Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P11/WP11] diagnostyka komputerowa CD20T PRIMERA p11 14pin

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Lolus1990Krzys
nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 2018-03-06, 10:14
Lokalizacja: Stalowa wola

[P11/WP11] diagnostyka komputerowa CD20T PRIMERA p11 14pin

Post autor: Lolus1990Krzys » 2018-03-06, 11:06

Witam.
Chciał bym poruszyc kwestie połaczenia sie z ECU tego traktora z conzultem. od razu napisze ze nie bylo latwo i udalo mi sie. na spinaczu wyskuje mi 18. czyli wiadomo ze blad nastawnika. ale przed gmyraniem i ustawianiem wszystkiego sprawdzilem wartosci z ecutalk.bardzo dobrze narzedzie. interesowaly mnie wartosci fuel inj, i ignition t (czy jakos tak). w kazdym badz razie chodzi o kont wtrysku i dawka. z racji tego ze nie mialem rs 232 w lapku to dokupilem emulator na usb. dalem bity parzyste, przepustowosc 9600 i 8 bit wlasnie zostawilem, bo niewiedzialem co i jak. po mozolnych ustawieniach mam w miare stabilne polaczenie. odczytalem kont wtrysku na cieplym silniku. wynosil -2,0 do do -1,0 według kompa. ciezko odpalal na cieplym i na zimnym. przestawilem kont na -1,0 do -0,5. obserwolwalem i wyszlo ze srednio na moje "OkO" miesci sie w przedziale -0,85 do -6,5. poniewaz wartosci na kompie pokazywaly przemijane -1,0 do -0,5. wczesniej z forum czytalem ze na zegarowym czujniku ma byc 0,89 do 0,8 ale czy to wartosci w plusie czy w minusie to do tej pory sie zastanawiam.
jesli chodzi o ten kont to powiedzcie czy dobrze czy zle to zinterpretowalem? czy przestawic go na wartosci dodatnie? dodam ze auto pali na cieplym lepiej jak na zimnym. na zimnym to juz tragedia. PLAKA mi tyle poszlo ze ja pitole.... zastanawiam sie nad kupnem naklejki PLAK EDITION. zenada .
teraz dawka paliwa. bylo 6,8 mg. dalem na 3,8 do 4,0 mg. tak na milisekunde pokazuje te 3,8 mg ale guruje wartosc 4,0. dodam ze po zmniejszeniu dawki oczywiscie luzujac sruby na pompie i pukajac w nastawnik doszedlem do takiej dawki autko dostalo takiego kopura ze juz mi sie sprzeglo powoli konczyc zaczyna. mam juz uslizg na jedynce na drugim biegu dobrze lepi.

auto kupilem 12.2017 wraz druga pompa paliwa. ktora bede chyba wymienial. bo w tej co teraz siedzi to nastawnik napitala tak ze juz myslalem ze mam wtryski piezoelektrycczne :D
obawiam sie troche czyszczenia nastawnika bo objawy wskazuja na jego przytarcie czyli:
-przygazowanie na cieplym do 2500 obr i nagle puszczenie gazu konczy sie jego zgasnieciem.
puszczenie sprzegla przy dojezdzaniu do swiatel z obr 2200 do 2500 tez niekiedy koczy sie zgonem. i te czesto zanizone obroty do 750 obr przy wysprzglaniu.
przeciez BOSCH ma 850 obr.

podsumowujac uswiadomcie mnie z tym kontem wtrysku czy w programie ma byc na plusie czy na minusie bo juz glupieje. i jesli ktos juz laczyl sie z CD20t z 98r to niech sie wypowie jakie u niego sa parametry pracy.
mam logi z diagnostyki w razie potrzeby wrzuce. o ile ktos sie zainteresuje. jesli nie to temat do kosza.

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2018-03-06, 11:34

czyli ecutalk + consult i można się połączyć? kiedyś coś próbowałem i poległem ale mam jeszcze kabel to mogę sprawdzić u siebie, pompę mam dobrze ustawiona i pali dobrze na ciepłym i zimnym
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

Lolus1990Krzys
nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 2018-03-06, 10:14
Lokalizacja: Stalowa wola

Post autor: Lolus1990Krzys » 2018-03-06, 12:15

no mnie sie polaczyl bez problemu. tylko ze po zmudnych i dlugich przestawieniach. jak czasem nie chce sie polaczyc to odpinam modul od wtyczki i z powrotem laga z tematen na nowo. tylko ze trzeba wylaczyc program. zrobie filmik niebawem co i jak. to sie dowiesz jak to zrobilem.
a tym czasem mam problem z tym kontem wtrysku. :/


jutro mam wolne to podskocze do kolegi i zrobie diagnostyke.

[ Dodano: 2018-03-15, 16:41 ]
tak jak obiecywalem tak wrzucam filmik. jesli macie jakies pytania piszcie smialo. uwagi sugestie takze pisac.

https://youtu.be/ExU-uMypXbA

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”