[P10] Problem z obrotami przedział 3 - 4 tyś.
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P10] Problem z obrotami przedział 3 - 4 tyś.
Witam
Mam primere 2.0 SR20Di i niestety ostatnio odmawia posłuszeństwa. Problemem jest, że bardzo cięzko przychodzi jej przejsc przedział 3-4 tyś obrotó. Czasami nic się nie dzieje, ale z regóły strasznie szarpie, tak jakby odcinało zapłon i ogólnie troche mułowato chodzi. Powyżej 4 tyś przyśpiesza naprawdę ok. Wymieniałem świece, filtry, próbowałem kilku przepłwomierzy, ale z mizernym skutkiem. Wiecie może co jej dolega ?
Pozdrawiam
Mam primere 2.0 SR20Di i niestety ostatnio odmawia posłuszeństwa. Problemem jest, że bardzo cięzko przychodzi jej przejsc przedział 3-4 tyś obrotó. Czasami nic się nie dzieje, ale z regóły strasznie szarpie, tak jakby odcinało zapłon i ogólnie troche mułowato chodzi. Powyżej 4 tyś przyśpiesza naprawdę ok. Wymieniałem świece, filtry, próbowałem kilku przepłwomierzy, ale z mizernym skutkiem. Wiecie może co jej dolega ?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2010-05-13, 09:44 przez Adallo, łącznie zmieniany 1 raz.
stary kable wlasnie duzo maja do tego, jak Ci bedzie iskra przeskakiwala miedzy kablami, to jak ma Ci samochod trzymac obroty jak iskre gubi, raz na jednym garze raz na innym,na gazie nawet moze Ci wysadzic kolektor lub filtr powietrza, nie strzela Ci samochod jak dodajesz gazu na gazie i przyspiesza?Jak strzela tzn ze nie przepala tej ilosci gazu ktora dostaje, bo nie dostaje odpowiedzniego prundu na swiczki
Drifting Nissanem Silvia s14 350HP
Marne paliwo też może takie objawy wytwarzać. Ale ja ze swojego doświadczenia obstawiałbym kable. Ale zanim kupisz to dobrze by było jakbyś popytał chłopaków na forum jak pomierzyć multimetrem (miernik napięcia) czy kable są dobre. W moim poprzednim aucie (VW GolfII benz-gaz) najdłużej wytrzymały kable BERU (1 rok) najkrócej nieznanego producenta (3 miesiące) I co jeszcze istotne: być może że tylko jeden kabel dostaje przebicia. Zanim kupisz nowe lepiej pomierzyć lub jeśli masz od kogo to pożyczyć do sprawdzenia czy to to.
- bzyku888
- wiem o czym pisze
- Posty: 41
- Rejestracja: 2009-12-26, 19:06
- Lokalizacja: Warszawa/Częstochowa
Słuchaj zobacz przewody od podciśnienia mi sparciały i też chodził jak kangur ale ja mam teraz jeszcze inny problem bo teraz zachął mi strasznie przerywać i brak mu mocy (tak jak by chodził na 3 garach) a wymieniałem świece kable kopułke i palec. Zastanawiam się czy to mogą być te przewody od podciśnienia bo wymieniłem nie wszystkie. Już sam niewiem co mam robić
Też mam taki problem, wymieniałem już filtr powietrza, filtr paliwa, świece, kopułkę i kable i to nie pomogło tylko że z czasem obroty już nie były problemem w przedziale 3-4 tys. a na całej wysokości a na obrotach jałowych nie trzymał obrotów, a jak było u ciebie z przepływką wymieniałeś?? Bo u mnie jak chodzi na wolnych na podłączonej przepływce to nierówno chodzi a po wyjęciu wtyczki chodzi dobrze ale wiadomo ze tak nie pojeżdżę ale widać poprawę....
[ Dodano: 2010-05-20, 18:00 ]
... aha przewody podciśnienia sprawdzałem wg książki i miałem jeden przepalony w pół ale po wymianie gumy też efektu nie widać
[ Dodano: 2010-05-20, 18:00 ]
... aha przewody podciśnienia sprawdzałem wg książki i miałem jeden przepalony w pół ale po wymianie gumy też efektu nie widać
Nissan Primera P10 SR20Di
- bzyku888
- wiem o czym pisze
- Posty: 41
- Rejestracja: 2009-12-26, 19:06
- Lokalizacja: Warszawa/Częstochowa
U mnie się okazało że padł jeden wtryskiwać (na 4 cylindrze) albo się zawiesza i leje albo za mało się otwiera. A jak to bedzie nie to to Druga diagnoza to komp od gazu. Ale mam nadzieje że to wtrysk zobaczymy w przyszłym tygodniu bo dzisiaj zamówiłem i po niedzieli powinien przyjść A Ty masz gaz?? Bo czasem jest tak że komp od gazu może nie rozłączać wtrysku benzyny do końca chodzi na 3 albo 4 gazowych i jednym benzymowym albo 3 gazowych i ani jednym benzynowym. Ale zobaczymy może się poprawi jak wymienie ten wtrysk pozdrawiam