[P/WP11.144] Obroty biegu jałowego - help
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P/WP11.144] Obroty biegu jałowego - help
Witam
Jest masa podobnych problemow ale moj troszke inny:
U mnie obroty na jalowym albo skacza od 1500 do 2200 tak jakbym naciskal i puszczal gaz, albo utrzymuja sie stale na 1500 tys, albo spadaja do okolo 400 obr badz nawet gasnie. W ciagu jednej 5 km trasy potrafia wystapic wszystkie wymienione objawy. Elektryk kombinuje kombinuje i nic. Czy zapowietrzona chlodnica moze miec wplyw? Przy wymianie weszlo bardzo malo plynu a w chlodnicy jak odkrece korek prawie sie wylewa i to juz tak od roku. Silniczek krokowy dziala jak trzeba - byl sprawdzany. Kombinacje srubkowe nic nie daly takze.
Bardzo prosze o pomoc (p11.144 1.8b)
Jest masa podobnych problemow ale moj troszke inny:
U mnie obroty na jalowym albo skacza od 1500 do 2200 tak jakbym naciskal i puszczal gaz, albo utrzymuja sie stale na 1500 tys, albo spadaja do okolo 400 obr badz nawet gasnie. W ciagu jednej 5 km trasy potrafia wystapic wszystkie wymienione objawy. Elektryk kombinuje kombinuje i nic. Czy zapowietrzona chlodnica moze miec wplyw? Przy wymianie weszlo bardzo malo plynu a w chlodnicy jak odkrece korek prawie sie wylewa i to juz tak od roku. Silniczek krokowy dziala jak trzeba - byl sprawdzany. Kombinacje srubkowe nic nie daly takze.
Bardzo prosze o pomoc (p11.144 1.8b)
do sprawdzenia na początek masz:
- przepływomierz - czyszczenie / wymiana
- pierwsza sonda lambda - sprawdzić czy prawidłowo dokonuje pomiarów
- wyczyścić przepustnicę
- sprawdzić TPS
Przepływomierz i sondę lambda najlepiej po kolei podmienić z innego auta - od razu poczujesz różnicę i będzie wiadomo co szwankuje. Obstawiam, że to właśnie któreś z tych dwóch z większymi szansami przepływomierza.
Chłodnica nie dałaby takich objawów.
- przepływomierz - czyszczenie / wymiana
- pierwsza sonda lambda - sprawdzić czy prawidłowo dokonuje pomiarów
- wyczyścić przepustnicę
- sprawdzić TPS
Przepływomierz i sondę lambda najlepiej po kolei podmienić z innego auta - od razu poczujesz różnicę i będzie wiadomo co szwankuje. Obstawiam, że to właśnie któreś z tych dwóch z większymi szansami przepływomierza.
Chłodnica nie dałaby takich objawów.
sprawdz kopulke i przewody ale cos mi swita ze przewaznie tak primerki maja
Pierwszy w polsce klub nissana Primery--->>> www.PrimeraKlub.pl Dołącz do nas juz dziś!!!
faktycznie nie doczytalem
Pierwszy w polsce klub nissana Primery--->>> www.PrimeraKlub.pl Dołącz do nas juz dziś!!!