Strona 1 z 1

[P11/WP11] muszę mu dać po gazie by odpalił

: 2010-03-28, 19:23
autor: markaw
Witam, rano po nocy samochód pali na dotyk, po dłuższym postoju również.
Problem pojawia się, gdy silnik jest letni (po krótkim postoju), wtedy muszę deptać po gazie, by odpalił. Myślałem że to gaz (II generacja), więc usunąłem mikser z obudowy filtra, przeczyściłem przepustnicę, wymieniem filtr, podmieniłem aparat zapłonowy i przepływomierz.... bez efektu :sad: . Może ktoś z grupowiczów ma jakieś sugestie. Pozd. MK.

: 2010-03-28, 19:57
autor: dominik86
Mam podobnie-po krotkim odcinku ciezko odpalic.Konega Donprimerra pisal cos o luzach zaworowych i nie ma sie tym co przejmowac

: 2010-04-03, 15:29
autor: jswistow
ja bym próbował jeszcze raz czyścić przepustnicę,z Liquy Moli jest dobry środek do przepustnic przeznaczony,u siebie miałem podobny kiedyś problem(musiałem lekko wcisnąć gaz by odpalić) i czyszczenie pomogło,z tym że nie mam LPG

: 2010-04-03, 16:24
autor: donn_primerra
witam ja odpowiadałem na troche inny problem odpalanie zimnego silnika zgaszenie go po chwili i pózniej problem . tutaj proponował bym sprawdzić zawór rególacji ciśnienia paliwa ...

: 2010-04-05, 10:22
autor: markaw
Witam.

Wszystkie problemy generowała instalacja gazowa (!!!).
Po usunięciu miksera i wyczyszczeniu "syfu" silnik zaczął równo pracować, ale wciąż ciepły palił źle.
W instalacji II generacji na przepływomierz zakłada się tulejkę (by ją wyjąć należy unieść "siateczkę" w obudowie filtra lub zdemontować filtr),
tulejkę ściągnąłem i silnik pali jak złoto (no ale nie mam już gazu).

Korzystając z okazji zapytam, na Allegro obserwuję obudowy filtra bez siteczka, zostało ono zdemontowane, czy też nie wszystkie modele go mają???

Pozd. grupowiczów.