[P/WP11.144] Błąd katalizatora a tulejka pod sondę
: 2017-03-01, 10:21
Witam, od jakiegoś czasu borykam się z problemem świecącej kontrolki check i błędem jej towarzyszącym P0420.
Błąd jest następstwem mojej ingerencji w pierwszy katalizator (opróżnienie środka). Czytając nasze jak i inne fora wywnioskowalem, że trzeba zastosować tulejkę która odseparuje sondę od strumienia spalin. Będąc u gaziaza na regulacji po wymianie mafa dał mi taką tulejkę lecz po zamontowaniu błąd powraca.
Znalazłem informację że owa tulejka powinna mieć odpowiednie wymiary ale niestety ich już nie znalazłem.
Może ktoś z Was wie jakie prawidłowe wymiary powinna mieć taka tulejka pod QG18DE? Czy może po prostu sonda się zaczyna kończyć?
Błąd jest następstwem mojej ingerencji w pierwszy katalizator (opróżnienie środka). Czytając nasze jak i inne fora wywnioskowalem, że trzeba zastosować tulejkę która odseparuje sondę od strumienia spalin. Będąc u gaziaza na regulacji po wymianie mafa dał mi taką tulejkę lecz po zamontowaniu błąd powraca.
Znalazłem informację że owa tulejka powinna mieć odpowiednie wymiary ale niestety ich już nie znalazłem.
Może ktoś z Was wie jakie prawidłowe wymiary powinna mieć taka tulejka pod QG18DE? Czy może po prostu sonda się zaczyna kończyć?