Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P11/WP11] Wymiana silnika P11 SR20De

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Kwiecien
wiem o czym pisze
Posty: 41
Rejestracja: 2012-10-28, 08:07
Lokalizacja: Ożarów

[P11/WP11] Wymiana silnika P11 SR20De

Post autor: Kwiecien » 2014-12-04, 07:45

Witam, z racji tego że w moim SR20De pękła głowica szukam innego silnika. W okolicy mam kompletny silnik z P10 GT dosłownie z wszystkim (skrzynia, kolektory, rozrusznik, alternator, chłodnica, komputer, wiązka itp. itd.) za ~800zł. Czy będzie dużo zabawy z przełożeniem takiego silnika do mojej P11 ?

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-12-04, 07:54

Masz P11 czyli masz SR20DEH
Stawiam także, że ten silnik z P10 eGT to hight port
I jeśli to jest ten co myślę to nie jest już kompletny ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Kwiecien
wiem o czym pisze
Posty: 41
Rejestracja: 2012-10-28, 08:07
Lokalizacja: Ożarów

Post autor: Kwiecien » 2014-12-04, 08:34

A z P11.144 będzie pasować ?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-12-04, 14:15

Kwiecien, bedzie słupek

Awatar użytkownika
gizmo
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2014-06-08, 19:10
Lokalizacja: Praga Płd, Warszawa

Post autor: gizmo » 2014-12-04, 15:50

Jakiee sr20DEH ? Nie sr20de ? sr20DE z po liftu, deh z gt.
Albo się mylę nooo
Głowica pęknięta , nie wiem dlatego pytam, jakby wymienił tylko głowicę ? Na allegro np widzialem od GT
Building a Nismo #daily #stay tuned
Obrazek

Kwiecien
wiem o czym pisze
Posty: 41
Rejestracja: 2012-10-28, 08:07
Lokalizacja: Ożarów

Post autor: Kwiecien » 2014-12-04, 16:23

Wymianę silnika mam za darmo, za wymianę uszczelki/głowicy muszę płacić. A uszczelka + głowica + planowanie wyjdzie mnie drożej niż cały silnik (sama robocizna 400zł, uszczelka 120zł, głowica 300zł + pewnie jeszcze coś wyskoczy po drodze).

Ten silnik (sam słupek) mam do wzięcia za 500zł, niby nie bierze oleju, 100nx skorodował i facet go rozebrał na części. Stoi zalany olejem i co jakiś czas jest "poruszany" rozrusznikiem.

http://olx.pl/oferta/silnik-2-0-16v-sr2 ... 0fe45a5f3e

[ Dodano: 2014-12-04, 18:26 ]
Sorry że jeden post za drugim ale jutro chcę jechać po w/w silnik i mam pytanie - czy będzie on pasował do osprzętu z P11 ?? Czy blok jest identyczny jak w P11 ?? Czy wszystko odbędzie się na zasadzie "plug and play" ?

Awatar użytkownika
gizmo
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2014-06-08, 19:10
Lokalizacja: Praga Płd, Warszawa

Post autor: gizmo » 2014-12-04, 19:47

Będzie pasować, tylko nie wiem jak z kompem, napisz do bombla albo vixo.
Building a Nismo #daily #stay tuned
Obrazek

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-12-04, 20:07

Kwiecien, słupki low port są takie same. Pasuje od Almera, Primera P11 i P11.144. Reszte przekładasz ze swojego silnika

Kwiecien
wiem o czym pisze
Posty: 41
Rejestracja: 2012-10-28, 08:07
Lokalizacja: Ożarów

Post autor: Kwiecien » 2014-12-04, 20:24

OK, tylko ten z P10 GT po który chce jechać jest High Port.

Ciekawostka - dzisiaj pojechałem po SR20De z P11.144. Dobrze że miałem niedaleko - na miejscu okazało się że to GA16...

[ Dodano: 2014-12-05, 09:16 ]
http://allegro.pl/silnik-nissan-primera ... 03190.html

Czy ten silnik może być low port ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”