[P/WP11.144] silnik zgasł
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P/WP11.144] silnik zgasł
Witam.
Dziś rano, po nocy odpaliłem swojego traktorka, który stał pod blokiem, zaskoczył za pierwszym razem, ale po około 2 sekundach zgasł i nie mogłem już go odpalić. Podczas kręcenia palą się lampki check engine i poduszki. Jaka jest tego przyczyna ? Czy można jakoś sprawdzić i uruchomić auto "pod chmurką"
Dziś rano, po nocy odpaliłem swojego traktorka, który stał pod blokiem, zaskoczył za pierwszym razem, ale po około 2 sekundach zgasł i nie mogłem już go odpalić. Podczas kręcenia palą się lampki check engine i poduszki. Jaka jest tego przyczyna ? Czy można jakoś sprawdzić i uruchomić auto "pod chmurką"
spinacz i błędy sprawdzić, ew. miernik multimetr i do sprawdzenia czujnik położenia wału i elektrozawór na pompie czy ma 12v
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
masz miernik / multimetr?
to miernik w rękę i przy 1 wtryskiwaczu od lewej masz 2 wtyczki, namierzasz która idzie w dól w stronę pompy wspomagania, rozpinasz tą wtyczkę, miernikiem sprawdzasz który z 3pinów to masa a następnie sprawdzasz rezystancję tego pinu z masą do 2 pinów pozostałych, zapewne nie będzie nic na mierniku.. a to oznaczałoby wymianę czujnika położenia wału..
i lektura do poduszki:
http://forum.nissanklub.pl/index.php/to ... td-nissan/
to miernik w rękę i przy 1 wtryskiwaczu od lewej masz 2 wtyczki, namierzasz która idzie w dól w stronę pompy wspomagania, rozpinasz tą wtyczkę, miernikiem sprawdzasz który z 3pinów to masa a następnie sprawdzasz rezystancję tego pinu z masą do 2 pinów pozostałych, zapewne nie będzie nic na mierniku.. a to oznaczałoby wymianę czujnika położenia wału..
i lektura do poduszki:
http://forum.nissanklub.pl/index.php/to ... td-nissan/
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
dziś próbowałem zmierzyć czujnik ale po podłączeniu 3 i 2 pina miernik pokazywał 578, a później zaczął zwiększać lub zmniejszać swoją wartość. Pewnie coś źle mierzyłem, ale jest też pozytyw tej operacji, bo po poruszeniu przewodem i spiętą ponownie kostką nyska odpaliła i zaczęła normalnie pracować na wolnych obrotach . Próbowałem ruszać z miejsca na parkingu i przegazowywać do 2,5 tyś, auto nie zgasło. Dalej bałem się jechać, aby nie zgasła. Spróbuję pojeżdzić jutro. Cud, czy winowajcą mogła by być obluzowana wtyczka lub przewody. na razie jestem pełen optymizmu
sprawdź czy za wtyczką jest peszelek na kablu, może tam niżej kabelek jest uszkodzony i zaczął łączyć jak go ruszyłeś, a 2sprawa to teraz błędy sprawdź jak już silnik odpaliłeś..
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Dziś zrobiłem po mieście z 10 km i nic się nie działo. Peszelek na kablu jest i zaczyna się jakieś 5 cm od wtyczki i idzie do dołu, przed uruchomieniem miałem wykasowane błędy, pokazywało 55. Jutro sprawdzę aktualne błędy
[ Dodano: 2015-12-27, 18:39 ]
sorry że tak długo, ale nie korzystałem z "nyski". Dziś sprawdziłem błędy i wyświetl 55, czyli brak. Silnik chodzi normalnie.
[ Dodano: 2016-01-23, 21:20 ]
trochę było spokoju ale kilku dni, kiedy temperatura spadła uruchamianie silnika kończyła się błędem 47. Kasowanie i poruszanie wtyczką czujnika powodowało , że silnik odpalał za pierwszym razem i chodził cały dzień. Tak było do dziś, kiedy silnik odpalił na sekundę, wywaliło błąd 47. Skasowałem błędy, poruszałem wtyczką, a silnik nie chce odpalić. Rozładowałem aku, brak błędów, silnik przy rozruchu chciałby zaskoczyć, ale coś mu nie powala. Gdzie szukać przyczyny
[ Dodano: 2016-02-09, 18:46 ]
Koniec codziennej loterii "czy rano zapali".
Czujnik wymieniony
[ Dodano: 2015-12-27, 18:39 ]
sorry że tak długo, ale nie korzystałem z "nyski". Dziś sprawdziłem błędy i wyświetl 55, czyli brak. Silnik chodzi normalnie.
[ Dodano: 2016-01-23, 21:20 ]
trochę było spokoju ale kilku dni, kiedy temperatura spadła uruchamianie silnika kończyła się błędem 47. Kasowanie i poruszanie wtyczką czujnika powodowało , że silnik odpalał za pierwszym razem i chodził cały dzień. Tak było do dziś, kiedy silnik odpalił na sekundę, wywaliło błąd 47. Skasowałem błędy, poruszałem wtyczką, a silnik nie chce odpalić. Rozładowałem aku, brak błędów, silnik przy rozruchu chciałby zaskoczyć, ale coś mu nie powala. Gdzie szukać przyczyny
[ Dodano: 2016-02-09, 18:46 ]
Koniec codziennej loterii "czy rano zapali".
Czujnik wymieniony