Strona 1 z 1
					
				[P11/WP11] Czyszczenia Silnik Krokowy w P11 SR20DE
				: 2015-08-02, 16:54
				autor: voy78
				Szukałem i jest opis czyszczenia silniczka krokowego w 1.6 ale chyba w 2.0 jest inny , i troche się zawiesiłem . 
Który to silniczek krokowy ?
 

 
			
					
				
				: 2015-08-02, 17:00
				autor: nismo46
				drugie zdjeecie
			 
			
					
				
				: 2015-08-02, 17:33
				autor: voy78
				No taką miałem nadzieje i jak widać odkręciłem to 

 a potem dostałem zawiasu heheh.
Dzięki 
Mogę odpinać kostki bez odłączania akumulatora itd ? 
Czym to czyścić ? Nie za wiele tam widać do czyszczenia w sumie
 
			
					
				
				: 2015-08-02, 17:52
				autor: janusz
				Tak, kostki możesz bezproblemowo odpinać, to nie jest AIRBAG. Tego z pierwszego zdjęcia nie ruszaj i nie kręć tym.
			 
			
					
				
				: 2015-08-02, 18:29
				autor: voy78
				OK. Mam to - tylko nie wiem czy jak odkrece ten zawór na dwóch śrubach krzyzakach to się nie rozleci wszystko totalnie
A ta czarna śrubka na krzyżak to rozumiem że do regulacji obrotów itp ?
			 
			
					
				
				: 2015-08-02, 18:50
				autor: janusz
				voy78, możesz wykręcać, nic się nie rozleci. Ten drugi zawór, co ma fioletową wtyczkę też możesz wykręcić - klucz 17 albo 19 - nie pamiętam
Ta plastikowa śruba jest tak, jak napisałeś - regulacja wolnych obrotów.
			 
			
					
				
				: 2015-08-02, 18:52
				autor: voy78
				Czym to czyściłeś ?
Klucz 19 ale trzyma max i chyba nie puści
			 
			
					
				
				: 2015-08-02, 18:53
				autor: janusz
				Szmatką 
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
 Obudowę możesz myć jakąś benzyną, acetonem, rozpuszczalnikiem.
 
			
					
				
				: 2015-08-02, 19:03
				autor: voy78
				Odkręciłem jednak 

Jak szmatką ? Chyba musiałeś czymś tam psiknąć pod ciśnieniem itd
 
			
					
				
				: 2015-08-02, 19:13
				autor: janusz
				Bolce od zaworów i elementy ruchome szmatką. Obudowę - korpus myłem benzyną 
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
 
			
					
				
				: 2015-08-02, 21:14
				autor: marlos90
				tylko jak wykręcisz tą śrubkę czarną to sprawdź stan oringu który jest na końcu, może wymagać wymiany, resztę w benzynie przemyj, przedmuchaj i można składać
			 
			
					
				
				: 2015-08-02, 21:39
				autor: voy78
				Luz . Zrobiłem . Dzięki 
[ Dodano: 2015-08-02, 23:07 ]
Generalnie za wiele to nie zmieniło . Przepustnica czysta . Adaptacja zrobiona . Teraz Krokowy . 
A czasami jak się zatrzymam to trzyma około 1300-1500obr . Trzeba depnąć do 2000 i wtedy zejdzie do normalnych obrotów. 
Chyba nie będę walczył z tym . Można się przyzwyczaić hehe
			 
			
					
				
				: 2015-11-06, 23:08
				autor: hortex
				Mam to samo z obrotami, jak znajde pierwszy przyczyne to dam znac i licze na odzew z Twojej strony jak cos Ci sie uda zlokalizowac 
 
Znajomy w almerze miał podobnie i mechanik myslal ze to cos z alternatorem, ale powymieniali mu tylko okablowanie(co tam dokladnie zrobili nie wiem).. Moze cos w tym byc bo u mnie na altku jest stabilniejsze napiecie niz na aku, i nawet jak wlacze kierunkowskazy to mi lekko skaczą obroty.
Sprawdz u siebie, wrzuc luz na odpalonym wlacz swiatla i awaryjne i zobacz czy Ci lekko obroty nie spadaja. Jesli masz tak samo to ja bede brał + od altka bezposrednio do aku pomijając "fabryczne" bezpieczniki i dam swój na kablu 25-35mm2(2 wzmaki wiec zapotrzebowanie na prąd bedzie 

)
Jesli sie okaze ze to działa to bedzie poradnik dla potomnych bo duzo osób ma z tym problemy..