Strona 1 z 1
[P11/WP11] Nierowna praca silnika.
: 2010-04-08, 22:32
autor: krzyska
Witam Klubowiczow. Jestem wlascicielem Primy 1.6 Wagon z 1999.
Mam pytanie: co moze byc przyczyna falowania obrotow na luzie ( 750-900 obr/min), przy jednoczesnym falowaniu swiatel ( jak i kontrolek). Serdeczne dzieki za ewentualne podpowiedzi.
: 2010-04-09, 20:43
autor: ulisses
Regulator napięcia w alternatorze.
: 2010-04-09, 20:50
autor: nice-wawa
przeczyść przepustnice ,częstą przyczyna migotania świateł jest słaba masa
: 2010-04-10, 13:38
autor: macig7
a u mnie od kliku dni przy odpaleniu ,nie gasnie kontrolka oleju , po przegazowaniu na 2-3 tys. obrotów gaśnie , poziom oleju ok , nie ubywa , mam też już przepalony wydech ,na końcu tlumika drgań ,i na zimno odpalając trochę grechocze ,ale jak pisalem ,po podniesieniu obrotów grechot cichnie ,kontrolka oleju gaśnie i wszystko gra ,co to Waszym zdaniem może być ? zbieg okoliczności?
Olej zmienialem wczoraj ,ale objawy nie ustąpily.Dodam że jak próbowalem po odpaleniu na zimno ,ruszyć z palącą się kontrolką oleju , to auto się lekko dusilo ,i nawet gaslo
: 2010-04-10, 17:58
autor: nice-wawa
macig7 pisze:a u mnie od kliku dni przy odpaleniu ,nie gasnie kontrolka oleju , po przegazowaniu na 2-3 tys. obrotów gaśnie , poziom oleju ok , nie ubywa , mam też już przepalony wydech ,na końcu tlumika drgań ,i na zimno odpalając trochę grechocze ,ale jak pisalem ,po podniesieniu obrotów grechot cichnie ,kontrolka oleju gaśnie i wszystko gra ,co to Waszym zdaniem może być ? zbieg okoliczności?
Olej zmienialem wczoraj ,ale objawy nie ustąpily.Dodam że jak próbowalem po odpaleniu na zimno ,ruszyć z palącą się kontrolką oleju , to auto się lekko dusilo ,i nawet gaslo
A jaki masz filtr oleju ?
: 2010-04-12, 08:39
autor: macig7
nice-wawa pisze:A jaki masz filtr oleju ?
nice-wawa , szczerze to nie wiem, jaki filtr mi doktor założył, a myślisz że producent może mieć aż takie znaczenie ?
Jak pisałem,po zmianie oleju ,przy odpaleniu na zimo (np. po nocy) , kontrolka się nadal pali ,po przygazowaniu ,gaśnie , ale już nie ma sytuacji że dławi sie i gaśnie silnik , wygląda mi to na połowiczny sukces
Re: Nierowna praca silnika.
: 2010-04-12, 16:06
autor: DINO777
krzyska pisze:Witam Klubowiczow. Jestem wlascicielem Primy 1.6 Wagon z 1999.
Mam pytanie: co moze byc przyczyna falowania obrotow na luzie ( 750-900 obr/min), przy jednoczesnym falowaniu swiatel ( jak i kontrolek). Serdeczne dzieki za ewentualne podpowiedzi.
a jak się zachowuje podczas przyspieszania, bo może przepływka się kończy ja miałem podobne objawy, i wszelkie czyszczenia i inne wariacje nie pomogły, do tego brak błędu na kompie, ale zainwestowałem w nową przepływkę i teraz jest OK
: 2010-04-13, 07:53
autor: macig7
cześć ,
a dzisiaj ,jadąc do pracy zauważyłem ,że jakby mocy chwilami brakowało ,
DINO777 , jak myślisz ,może to u mnie też wina przepływomierza ?W którym on się dokładnie znajduje miejscu?(patrząc od frontu samochodu)
: 2010-04-13, 07:58
autor: DINO777
przy filtrze powietrza, znajdziesz wtyczkę na dolocie do kolektora to jest to
: 2010-07-17, 21:47
autor: abc1234xx
Ja mam 1.6 16v p11 98 rok 73kw mocy. Mam problem z niskimi obrotam (kolo 700) tzn sa wg mnie za niskie i auto prycha w rure jak stary polonez ;? tak samo jak jade.. do 2300 obrotow czuc szarpania a potem juz spoko, Do 2300 obrotow jest zamulony i wyraznie szarpie

zmienilem swiece i dalej to samo. MAm lpg i na PB jak i LPG to samo.. jak wlacze jeszcze klime to sie objaw nasila
: 2010-07-18, 22:57
autor: nice-wawa
abc1234xx pisze:Ja mam 1.6 16v p11 98 rok 73kw mocy. Mam problem z niskimi obrotam (kolo 700) tzn sa wg mnie za niskie i auto prycha w rure jak stary polonez ;? tak samo jak jade.. do 2300 obrotow czuc szarpania a potem juz spoko, Do 2300 obrotow jest zamulony i wyraznie szarpie

zmienilem swiece i dalej to samo. MAm lpg i na PB jak i LPG to samo.. jak wlacze jeszcze klime to sie objaw nasila
Proponuję przeczyścić przepustnice i wyregulować bieg jałowy na silniczku krokowym .
: 2010-07-19, 16:54
autor: oskazip
abc1234xx,
tak jak pisał nice-wawa Proponuję przeczyścić przepustnice i wyregulować bieg jałowy na silniczku krokowym .
macig7,
jaki filtr oleju polecam MANNA
i jak sie ma czujnik ciśnienia oleju
kiedy to sie dziać zaczeło
: 2010-07-19, 16:55
autor: abc1234xx
no wlasnie mam jechac do gazownika na regulacje.. spalanie mi troche duze wychodzi.. na klimie 12.6 bez 11.6 na wiekszosci poza miastem.. duzo za duzo
: 2010-09-16, 20:28
autor: beben1982
Witam podłącze się do tematu. Co może być przyczyną falowania obrotów jak jest zimny silnik bo jak już się rozgrzeje to już nie faluje? Z góry dzięki za odpowiedz.