Strona 1 z 1

[P11/WP11] Primera P11 2.0 TD wymieniony silnik i problem

: 2015-09-04, 15:29
autor: oemik
Wymieniony został silnik.We wcześniejszym korba wyszła bokiem.Silnik został kupiony od Almery 20 TD pompa zyxwl która nie pasował do mojej instalacji wiec zamontowana została pompa boscha w raz z wtryskami.Od wcześniejszego silnika.Po odpaleniu tego nowego okazało sie że strasznie wysoko pracuje klepie i dużo pali poza tym wcale sie nie zbiera.Bez gazu na 5 biegu jedzie 70 .Auto postawiłem z powrotem u mechanika.Ustawił zapłon pompę rozrząd był oki.Ale to nic nie zmieniło :( .

: 2015-09-04, 15:38
autor: janusz
W Almerze N15 jest CD20, a nie CD20T

: 2015-09-04, 16:57
autor: oemik
No oki ale czy to bedzie chodzić normalnie a jak tak to co trzeba zrobić? czy raczej inny silnik?

: 2015-09-04, 17:19
autor: marlos90
a koło zębate od rozrządu wymieniliście na wale?? bo są różne i mając osprzęt boscha koło ma mieć 2języki z których czujnik położenia wału z czytuje obrót wału, a zexel ma 4języczki jak mnie pamięć nie myli...

: 2015-09-04, 17:35
autor: oemik
czyli wymiana tego koła na wale powinna pomóc?

: 2015-09-04, 20:17
autor: Gawa
włóż koło ze starego silnika i będzie ok. Zexel ma inne koło a Bosch inne , jedno ma 2 wypustki a drugie 4 i do tego są w różnych położeniach względem klina. Wielu robi błąd że wywalają swój stary silnik na złom a potem okazuje się że koło na wale jest potrzebne.