[P11/WP11] Nierowna praca silnika.
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P11/WP11] Nierowna praca silnika.
Witam Klubowiczow. Jestem wlascicielem Primy 1.6 Wagon z 1999.
Mam pytanie: co moze byc przyczyna falowania obrotow na luzie ( 750-900 obr/min), przy jednoczesnym falowaniu swiatel ( jak i kontrolek). Serdeczne dzieki za ewentualne podpowiedzi.
Mam pytanie: co moze byc przyczyna falowania obrotow na luzie ( 750-900 obr/min), przy jednoczesnym falowaniu swiatel ( jak i kontrolek). Serdeczne dzieki za ewentualne podpowiedzi.
a u mnie od kliku dni przy odpaleniu ,nie gasnie kontrolka oleju , po przegazowaniu na 2-3 tys. obrotów gaśnie , poziom oleju ok , nie ubywa , mam też już przepalony wydech ,na końcu tlumika drgań ,i na zimno odpalając trochę grechocze ,ale jak pisalem ,po podniesieniu obrotów grechot cichnie ,kontrolka oleju gaśnie i wszystko gra ,co to Waszym zdaniem może być ? zbieg okoliczności?
Olej zmienialem wczoraj ,ale objawy nie ustąpily.Dodam że jak próbowalem po odpaleniu na zimno ,ruszyć z palącą się kontrolką oleju , to auto się lekko dusilo ,i nawet gaslo
Olej zmienialem wczoraj ,ale objawy nie ustąpily.Dodam że jak próbowalem po odpaleniu na zimno ,ruszyć z palącą się kontrolką oleju , to auto się lekko dusilo ,i nawet gaslo
A jaki masz filtr oleju ?macig7 pisze:a u mnie od kliku dni przy odpaleniu ,nie gasnie kontrolka oleju , po przegazowaniu na 2-3 tys. obrotów gaśnie , poziom oleju ok , nie ubywa , mam też już przepalony wydech ,na końcu tlumika drgań ,i na zimno odpalając trochę grechocze ,ale jak pisalem ,po podniesieniu obrotów grechot cichnie ,kontrolka oleju gaśnie i wszystko gra ,co to Waszym zdaniem może być ? zbieg okoliczności?
Olej zmienialem wczoraj ,ale objawy nie ustąpily.Dodam że jak próbowalem po odpaleniu na zimno ,ruszyć z palącą się kontrolką oleju , to auto się lekko dusilo ,i nawet gaslo
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec
nice-wawa , szczerze to nie wiem, jaki filtr mi doktor założył, a myślisz że producent może mieć aż takie znaczenie ?nice-wawa pisze:A jaki masz filtr oleju ?
Jak pisałem,po zmianie oleju ,przy odpaleniu na zimo (np. po nocy) , kontrolka się nadal pali ,po przygazowaniu ,gaśnie , ale już nie ma sytuacji że dławi sie i gaśnie silnik , wygląda mi to na połowiczny sukces
-
- doświadczony forumowicz
- Posty: 225
- Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: Nierowna praca silnika.
a jak się zachowuje podczas przyspieszania, bo może przepływka się kończy ja miałem podobne objawy, i wszelkie czyszczenia i inne wariacje nie pomogły, do tego brak błędu na kompie, ale zainwestowałem w nową przepływkę i teraz jest OKkrzyska pisze:Witam Klubowiczow. Jestem wlascicielem Primy 1.6 Wagon z 1999.
Mam pytanie: co moze byc przyczyna falowania obrotow na luzie ( 750-900 obr/min), przy jednoczesnym falowaniu swiatel ( jak i kontrolek). Serdeczne dzieki za ewentualne podpowiedzi.
montaż, strojenie LPG, AFR ![:D](./images/smilies/biggrin.png)
kontakt przez NKP
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
kontakt przez NKP
Ja mam 1.6 16v p11 98 rok 73kw mocy. Mam problem z niskimi obrotam (kolo 700) tzn sa wg mnie za niskie i auto prycha w rure jak stary polonez ;? tak samo jak jade.. do 2300 obrotow czuc szarpania a potem juz spoko, Do 2300 obrotow jest zamulony i wyraznie szarpie
zmienilem swiece i dalej to samo. MAm lpg i na PB jak i LPG to samo.. jak wlacze jeszcze klime to sie objaw nasila
![:/](./images/smilies/kwasny.gif)
Proponuję przeczyścić przepustnice i wyregulować bieg jałowy na silniczku krokowym .abc1234xx pisze:Ja mam 1.6 16v p11 98 rok 73kw mocy. Mam problem z niskimi obrotam (kolo 700) tzn sa wg mnie za niskie i auto prycha w rure jak stary polonez ;? tak samo jak jade.. do 2300 obrotow czuc szarpania a potem juz spoko, Do 2300 obrotow jest zamulony i wyraznie szarpiezmienilem swiece i dalej to samo. MAm lpg i na PB jak i LPG to samo.. jak wlacze jeszcze klime to sie objaw nasila
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec