Strona 1 z 1
[P11/WP11] Wycięcie Katalizatora
: 2016-06-15, 12:21
autor: voy78
Mam pytanie ... Wywaliłem katalizator ale zostawiłem ten wąski (tłumik) za katem .
Jak odpalam auto z rana to ewidentny zapach z rury jakby kat dalej był
Ten tłumik wąski to też coś w stylu katalizatora czy skąd ten zapach . Kat wyciety 3tyg. temu wiec chyba zapachów nie powinno już być
Kata już nie ma a został ten za nim
Co to jest ?

: 2016-06-15, 12:24
autor: Zielkq
voy78, sr20 w p11 ma dwa katalizatory - jeden w kolektorze wydechowym, drugi stricte pod samochodem.
: 2016-06-15, 12:25
autor: voy78
W kolektorze ? Jak ?
To jakiś mikro kat czy co on tam wogóle robi ?

: 2016-06-15, 12:33
autor: Zielkq
: 2016-06-15, 13:11
autor: voy78
Czyli trudno sie tego pozbyć ?
Chyba że inny kolektor .... np z p10
: 2016-06-15, 13:13
autor: Zielkq
voy78, najszybsza sprawdzona droga to chyba p10gt, przespawana sonda i masz power up. Ale o tym było już na forum. Poszukaj.
: 2016-06-15, 13:18
autor: voy78
taki ?
http://allegro.pl/nissan-primera-p10-2- ... 73041.html
wygląda jakby sonda dosięgła tam ... ale może to wrażenie
: 2016-06-15, 13:32
autor: nismo46
voy78, taki
: 2016-06-15, 13:47
autor: Zielkq
voy78, tylko w tym konkretnym brakuje Ci jeszcze "dwururki".
Co do sondy to nawet jeżeli by dosięgnęła to zbierałaby dane tylko z jednego garnka.
: 2016-06-15, 14:10
autor: PrzeRuSco
To wejście jest od EGT prawdopodobnie nie wiem czy ma taki sam gwint jak lambda, ale łatwo przerobić w SSAC'U też zbiera tylko z 3 garnka.
: 2016-06-15, 14:25
autor: voy78
Czyli moze zbierać z jednego czy musi być na środku ?
: 2016-06-15, 14:30
autor: PrzeRuSco
Lepiej ze wszystkich u mnie jest z trzeciego.
Ostatnio mi silnik mulił na gazie włączyłem apkę od gazu i okazało się że lambda oscyluje w okolicy 0,8-1,0 czyli przelewał akurat na 3 cylindrze (uszkodzony wtryskiwacz) jak by było na innym to bym w ogóle nie wiedział dlaczego muli bo lambda by oscylowała prawidłowo.