Strona 1 z 1

[P11/WP11] Czyszczenia Silnik Krokowy w P11 SR20DE

: 2015-08-02, 16:54
autor: voy78
Szukałem i jest opis czyszczenia silniczka krokowego w 1.6 ale chyba w 2.0 jest inny , i troche się zawiesiłem .
Który to silniczek krokowy ?

Obrazek

Obrazek

: 2015-08-02, 17:00
autor: nismo46
drugie zdjeecie

: 2015-08-02, 17:33
autor: voy78
No taką miałem nadzieje i jak widać odkręciłem to ;) a potem dostałem zawiasu heheh.
Dzięki
Mogę odpinać kostki bez odłączania akumulatora itd ?
Czym to czyścić ? Nie za wiele tam widać do czyszczenia w sumie

: 2015-08-02, 17:52
autor: janusz
Tak, kostki możesz bezproblemowo odpinać, to nie jest AIRBAG. Tego z pierwszego zdjęcia nie ruszaj i nie kręć tym.

: 2015-08-02, 18:29
autor: voy78
OK. Mam to - tylko nie wiem czy jak odkrece ten zawór na dwóch śrubach krzyzakach to się nie rozleci wszystko totalnie

A ta czarna śrubka na krzyżak to rozumiem że do regulacji obrotów itp ?

: 2015-08-02, 18:50
autor: janusz
voy78, możesz wykręcać, nic się nie rozleci. Ten drugi zawór, co ma fioletową wtyczkę też możesz wykręcić - klucz 17 albo 19 - nie pamiętam

Ta plastikowa śruba jest tak, jak napisałeś - regulacja wolnych obrotów.

: 2015-08-02, 18:52
autor: voy78
Czym to czyściłeś ?

Klucz 19 ale trzyma max i chyba nie puści

: 2015-08-02, 18:53
autor: janusz
Szmatką :] Obudowę możesz myć jakąś benzyną, acetonem, rozpuszczalnikiem.

: 2015-08-02, 19:03
autor: voy78
Odkręciłem jednak :)
Jak szmatką ? Chyba musiałeś czymś tam psiknąć pod ciśnieniem itd

: 2015-08-02, 19:13
autor: janusz
Bolce od zaworów i elementy ruchome szmatką. Obudowę - korpus myłem benzyną :]

: 2015-08-02, 21:14
autor: marlos90
tylko jak wykręcisz tą śrubkę czarną to sprawdź stan oringu który jest na końcu, może wymagać wymiany, resztę w benzynie przemyj, przedmuchaj i można składać

: 2015-08-02, 21:39
autor: voy78
Luz . Zrobiłem . Dzięki

[ Dodano: 2015-08-02, 23:07 ]
Generalnie za wiele to nie zmieniło . Przepustnica czysta . Adaptacja zrobiona . Teraz Krokowy .
A czasami jak się zatrzymam to trzyma około 1300-1500obr . Trzeba depnąć do 2000 i wtedy zejdzie do normalnych obrotów.
Chyba nie będę walczył z tym . Można się przyzwyczaić hehe

: 2015-11-06, 23:08
autor: hortex
Mam to samo z obrotami, jak znajde pierwszy przyczyne to dam znac i licze na odzew z Twojej strony jak cos Ci sie uda zlokalizowac :D

Znajomy w almerze miał podobnie i mechanik myslal ze to cos z alternatorem, ale powymieniali mu tylko okablowanie(co tam dokladnie zrobili nie wiem).. Moze cos w tym byc bo u mnie na altku jest stabilniejsze napiecie niz na aku, i nawet jak wlacze kierunkowskazy to mi lekko skaczą obroty.

Sprawdz u siebie, wrzuc luz na odpalonym wlacz swiatla i awaryjne i zobacz czy Ci lekko obroty nie spadaja. Jesli masz tak samo to ja bede brał + od altka bezposrednio do aku pomijając "fabryczne" bezpieczniki i dam swój na kablu 25-35mm2(2 wzmaki wiec zapotrzebowanie na prąd bedzie :D)

Jesli sie okaze ze to działa to bedzie poradnik dla potomnych bo duzo osób ma z tym problemy..