Strona 1 z 1
[P11/WP11] dławienie p11 2.0
: 2015-03-28, 19:31
autor: pawel24_1984
Witam wszystkich klubowiczów.Mam problem z moją primerką 2.0 131 km sri BEN+GAZ sekwencja,przebieg 190 tyś.OD 3,5 tys obrotów do 4,5 tys zaczyna się problem,tak jakby się dławiła,przerywała ,a na dalszych obrotach już jest ok.Dodam że check się nie pali i dzieje tak się na benzynie i na gazie.NA gazie 200kmh zamyka.Pozdrawiam i proszę o jakieś porady.
: 2015-03-28, 20:52
autor: janusz
Jaki olej masz zalany oraz jaki filtr powietrza założony? Dwa kiedy przepływka była czyszczona? Dalej - szukaj nieszczelności w układzie - rurki podciśnienia, evap, do krokówki, uszczelka pod przepustnicą - jak przepustnica była ruszana, to, że tak powiem uszczelkę wywal, bo już nie trzyma i złóż na silikon - porządny Elring Dirko.
No i na koniec - do wywalenia katalizatory.
: 2015-03-28, 21:14
autor: pawel24_1984
Olej to valvoline max live 10 w40.Posiadam nissana od 5lat i nigdy nie grzebałem przy przepustnicy ani przy przepływomierzu.filtr to wkladka simota ,wydech caly oryginalny.Pozdrawiam
: 2015-03-28, 21:16
autor: janusz
Do czyszczenia przepływomierz, przepustnica i sprawdzenie stanu wężyków. Katalizatory mogły się już przytkać i nie mają już takiej przepustowości jak na początku.
: 2015-03-28, 21:23
autor: pawel24_1984
Czym wyczyścić przepływomierz,i jak żeby nie uszkodzić drucika.Pomyslalem tez o swiecach,zrobiłem na nich jakies 15tys.Ale ogólnie to ładnie trzyma obroty i odpala tez ladnie.Kiedys takie objawy były tylko na paliwie,a teraz to na gazie tak samo jest
: 2015-03-28, 21:40
autor: janusz
Masz przepływomierz HITACHI - zmywacz do tarcz hamulcowych daje radę radę

Jak nie chcesz ryzykować to kup jakiś spray do czyszczenia przepływomierzy.
Ja bym wywalił te katalizatory
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
: 2015-03-28, 22:16
autor: pawel24_1984
Wywalę chyba katalizator.Janusz ja widziałem pod nim tylko jeden katalizator,czy sie mylę.Mozna wstawić zamiast katalizatora strumienice??.Przepływomierz mam Hitachi.
: 2015-03-28, 22:22
autor: janusz
Katalizatory masz dwa. Jeden zaraz przy kolektorze ssącym - pod osłoną, a drugi w połowie auta
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Zamiast strumiennicy daj jakiś tłumik przelotowy, albo zwykły tłumik.
: 2015-03-29, 05:28
autor: pawel24_1984
A jak wywalę ten pierwszy to nie będzie się check palił,i zamiast tego pierwszego tez trzeba jakis tłumik wstawić??.Pozdrawiam
: 2015-03-29, 08:21
autor: Zielkq
pawel24_1984, nie będzie się palił. Ja u siebie pierwszego nie mam i wsio jest OK.
Pozdrawiam
: 2015-03-29, 13:14
autor: pawel24_1984
Może pomoc wywalenie tych katalizatorów ,bo te dlawienie staje sie coraz bardziej dokuczliwe.Pozdrawiam
: 2015-03-29, 13:27
autor: janusz
Zaraz się okaże, że silnik do 4-4,5krpm się kręci, a powyżej już nie chce. To znaczy bez obciążenia pójdzie, ale pod już nie
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
: 2015-03-29, 14:32
autor: pawel24_1984
Najgozej jest na 3,4 biegu.Jak wywale te katalizatory to napisze czy pomoglo.
[ Dodano: 2015-03-29, 21:33 ]
Klubowicze mam pytanko,jak ten pierwszy kat wywalic.Pozdrawiam
[ Dodano: 2015-04-02, 19:19 ]
Wywaliłem te katalizatory.Jest lepiej ale to jeszcze nie jest to.Tak mi się wydaje że bardziej przydławia sie na benz niż na gazie.Co jeszcze można zrobić.Pozdrawiam
: 2015-04-11, 15:58
autor: NismoMan1
Moze pomoze, moze nie:
Zakrec LPG. Zatankuj PB do pelna + wlej jakis dodatek do paliwa (polecam ERC bo wlewa sie go na prawie pusty zbiornik) i smigaj az do rezerwy. Pojezdzij troche do odcinki. Jak pomoze to wiadome regulacja LPG.
: 2015-04-16, 19:52
autor: pawel24_1984
Witam.Wyczyściłem przepływomierz środkiem LIQUI MOLI (polecam ten środek jest super) wymieniłem świece i poprawa jest znaczna,może tak zostać.Pozdrawiam