Strona 1 z 1

[P10/WP10] Pomocy!!! Prawie wszystkie zęby już zjadłem

: 2010-09-15, 22:08
autor: smyndrok
Witam klubowiczów!!

Problem następujący: pacjent SR20Di nie wkręci się wyżej jak 2500rpm (wtrysk przestaje pracować, pompka kręci cały czas), mam drugiego takiego który pracuje poprawnie i z niego poprzerzucałem już następujące elementy:

- Korpus wtrysku ze wszystkimi betami (przepływka,krokówka, położeniówka, itp)
- Lambde
- Pompkę paliwa
- ECU
- aparat zapłonowy, kable, świece

rozrząd wykluczam, bo pięknie się wkręca do tych 2500 i pracuje równo,ale chyba ściągnę dekiel i sprawdzę dla pewności...

i dalej nic, kończą mi się pomysły i zęby:) Wszystko zaczęło się dziać po wyłożeniu się Primabellą na dach (podobno). Czy primerka z 93 roku ma siakiś wyłącznik wstrząsowy lub podobne urządzenie??

: 2010-09-15, 22:36
autor: janusz
Ma ma, ale nikt nie wie gdzie on jest. W ASO powinni wiedzieć. Tzn pojedziesz oni wcisną jeden przycisk i skasują Cię. Spróbuj jeszcze zrobić reset kompa - ściągasz klemy z aku i je zwierasz na 15sek jak mnie pamięć nie myli.

Re: Pomocy!!! Prawie wszystkie zęby już zjadłem

: 2010-09-16, 20:46
autor: alfabox
smyndrok pisze:Witam klubowiczów!!

Problem następujący: pacjent SR20Di nie wkręci się wyżej jak 2500rpm (wtrysk przestaje pracować, pompka kręci cały czas), mam drugiego takiego który pracuje poprawnie i z niego poprzerzucałem już następujące elementy:

- Korpus wtrysku ze wszystkimi betami (przepływka,krokówka, położeniówka, itp)
- Lambde
- Pompkę paliwa
- ECU
- aparat zapłonowy, kable, świece

rozrząd wykluczam, bo pięknie się wkręca do tych 2500 i pracuje równo,ale chyba ściągnę dekiel i sprawdzę dla pewności...

i dalej nic, kończą mi się pomysły i zęby:) Wszystko zaczęło się dziać po wyłożeniu się Primabellą na dach (podobno). Czy primerka z 93 roku ma siakiś wyłącznik wstrząsowy lub podobne urządzenie??
Jak wygląda sprawa z ciśnieniem paliwa?,może regulator ciśnienia przepuszcza i przy wyższych obrotach ciśnienie jest za słabe.Sprawdź jaki kolor mają świece,bo jeżeli za jasne to może być regulator ciśnienia.A może być też sprawa zawalonego katalizatora,ale wtedy będą świeczki zaczadzone i może mieć problem z wydmuchem spalin,przez zarośnięty kat. :-|

: 2010-09-24, 00:12
autor: donn_primerra
przerwa w obwodzie wprzepływomierza.tu jest problem.. szukaj po kablach od przepływki do ecu czy nie ma prerwy. auto jest w trybie awaryjnym.. z tego co wiem p10 nie ma wyłacznika bezpieczeństwa..

: 2010-09-24, 08:27
autor: dominik86
Wlasnie te 2500 obr wskazuje na cos z przeplywka...

: 2010-09-28, 11:08
autor: fago2002
u mnie to samo bylo, sprawdz najpierw , czy chodzi na wsytskich garkach, miales jakies problemy z odpalaniem albo palil bezpieczniki?Ja tez bym stawial na kat albo tryb awaryjny, odczep tlumik bedziesz wiedzial czy sie wkreci na obroty bez kata

: 2010-09-28, 15:42
autor: dylson
W nissanach (a moze i w innych autach) jak pada przeplywka to auto nie wkreca sie powyzej 2300-2400 obrotow. Osobiscie to sprawdzilem i w momencie jak przekraczalem pewien prog obrotow to objaw byl podobny jak przy odcince. Sprawdz jakie wartosci w Twoim aucie powinna miec przeplywka i zmierz swoja. Ewentualnie odepnij ja calkowicie i zobacz czy jest w roznica w jezdzie.