[P12/WP12] Problem na zimnym silniku
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P12/WP12] Problem na zimnym silniku

Adriano
-
- nowy na forum
auto kupilem ponad tydzien temu z faktur wychodzi ze byl rok temu wymieniany ale mimo to myslalem by zaczac od tego
[ Dodano: 2014-10-12, 19:13 ]
dzis nie wytrzymalem i wszystko(chyba) jasne zaczelem po kolei rozbierac i co odnalazlem to kolektor ssacy ktory byl pekniety (silnik byl okopcony) i mysle ze to prawdopodobnie jest przyczyna zamieszania -na zimnym przez nieszczelnosc wariowala sonda,po rozgrzaniu zeliwo sie rozszerzalo i wszystko bylo oki (nie wiem czy dobrze kminie bo nie jestem mechanikiem),teraz mam problem gdzie taki kolektor dostac jest to japoniec 2.2 dti 126km 2002 na allegro i innych serwisach jest z reguly tylko do dci,prosilbym o namiary gdzie moge cos takiego dostac
[ Dodano: 2014-10-12, 19:13 ]
dzis nie wytrzymalem i wszystko(chyba) jasne zaczelem po kolei rozbierac i co odnalazlem to kolektor ssacy ktory byl pekniety (silnik byl okopcony) i mysle ze to prawdopodobnie jest przyczyna zamieszania -na zimnym przez nieszczelnosc wariowala sonda,po rozgrzaniu zeliwo sie rozszerzalo i wszystko bylo oki (nie wiem czy dobrze kminie bo nie jestem mechanikiem),teraz mam problem gdzie taki kolektor dostac jest to japoniec 2.2 dti 126km 2002 na allegro i innych serwisach jest z reguly tylko do dci,prosilbym o namiary gdzie moge cos takiego dostac
Adriano
Zerknij sobie również na kolektory z almery 2,2 di. Te same silniki.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
jeszcze szukam ,dzięki za uwagę znalazłem też nissan xtrial 2,2 di wyglada na zdjęciu na taki sam jutro pojadę go zobaczyć,porównać i powoli zacząć składać, od biedy obligatoryjnie jakbym już nie znalazł pospawałem stary na gorąco w firmie która takie podobne rzeczy już robiła (kolega pracuje wiec tylko jak na razie czteropak mnie kosztowało