[P10/W10] Kolektor ssący i wydechowy z P11
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P10/W10] Kolektor ssący i wydechowy z P11
Witam
Pomijając to, że mam silnik Sr20di i wiem że jest na monowtrysku, to chciałbym się dowiedzieć czy będą do niego pasować kolektory z P11 z wersji LOW-PORT. Chodzi o rozmiar otworow i ich kształty.
Pozdrawiam i czekam na szybka odpowiedz
Pomijając to, że mam silnik Sr20di i wiem że jest na monowtrysku, to chciałbym się dowiedzieć czy będą do niego pasować kolektory z P11 z wersji LOW-PORT. Chodzi o rozmiar otworow i ich kształty.
Pozdrawiam i czekam na szybka odpowiedz
-
- stały bywalec
- Posty: 99
- Rejestracja: 2009-12-30, 00:37
- Lokalizacja: Łask
Jasne że wiem. Mam wiązke z monowtrysku plus komputer, tylko wszystko zestroic
I wcale nie jest tak różowo, bo nie pasują kształty kanałów. Co mam teraz
zrobic ?
Pod adresem sa fotki
http://img171.imageshack.us/gal.php?g=1233028836.jpg
I wcale nie jest tak różowo, bo nie pasują kształty kanałów. Co mam teraz
zrobic ?
Pod adresem sa fotki
http://img171.imageshack.us/gal.php?g=1233028836.jpg
-
- stały bywalec
- Posty: 99
- Rejestracja: 2009-12-30, 00:37
- Lokalizacja: Łask
tam są podtoczenia na wtryski i tylko tym się różni. teraz nie chce cię wprowadzać w bład kiedyś robiłem kumplowi przekładke silnik od jednopunktu a osprzęt wielopunkt więc na odwrót jak u ciebie wszyscy mówili ze nie bedzie śmigał bo te podtoczenia w głowicy a on śmigał no może miał z 2 km mniej przymierz kolektor od jenopunktu na głowice od wielo i zobacz czy podtoczenia nie wystaja poza kolektor .. jeżeli wio sie pokrywa kupuj uszczelke i składaj.. jeżeli kolektor nie zakrywa podtoczeni .. nie da się i tu moja pomyłka..
Nissan Primera p10 2.0 pb+lpg..... BMW E90 2.0 td .....VW T4 2.5TDI
nowe p10 sedan 2.0 95r GT ma juz silnik
p10 2.0 pb+Lpg 90r. 530 tyśi niestety od 25-02-2010 już tylko na 4 biegach
nowe p10 sedan 2.0 95r GT ma juz silnik
p10 2.0 pb+Lpg 90r. 530 tyśi niestety od 25-02-2010 już tylko na 4 biegach
Z tego co kiedyś wyczytałem , to jest to możliwe ale z P10 do P10. Podobno nawet nie trzeba zmieniać kompa i wiązki , trzeba tylko przedłużyć niektóre kabelki , a jeśli chodzi o podłączenie wtrysków to podobno wystarczy jakoś je rozdzielić. Kiedyś szukałem tego tematu na forum ,ale nie mogłem znaleźć.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
-
- stały bywalec
- Posty: 99
- Rejestracja: 2009-12-30, 00:37
- Lokalizacja: Łask