Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Tryb awaryjny 2500rpm pomimo wymiany przeplywki

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Perzan
nowy na forum
Posty: 7
Rejestracja: 2019-12-29, 10:52
Lokalizacja: Kraków

Tryb awaryjny 2500rpm pomimo wymiany przeplywki

Post autor: Perzan » 2019-12-29, 11:01

Witam wszystkich forumowiczow. Zakladam temat poniewaz przewertowalem wsztstkie i zaden jie rizwiazal moich problemow. Jakies 4msc temu czyscipem przepustnice odkrecilem tps i ACC zawór nagle spalanie w trasie z 8 na 13 a po muescie z 9.7 na 15 l/100.
I zaczal gasnac na jalowym na benzynie co 30 sek. Wyczyscilem ostatnio znow przepustnice ustawilem tps na 0.45v na jalowym .calkowite zamkniecie przepustnicy srubka oring acc wymieniony na nowy przeplywka wymyta benzynka i pędzlem. Wszystko zlozone bez lewego powietrza. Auto odpala wchodzi na ssanie i zaraz gasnie. Dam gazu to gasni jeszcze szybciej i strzela w dolot. Nie pokazuj check ani zadnych bledow torque nie pokazal ndsII nie laczy sie z elm 327 v1.5
Obd II.
Po odpieciu przeplywki wywala check i blad p0110 samochod mozna odpalic ale.kreci tylko do 2.500 wyzej szarpie jak glupi i nie pojdzie ponad 2.700 wskazowka spalanie na benie pokazuje 18-20l/100 i takie jest napewno.
Przeplywke kupilem uzywke o identycznych numerach ale po jej podlaczeniu te same objawy jedynie troszke dluzej popracuje nim zgasnie.
I to co nam bardziej mn drazni ze raz sie laczy i czyta wskazania wszystkie torque i bledy a raz nic albo laguje jakby tracil polaczenir ale to nie problem z wtykiem tylko jakby cos od ecu auta. I czemu ten ndsii nie laczy specjalnie nawet wyszukalem v1.51 bo slyszalem ze nowsza nie zawsze laczy z autem. Bardzo prosze o pomoc.

Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka

Wlasnie wracam z auta podlaczylem sie scanmasterem
Podlaczona i odlaczona przeplywka pokazuje od 2-5 g/s podlaczona pokazuje temp powietrza 16st na zewnatrz jest 0
Sonda 1 na jalowym pracujr na 0.930v przegazoka schodzi do 0.230 tak skokowo 2 sonda w ogóle nie pracuje 99.9 v
Bledy pokazuje tylko na odpietej przelywce jak ja podlacze to nie pokazuje żadnego bledu nawe check nie swieci.
Primera P11.144 QG18DE +LPG Lovato Smart

Awatar użytkownika
mały v8
fanatyk nissana
Posty: 507
Rejestracja: 2016-03-21, 19:35
Lokalizacja: Siedlce

Re: Tryb awaryjny 2500rpm pomimo wymiany przeplywki

Post autor: mały v8 » 2020-01-02, 09:23

Identyczne objawy miałem wieki temu w starej J30 i to był właśnie przepływomierz . Tam był gaz II generacji na mikserze,(innych wtedy nie było) i jakieś tam nastawienia brał tylko z sondy lambda , więc po odpaleniu na gazie chodził normalnie. Pamiętam że zdjąłem całkiem kostkę z przepływomierza, bo z podłączoną nie chciał się nawet wkręcać na obroty przełączenia na LPG. Więc ja bym szukał w tym kierunku. Nie wykluczone że ta co kupiłeś też jest walnięta.
ObrazekObrazekObrazek

Perzan
nowy na forum
Posty: 7
Rejestracja: 2019-12-29, 10:52
Lokalizacja: Kraków

Re: Tryb awaryjny 2500rpm pomimo wymiany przeplywki

Post autor: Perzan » 2020-01-03, 17:36

Kurde tego wlasnie sie boje. Mam mozliwosc kupic nowy zamiennik za 90 zl sam wklad chyba bede musial chyba sprawdzić tym sposobem a przy okazji bd mogl zwrocic gdyby to co innego bylo. A ten tryb awaryjny silnika to pozniej trzeba skasowac kompem czy samo sie usunie jak podepne sprawne urządzenie ?
Primera P11.144 QG18DE +LPG Lovato Smart

Perzan
nowy na forum
Posty: 7
Rejestracja: 2019-12-29, 10:52
Lokalizacja: Kraków

Re: Tryb awaryjny 2500rpm pomimo wymiany przeplywki

Post autor: Perzan » 2020-01-03, 17:38

Btw jak sorawdzac przeplywke na sucho w domu czy pod pradem ? Ew. Podlaczyc pod baterie 9v ? Tylko kt pin +a ktory- bo ze achematow ni jak nie wychodzi mi to.
Primera P11.144 QG18DE +LPG Lovato Smart

Awatar użytkownika
mały v8
fanatyk nissana
Posty: 507
Rejestracja: 2016-03-21, 19:35
Lokalizacja: Siedlce

Re: Tryb awaryjny 2500rpm pomimo wymiany przeplywki

Post autor: mały v8 » 2020-01-04, 10:19

Po podłączeniu sprawnej przepływki check sam zgaśnie, a co do sprawdzenia 'na stole" to chyba szybciej na samochodzie podczas pracy silnika coś tam można odczytać, ale tu niech się elektrycy wypowiedzą. Tak czy siak , najprościej było by podmienić z kimś ze sprawnego auta.
ObrazekObrazekObrazek

Perzan
nowy na forum
Posty: 7
Rejestracja: 2019-12-29, 10:52
Lokalizacja: Kraków

Re: Tryb awaryjny 2500rpm pomimo wymiany przeplywki

Post autor: Perzan » 2020-01-04, 15:53

no wlasnie najlepiej by bylo sprawdzic ale na podlaczonej przeplywce czy jednej czy drugiej nie odpale auta za chiny. zalacza ssanie i jak obroty schodza na jalowy bieg to gasnie, a jak dodam gazu nie wazne czy delikatnie czy odrazu pelnym otwarciem przepustnicy to gasnie odrazu.
Primera P11.144 QG18DE +LPG Lovato Smart

Perzan
nowy na forum
Posty: 7
Rejestracja: 2019-12-29, 10:52
Lokalizacja: Kraków

Re: Tryb awaryjny 2500rpm pomimo wymiany przeplywki

Post autor: Perzan » 2020-03-04, 12:39

Temat do zamknięcia wymiana na nowa że sklepu pomogła pozdrawiam. Niektórych rzeczy nie warto kupować używek.
Primera P11.144 QG18DE +LPG Lovato Smart

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”