Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P/WP11.144] podłącznie rurek od podciśnienia

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
misioq
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2014-10-06, 14:41
Lokalizacja: Wyszków

[P/WP11.144] podłącznie rurek od podciśnienia

Post autor: misioq » 2014-10-07, 11:29

potrzebuje pomocy z prawidłowym podłączeniem podciśnień - chyba :)
kupiłem primerę z 2001r WP11.144, silnik 2.0 16v 140KM (SR20DE jak dobrze kojarzę), samochód ma założony LPG ale ktoś tam się mocno nudził i coś nie tak jest podłączone, chcę to zrobić prawidłowo ale najpierw muszę doprowadzić samochód do stanu fabrycznego....

więc tak, z lewej strony silnika (stojąc przodem do niego) mam jakiś króciec nie podłączony do niczego, czy tak ma być??
zdjęcie - lewa strona

z prawej strony silnika też mam metalowy króciec do którego ktoś podłączył podciśnienie z sterownika LPG które powinno być podłączone pod kolektor ssący za przepustnicą - co to za króciec....?
zdjęcie - prawa strona

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2014-10-07, 12:54

Po lewej jest ok, ten króciec pod regulatorem ma być wolny.
Z prawej obstawiam, że też ma być wolne, ale nie na 100%, muszę sprawdzić (jeśli tak jest to to podłączenie jest bez sensu). U mnie podciśnienie za przepustnicą jest brane z węża, który idzie do regulatora ciśnienia paliwa (jest dołożony trójnik).
pozdr. Kamil

Awatar użytkownika
misioq
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2014-10-06, 14:41
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: misioq » 2014-10-07, 13:10

nie pamiętam gdzie jest regulator ciśnienia paliwa ale optycznie to chyba ten po lewej stronie silnika widoczny na foto, czyli mam tam trójnik w dobrym miejscu - coś już wiem :)
jeśli króciec z prawej strony ma być wolny to przewód z niego pewnie muszę podpiąć do wolnego miejsca w trójniku które widać na prawym zdjęciu i powinno być dobrze.....

obstawiałbym że komuś to spadło lub rozłączył po jakiś naprawach i nie wiedział co i jak więc podłączył gdzie mu pasowało.
wieczorem będę koło samochodu to sprawdzę, a jakbyś mógł jeszcze sprawdzić dla mnie ten króciec z prawej strony to byłbym wdzięczny :)

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2014-10-07, 18:33

Króciec po prawej powinien być wolny, właśnie sprawdziłem. On zresztą jest chyba ślepy, nie ma tam podciśnień, to jest chyba "zapas" na wersje RHD (inaczej jest umieszczony system pochłaniania par paliwa).
Na Twoim zdjęciu prawej strony widać biały trójnik, sprawdź przy odpalonym silniku (na wolnych i przy dodawaniu gazu) czy nie ma tam podciśnienia, jak jest to na Twoim miejscu przepiąłbym ten wężyk do tego trójnika właśnie, tak na spróbowanie.
pozdr. Kamil

Awatar użytkownika
misioq
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2014-10-06, 14:41
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: misioq » 2014-10-07, 20:59

dzięki, na taka informację czekałem. wszystko już wiem, mogę walczyć dalej :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”