Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P11] Primera 2.0 Top Sport zdechła i nie odpala

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

zyxjam
nowy na forum
Posty: 37
Rejestracja: 2015-06-30, 13:04
Lokalizacja: WWL

[P11] Primera 2.0 Top Sport zdechła i nie odpala

Post autor: zyxjam » 2016-07-19, 10:36

Dzień dobry. to już będzie z rok jak kupiłem moją Primerę P11 2 Litry Top Sport i troszkę z nią problemów się zaczyna.

Najpierw obie półosie na przestrzeni może przejechanych 3-5 megametrów. Ale to jak wiecie norma. i dzięki temu forum sobie z tym poradziłem.

Teraz czas na silnik.


Objaw taki:
Postawiłem samochód na suchej trawce żeby się powietrzyła kabina bo lato. Potem przestawiłem go bo coś tam robiłem na placu - może z 5 metrów i przejechał szarpiąc.
Potem spadł deszcz auto postało trochę na trawie (nie wiem czy to może być przyczyna) i już nie odpala.

Akumulator naładowany rozrusznik kręci ładnie, auto nie pali.

Czy w tym modelu mogła paść jakas cewka?

Będę wdzięczny za pomoc, w weekend miałem jechac nim na wypoczynek :/
Ostatnio zmieniony 2016-07-26, 11:00 przez zyxjam, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
nismo46
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2012-02-22, 13:54
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: nismo46 » 2016-07-19, 11:10

Sprawdź czy masz iskra mi kiedyś też prima nie odpaliła okazał się palec w kopułce
Nie sztuką jest kupić gotowy projekt..
Sztuka jest go zbudować!

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2016-07-19, 11:35

Sprawdź najpierw czy paliwo dochodzi, czyli czy pompa paliwa pracuje. Potem swiece, przewody (może coś ci je pogryzło) oraz kopułka i palec. W sumie zapłon jest mało skomplikowany i idzie samemu dojść

zyxjam
nowy na forum
Posty: 37
Rejestracja: 2015-06-30, 13:04
Lokalizacja: WWL

Post autor: zyxjam » 2016-07-19, 12:22

Dzięki, po konsultacji z zakładem regenerującym aparaty zapłonowe chyba będzie tak jak piszecie, jeśli nie ma iskry aparat zapłonowy padł najprawdopodobniej. Dzisiaj wieczorem będę diagnozował.

Aparat zapłonowy ma oznaczenie mitsubishi T2T61073. Regeneracja kosztuje 200 (gwarancja 2 lata) lub 250 zł (gwarancja 3 lata)w zalezności od zakładu i ponoć usuwają wadę która to uszkodzenie powoduje.

Haczyk jest tylko taki, że w piatek miałem jechac złomkiem na urlop więc rozważam jeszcze kupno używki która dojdzie pocztą na czas...regeneracja to wysyłka w dwie strony.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-07-19, 13:20

Napewno nie ma iskry sprawdzales ?
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2016-07-19, 20:26

A na pewno paliwo dochodzi ,wtryski puszczają paliwo ? Check engine nie mruga ?
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

zyxjam
nowy na forum
Posty: 37
Rejestracja: 2015-06-30, 13:04
Lokalizacja: WWL

Post autor: zyxjam » 2016-07-26, 10:59

Czołem ponownie, okazuje się że przyczyną musiał być ten obfity deszcz i mokra trawa bo jak autko wyschło w garazu to odpalił normalnie. Miałem tak w starym subaru ale że primera też tak ma to się zdziwiłem. trzeba będzie może poszukac nieszczelności w układzie...

Dziękuję wszystkim za pomoc. Udało się dojechac na wypoczynek.

Obrazek

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2016-07-26, 13:15

zyxjam, o ła, jak z wytrzymałością dachu w przypadku zastosowania namiotu?
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2016-07-26, 23:31

Według instrukcji 90 kg
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2016-07-27, 06:53

PrzeRuSco, w pamieci mam wlasnie jakies okolice 100kg dla relingow i dlatego pytam ;)
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

zyxjam
nowy na forum
Posty: 37
Rejestracja: 2015-06-30, 13:04
Lokalizacja: WWL

Post autor: zyxjam » 2016-07-28, 10:06

namiot wazy duzo mniej więc podczas jazdy wszystko gra. a jak dwie osoby śpią w środku to połowę obciażenia przejmuje drabinka, nie ma żadnych problemów. Przy prędkości 120h zaczyna swiszczeć jak przy pudełku dachowym, szybciej z tym nie jeżdzę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”