Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P/WP11.144] Błąd P1111-świecący się CHECK silnika

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

eggzman
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2015-02-24, 19:23
Lokalizacja: WG

[P/WP11.144] Błąd P1111-świecący się CHECK silnika

Post autor: eggzman » 2015-03-06, 15:59

Na wstępie witam wszystkich forumowiczów.

Od kilku dni posiadam Primerę 2001r. 1.8 i mam problem z palącym się CHECK, oraz wydaje mi się, że ma muła.
Na komputerze pokazuje błąd P1111. Ostatnio błąd był skasowany ale po chwili się pojawił. Dziś się zabrałem za to i okazało się zasilanie do czujnika dochodzi, ale nie ma połączenia z komputerem silnika na pinie nr.1.
Wychodzi na to, że musi gdzieś być uszkodzona wiązka. Pobieżnie obejrzałem przewody od strony silnika i nic nie widać.
Czy ktoś z Was ma jakiś pomysł jak to ugryźć?
Jeśli idę w dobrym kierunku to mogę sobie załatwić wtyczkę od czujnika podłączając ją zamiast oryginalnej do czujnika i do ECM a zasilanie biorąc z oryginalnej wtyczki.

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2015-03-06, 22:21

mierzyłeś przejście miedzy wtyczką a ecu ?
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

eggzman
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2015-02-24, 19:23
Lokalizacja: WG

Post autor: eggzman » 2015-03-06, 22:24

tofu pisze:mierzyłeś przejście miedzy wtyczką a ecu ?
Właśnie o to chodzi, że nie ma.
Porównywałem jeszcze kolory kabli w wtyczce i ECU i są takie same. Jutro biorę drugą wtyczkę i robię obejście zobaczymy co z tego wyjdzie.

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2015-03-06, 23:40

Dobry plan ,,,
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

eggzman
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2015-02-24, 19:23
Lokalizacja: WG

Post autor: eggzman » 2015-03-10, 00:28

Zrobiłem obejście i wszystko działa jak należy. Po odłączeniu aku na 24h błąd zniknął i się nie pojawił.

Więc jeśli macie błąd P1111 to najpierw zobaczyć czy na wtyczce od czujnika przy brązowym przewodzie czy jest zasilanie po przekręceniu kluczyka na zapłon.
Następnie w tej samej wtyczce przejście między drugim przewodem(żółto-czerwonym) a takim samym przewodem w ECU. Jeśli nie ma to wlutować nowy przewód w miejsce starego, lub szukać pęknięcia co wcale nie jest łatwe bo dostęp do wiązki jest dosyć utrudniony i od góry praktycznie niemożliwy.
Było:
Avensis T22 sedan 2.0 D-4D
Octavia I combi 1.9TDI 90KM
Octavia II combi 2.0TDI 145KM~165KM :cry:
Jest:
Primera P11.144 sedan 1.8 16V

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”