podczas jazdy szarpnęło mi samochodem a po ponownym zapaleniu auta pojawił mi się alarm -A malfunction may have occurred in the engine control system. Although there is a remote chance of immediate break down avoid driving at high speed and go to a Nissan dealer for the system to be checked as soon as possible" i ciężko pali
po podłączeniu pod komputera wyszło że jest to alarm -czujnik położenia wału korbowego. po zamontowaniu nowego czujnika za pierwszym razem zapalił normalnie i alarm znikł a po dodaniu gazu alarm pojawił się ponownie. przejechane jest 170 tys. km
[P12/WP12] czujnik położenia wału korbowego
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
Ru-da, możesz coś więcej napisać - jaki silnik?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Aha czyli silnik QR20. Odepnij akumulator na noc i zostaw auto. Następnie rano podłącz akumulator, odpal silnik - auto ma pracować na benzynie, bez żadnych obciążeń (radio, światła, klimatyzacja) do momentu załączenia wentylatorów na chłodnicy. Po tym, jak się wyłączą wentylatory należy zgasić auto. W tym czasie nastąpi autoadaptacja.
Pytanie kolejne - czy kiedykolwiek była dokonywana regulacja luzów zaworowych? W tym silniku jest to wymagane.
Pytanie kolejne - czy kiedykolwiek była dokonywana regulacja luzów zaworowych? W tym silniku jest to wymagane.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
ok. odłączę akumulator. rano zobaczymy. a co do tych zaworów to nie wiem. kupiłam go pod koniec zeszłego roku od niemca ale jest cała książka serwisowa tylko że po niemiecku....
[ Dodano: 2016-09-05, 15:57 ]
odłączenie akumulatora nic nie dało. dalej problem z odpaleniem. zawory nie były regulowane i nie słychać żeby klekotały. jak nie będzie wyjścia to pojadę na regulacje...
druga sprawa to czujnik. po wyjęciu starego okazało się że wyglądem nie pasuje do oryginalnego. stary jest z dwóch stron płaski a nowy jest okrągły. pogrzebaliśmy w internecie i stary czujnik wyglądem pasuje do nissana p12 1,8. i dalej nie wiem co mam robić...
[ Dodano: 2016-09-06, 12:59 ]
trzeba wymieniać dwa czujniki: położenia wału korbowego i położenia wałka rozrządu czy wystarczy tylko wymienić ten pierwszy?
[ Dodano: 2016-09-12, 10:23 ]
wymieniony czujnik położenia wału korbowego-koszt 125 czujnik i 150 robocizna. odpala bez problemu
[ Dodano: 2016-09-05, 15:57 ]
odłączenie akumulatora nic nie dało. dalej problem z odpaleniem. zawory nie były regulowane i nie słychać żeby klekotały. jak nie będzie wyjścia to pojadę na regulacje...
druga sprawa to czujnik. po wyjęciu starego okazało się że wyglądem nie pasuje do oryginalnego. stary jest z dwóch stron płaski a nowy jest okrągły. pogrzebaliśmy w internecie i stary czujnik wyglądem pasuje do nissana p12 1,8. i dalej nie wiem co mam robić...
[ Dodano: 2016-09-06, 12:59 ]
trzeba wymieniać dwa czujniki: położenia wału korbowego i położenia wałka rozrządu czy wystarczy tylko wymienić ten pierwszy?
[ Dodano: 2016-09-12, 10:23 ]
wymieniony czujnik położenia wału korbowego-koszt 125 czujnik i 150 robocizna. odpala bez problemu
