lokalizacja: Świecie
Kontakt:

Post autor: D@wiD » 2010-12-22, 19:33

sprawdz kopulke i przewody ale cos mi swita ze przewaznie tak primerki maja
Pierwszy w polsce klub nissana Primery--->>> www.PrimeraKlub.pl Dołącz do nas juz dziś!!!

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2010-12-22, 20:06

D@wiD pisze:sprawdz kopulke i przewody ale cos mi swita ze przewaznie tak primerki maja
w silniku 1,8 nie ma rozdzielacza zapłonu - są oddzielne cewki na każdą świece :)

D@wiD
wiem o czym pisze
Posty: 47
Rejestracja: 2010-11-08, 13:14
Lokalizacja: Świecie
Kontakt:

Post autor: D@wiD » 2010-12-23, 09:47

faktycznie nie doczytalem
Pierwszy w polsce klub nissana Primery--->>> www.PrimeraKlub.pl Dołącz do nas juz dziś!!!

Awatar użytkownika
BULI
aktywny forumowicz
Posty: 185
Rejestracja: 2009-12-07, 10:02
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: BULI » 2011-03-14, 11:43

punisher1, sprawdź i wyczyść to co Mas napisał i później na kompa ustawić bieg jałowy i mapę samouczącą się i powinno być OK.
BULI
Reklamacji na zamknięte tematy nie uwzględniam :)
Obrazek

Przemekff
nowy na forum
Posty: 15
Rejestracja: 2012-01-08, 08:39
Lokalizacja: Milanówek

Post autor: Przemekff » 2012-03-16, 04:40

mapa samouczaca sie? co to jest i gdzie takie ustawic? :)
Przemek

laszlo
stały bywalec
Posty: 108
Rejestracja: 2010-12-07, 19:51
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: laszlo » 2012-03-16, 07:17

Ewnentualeni zrób adaptację przepustnicy. Opisane w dziale zrób to sam.
Nauka Jazdy Ostrów Wielkopolski

Eco driving, Save driving, zniżki
www.oskmaster.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”