Strona 1 z 1
					
				[P10/WP10] Czym sie rozni P10 na niemiecki rynek?
				: 2010-03-23, 20:29
				autor: areksr20
				Jak w temacie, silnik 2.0 moc 115km. I jeszcze jedno pytanko czy to normalne, ze przy normalnej jezdzie pali 10l, a jak ja depne to potrafi nawet 14 zjesc po miescie...
			 
			
					
				
				: 2010-03-23, 21:00
				autor: nice-wawa
				Różni się zredukowaną mocą przez wałek ssący .Takie wersje były w P11 ale czy w P10 to mi ciężko powiedzieć  .
			 
			
					
				
				: 2010-03-23, 21:04
				autor: janusz
				Ciesz się, że 10 u mnie 13L LPG po mieście i nic mniej. Na trasie rekord to 8.9L także LPG.
			 
			
					
				
				: 2010-03-23, 21:08
				autor: nice-wawa
				A co do spalania jak napisał Janusz , 2 litry trzeba nakarmić 10 litrów to i tak mało . 
Mi w mieście min 13 spala LPG .
			 
			
					
				
				: 2010-03-23, 21:35
				autor: areksr20
				Hehe dzieki za optymizm 

 
			 
			
					
				
				: 2010-03-23, 22:16
				autor: donn_primerra
				w p10 nie było ograniczenia mocy na niemiecki rynek ani na zaden ... 115 km wtrysk jednopunktowy 130 km wtrysk wielopunktowy i GT.. mowa oczywiście o silnikach 2.0.. twoje spalanie jest jak najbardziej prawidlowe... ja sie pocieszam w ten sposób .. mam gaz a po drugie omega jezdzi wolniej pali więcej od nissana a tez ma 2.0  

 
			 
			
					
				
				: 2010-03-23, 22:30
				autor: LISIDŁO
				jak na 2.0 ,10 litrów to nic nadzwyczajnego,nawet powiem,że to niższa granica spalań dwulitrówek.
co do wersji to były
2.0-143km od 1990 06 -1996 01
2.0 4x4-150km od 1991 03-1993 04
2.0 16V -115km od 1990 06-1996 01
2.0 16V 4x4 -115km od 1991 04-1996 06
2.0 GT-150km od 1990 06-1996 01
2.0 GT 4x4 -143km od 1991 03-1993 04
2.0 i -125km od 1995 01-1996 06
tak więc były wersje  115 konne,podejżewam że to te same co na niemiecki rynek,we wszystkich silnik ten sam(ew. zmiany w gt,4x4 itd.)
zredukowany wałkiem,lub kolektorami,nic innego nie przychodzi mi teraz na myśl.
			 
			
					
				
				: 2010-03-23, 23:10
				autor: areksr20
				Mam primerke na wielopunkcie z 96roku w wersji invitation
			 
			
					
				
				: 2010-03-23, 23:17
				autor: nice-wawa
				Lisidło jak do tej pory nie spotkałem GT  4x4  ,ale może wyszły takie wersje  . 
[ Dodano: 2010-03-23, 23:21 ]
areksr20-  napisz czy na  masz jakieś dokumenty skąd pochodzi primiera i ile ma koni wpisane w dokumenty kw. (polskie i niemieckie)
			 
			
					
				
				: 2010-03-23, 23:23
				autor: dylson
				LISIDŁO, skad 143km w p10? Jesli mowimy o rynku europejskim to nie bylo takiej (na innych mozliwe, ze tez nie). Tyle km mialy n14 i n15 gti oraz p11.144. p10 4x4 wystepowala i to chyba tylko w wersji 150km.
			 
			
					
				
				: 2010-03-24, 09:45
				autor: areksr20
				W dowodzie mam wpisane 85kw, a innych dokumentow nie mam.
			 
			
					
				
				: 2010-03-24, 12:55
				autor: nice-wawa
				czyli ma 115 km .
			 
			
					
				
				: 2010-03-24, 19:21
				autor: donn_primerra
				ja też mam 85 kw i mam na jednopunkcie... byłem święcie przekonany ze p10 miało tylko 3 rodzaje silników 2-litrowych 115 na jednopunkcie 130 na wielopunkcie i GT..
			 
			
					
				
				: 2010-03-24, 23:22
				autor: LISIDŁO
				to są wszystkie wersje jakie kiedykolwiek wyszły p10.
o niektórych może i nie słyszeliście,albo nie widzieliście bo to były japońskie wersje i tylko tam się ostały,niektóre robione w niewielkich ilościach.
			 
			
					
				
				: 2010-03-25, 09:09
				autor: dylson
				LISIDŁO, jakies zrodlo? Np wikipedia milczy o p10 143km.
			 
			
					
				
				: 2010-03-25, 18:57
				autor: LISIDŁO
				jestem pracownikiem Inter Carsu,stąd wiem.trzeba wiedzieć do czego się klamoty sprzedaje  
 
dane są z międzynarodowego katalogu (opracowywali go różni ludzie z wielu krajów-współpraca profesorków  

 )
szczerze mówiąc też mnie zdziwiły niektóre wersje,niestety nie spotkałem ich w Polsce.
GT 4x4 to jeszcze,ale zadziwiła mnie kiedyś wersja GT 150km kombi P10tki a raczej W10-nie wiem skąd ten ktoś to wytrzasnął???podobno seria heh
 
			 
			
					
				
				: 2010-03-25, 20:05
				autor: dylson
				Czyli te informacje sa z katalogu ic? Sorka ale jest tam tyle kwiatkow, ze jest to jedno z ostatnich zrodel na ktorym bym polegal np 
LISIDŁO pisze:2.0-143km od 1990 06 -1996 01
2.0 4x4-150km od 1991 03-1993 04
2.0 16V -115km od 1990 06-1996 01
2.0 16V 4x4 -115km od 1991 04-1996 06
2.0 GT-150km od 1990 06-1996 01
2.0 GT 4x4 -143km od 1991 03-1993 04
2.0 i -125km od 1995 01-1996 06 
Wedlug tego p10 mialo silnik 2.0 8v i 16v bo niby jak rozumiec to, ze przy jednym jest 16v a przy drugim nie ma? 2.0i? Czyli ten silnik mial wtrysk a inne nie?
 
			 
			
					
				
				: 2010-03-25, 20:36
				autor: LISIDŁO
				każdy z nich był 16v,poprostu ja nie wpisałem z pośpiechu.poza tym myślałem że to jasne.
oczywiście każdy z nich miał wtrysk,jedne jedno a drugie wielopunkt. 
[ Dodano: 2010-03-25, 20:37 ]
żaden katalog nie jest idealny,niejednokrotnie zdarzają się wtopy,i tu się z Tobą zgodzę.
			 
			
					
				
				: 2010-03-25, 20:48
				autor: misiek-ol
				areksr20,  Lepiej pojedzi z primerkom na chamownie bo to ze masz wpisane 115km(85kw) to nic nie znaczy JA mam gt z niemcowni przywiezone to we wszyskich dokumentach mam terz 85kw  

 Powinienes miec 130km
 
			 
			
					
				
				: 2010-03-25, 21:52
				autor: dylson
				LISIDŁO pisze:każdy z nich był 16v,poprostu ja nie wpisałem z pośpiechu
Nie po prostu przy jednych jest napisane 16v a przy drugich nie. 
LISIDŁO pisze:oczywiście każdy z nich miał wtrysk,jedne jedno a drugie wielopunkt.
Zauwaz, ze literka "i" jest przy wersji 125km czyli na pelnym wtrysku.
A mistrzostwo w katalogu ic to dwa rozne silniki 3.0 w maximie a32, o wersji kombi nie wspomne 

 
			 
			
					
				
				: 2010-04-07, 14:01
				autor: koziro
				w moje 115km w p11 też nikt nie wierzył 

.a jednak jest.
p.s.nigdzie tylko nie mogę natrafić na specyfikację tego silnika tzn.czym się różni od wersji 130km?
 
			 
			
					
				
				: 2010-04-08, 10:03
				autor: kolobambolo
				a ja mam slx 2.0 z 95 i 15/100 gazu to dla mnie standard
			 
			
					
				
				: 2010-04-08, 10:59
				autor: areksr20
				Tez chcialbym sie wlasnie dowiedziec czym sie rozni od 130konnego silnika. Jakby ktos mogl napisac to z gory dzieki:)
			 
			
					
				
				: 2012-02-24, 22:09
				autor: Mandhorm
				podpinam sie do tematu, czym sie rozni 115 konna od 130konnej wersji?
Coobcio wiesz moze?
bo wg tego co podales ( 
http://www.nissantech.pl/index.php?showtopic=84 ) nie ma miejsca na taki silnik, a jednak masowo ludzie maja wpisane 

 
			 
			
					
				
				: 2012-02-24, 22:18
				autor: Ryba
				115 jest oparta o jednopunktowym wtrysku paliwa a 130 na pełnym wtrysku 

 Czytajcie ludzie posty
 
			 
			
					
				
				: 2012-02-24, 23:12
				autor: Mandhorm
				to dlaczego w papierach 115koni wpisane, a mam SR2ODe ?!?!?!
Bombel sprawdzal wg VIN i tez wyszlo 115...chodzi o roznice miedzy 130 a 115
Ryba, czytaj 

 
			 
			
					
				
				: 2012-02-24, 23:20
				autor: Ryba
				papier papierem, jedź na hamownie 
ja mam w dowodzie 1,6 i 90KM a w rzeczywistości 2.0
 
			 
			
					
				
				: 2012-02-25, 19:48
				autor: Mandhorm
				na chamke pojade do Poznania jak bd cos porobione w samochodzie, teraz szkoda mi $ bo jestem z Gorzowa Wlkp. 
czyli przy zalozeniu ze silnik jest oryginalny nikt nie ma propozycji roznicy miedzy wersja 115 a 130 konna? 
