Strona 1 z 1
[P10/WP10] 1.6 Szarpie.
: 2010-04-17, 12:17
autor: SiwoL
Otóż ostatnio mam taki problem iż auto zaczęło mi szarpać, jak jest zimne to poniżej 2tys jest masakra. jak jest rozgrzane to tez lipa. jak wbije 5 przy 70 to szarpie kiedyś moglem do 60 zwolnic dodać gazu delikatnie i sobie nabierał prędkości. Drugi objaw jest taki że jak dam buta i ciągnę go na maxa to ma takie momenty że idzie, potem przez moment nie idzie i znowu idzie do końca w rożnych momentach łapie "muła"
: 2010-04-18, 08:24
autor: DINO777
pomierz przepływkę
: 2010-04-18, 12:42
autor: donn_primerra
DINO777 pisze:pomierz przepływkę
to raz
póżniej egr i układ zapł.
: 2010-04-18, 13:15
autor: bullitt
Oprócz mierzenia przepływki warto ją oczyścić, miałem podobnie jak kupiłem samochód w okolicach 4 tys była taka chwila zawachania i potem szedł, wystarczyło wyczyścić przepływkę i samochód odżył, a warto też skontrolować świece, ewentualnie poczyścić z nagaru i ustawić odpowiednią przerwę przy elektrodach.
: 2010-04-18, 21:55
autor: NadiR
No jak piszą wyżej, świeczki, kable, zapłon, - objaw związany na 99% z elektryką.
: 2010-04-18, 22:09
autor: Ryba
Kable na 100% te same objawy co u mnie. Polecam SENTECHA lub NGK.
: 2010-04-18, 23:38
autor: SiwoL
Do zabawy dziś doszedł nowy objaw mianowicie, autko po odpaleniu nie chciało się wkręcić zamuliło się i wolne obroty spadły drastycznie w dół z 800 gdzieś na 500->. Świeczki dopiero zmienione kable, pójdą jutro. Jak sprawdzić przepływkę? Na kompie nie wykazuje błędów.
Jakie kable mam takie do wyboru.
BOSCH, JC AUTO, SEIWA (made in japan).
: 2010-04-19, 09:35
autor: Ryba
Sądze ze to nie jest wina przepływki, Tylko i wyłacznie kabli zapłonowych. coś mało masz firm do wyboru..
: 2010-04-19, 13:30
autor: SiwoL
Ryba pisze:Sądze ze to nie jest wina przepływki, Tylko i wyłacznie kabli zapłonowych. coś mało masz firm do wyboru..
No akurat takie mam dostępne w intercarsie na stanie.
: 2010-04-19, 13:50
autor: Ryba
aha. napisz jak zmienisz kable, albo jeszcze jeśli masz znajomego z tym samym motorem przełóż kable i sprawdź czy jest jakaś zmiana. Może jak nie to to palec i kopułka do wymiany.
: 2010-04-19, 14:42
autor: SiwoL
Żeby było zabawnie odpaliłem dziś auto i objawy znikły.....Już nie mam pytań. Ale kable i tak raczej wymienię bo pisze na nich Nissan pewnie od nowości są w aucie..
: 2010-04-19, 15:00
autor: Ryba
Warto by było
Pisz co i jak jak sie znowu coś wysypie

: 2010-04-19, 16:02
autor: donn_primerra
nie kupuj żadnych jc bosch janmorów sentechów i takich tam bo z powrotem bedziesz musiał wrocić do swoich ze znaczkiem nissana.. tylko NGK bądż DENSO.. takie jest moje zdanie
: 2010-04-19, 16:56
autor: Gaweł
SiwoL pisze:SEIWA (made in japan).
donn_primerra pisze:DENSO
Polecam. U mnie też siedzą Seiwy.
: 2010-04-19, 17:59
autor: Ryba
kable NGK kosztują jakies nie całe 200 zł, a Sentech to nie jest lipna firma.
: 2010-04-19, 18:38
autor: SiwoL
Dobra wybór padł na seiwy 80zł po upustach

wiec można zaryzykować Made in Japan motywuje.
: 2010-04-19, 22:04
autor: donn_primerra
Ryba pisze:Sentech to nie jest lipna firma.
firma moze i n ie jest lipna ale kable badziewne przynjmniej ja juz któryś komplet komuś wywalałem w kosz... ale to było jakiś czas temu moze sie naprawiło... nie wiem seiwy nie znam.. ufam tylko tym dwom co napisałem... każdy ma swoje zdanie sam przerabiałem i wielu moich znajomych te pozorne oszczędnośći..
: 2010-04-19, 22:21
autor: Ryba
Mam te kable juz od poł roku i nic sie nie dzieje. Wszystko jest w porządku

: 2010-04-20, 12:46
autor: lisek
Sentech to Polska firma, kable moim zdaniem takie same jak JANMORY. Jeden badziew, chociaż ja tam na janmorach już ponad setke stuknąłem, i śmigają jeszcze jak należy

Mysle ze w klasie ekono seiwa będzie najlepszym wyjściem, ew. Bosch. A jak masz kasę to NGK zdecydowanie
: 2010-05-13, 14:46
autor: 5prus8
a co sadzicie o kablach blue printa za 150

? czy to jest firma godna polecenia czy nie bardzo bo ngk bardzo ciężko dostać albo pod 300zeta z taka cena wyskakują, albo oprocz ngk jakie by były w miarę dobre żeby mi potrzymały trochę

...
: 2010-05-15, 18:09
autor: fago2002
popieram Nadira , to elektryka kable albo swiece, moga byc tez pomylone kable na cewce
: 2010-05-28, 10:58
autor: 5prus8
Ja mam podobne objawy co SiwoL ale cały zapłon miałem wymieniony palec, kopułkę, kable i świece,sprawdzałem wyprzedzenie zapłonu i też ok 15st., do tego zaślepiony egr, przepływkę czyściłem benzyną w spray'u, na kompie nie pokazuje błędów, ale uważam że to bedzie przepływka bo te druciki poprzeczne są już jakby lekko upalone...
: 2010-05-29, 11:02
autor: SiwoL
Sory że dawno nie pisałem. Ale problem rozwiązany wystarczyło wyczyścić przepływomierz z syfu ( ja użyłem środek do czyszczenia gaźników w spreyu ) i jak ręką odjął auto dużo lepiej idzie zero mułów czy szarpnięć.
: 2010-07-20, 21:04
autor: abc1234xx
przepraszam ze w p10 pisze a mam p11 ale mysle ze tu pasuja moje objawy.. mam 1.6 i wlasnie mi podszarpuje nie moze sie zebrac itp.. czy jak w p11 1.6 popsikam tam gdzie taka siateczka to cos pomoze? juz tam zagladalem i wiem gdzie to jest.
Objaw, po zapaleniu silnik trzesie autem tzn nie chodzi zbyt rowno ani na pb ani na lpg ,
ponizej 2tys obrotow czuc miniszarpanie.
o 5tym biegu mozna zapomniec ponizej 2300 obrotow.. robi sie zamula i szarpie
: 2010-07-21, 17:32
autor: SiwoL
Odepnij i odkręć przepływomierz. Porzadnie go wyczyc odczekaj aż wyschnie i składaj;) No i na koniec ciesz się jazda;)
: 2010-07-21, 19:01
autor: marceli
o 5tym biegu mozna zapomniec ponizej 2300 obrotow.. robi sie zamula i szarpie
A Ty byś chciał żeby na "piatce" od 2300obr wbiło Cię w fotel???Troche za niskie obroty na 5, nie sądzisz?
: 2010-07-21, 19:07
autor: abc1234xx
od 2 tys powinno jechac a nie szarpac.. inna 1.6 jedzie. Wymienilem dzis podcisnienie regultatora cisnienia paliwa potem jeszcze jakies jedno zaraz obok bo byly rurki dziurawe.. wtrysnalem do tej siateczki sporo tego do gaznikow jest troszke lepiej ale i tak nie chodzi zbyt rowno.. wyczyscilem palec i kopulke i podejrzewam palucha kopulke lub kable.. ale one nie swieca w nocy ani nie bija po lapach nawet jak sa pomoczone.. jutro jeszcze raz popsikam tam po tej siatce pod filtrem moze jeszcze cos zmyje syfu
[ Dodano: 2012-04-11, 21:46 ]
jestem juz po drugim czyszczeniu goracego druta. Ale cos slabo mi pali czasami. Nie zawsze, tak w 90% odpalania dlugo krece i sie zebrac nie moze, kiedys palil od strzala. Po 5sekundach meki nagle nastaje normalna praca i smigam ile chce. Spalanie w normie jest, obroty trzyma idealnie. Czy ktos wie jakie jest ustawienie zaplonu wlasciwe dla benzyny i dla lpg? auto ma 250tys zrobione na gazie 2 generacji

uprzedzam pytania o glowice - to nie to