[P10/WP10] 2.0 benzyna + gaz zgasła i nie odpala
: 2010-03-02, 21:54
Witam!
Niedawno kupiłem używany samochód Nissan Primera 2.0 z 1994r. w składaku na 1996. (automatyczna skrzynia biegów)
Samochód jeździł dopóki przy 120/h stracił moc i po chwili jak by przestał przełączać na wyższe biegi i jechał tylko na jedynce(lub dwójce).
W automacie mam biegi 1,2,R,N,D i P samochód na nich wszystkich po dodaniu gazu jechał do przodu ale bardzo wolno i wył. Byłem blisko domu dlatego dotoczyłem się tak praktycznie na sam parking (silnik miał bardzo wysokie). Po wduszeniu na maksa pedału gazu chwilowo gwałtownie przyspieszał. Gdy już dojechałem do domu zgasł praktycznie na samym parkingu i już nie odpalił
Sprawdziłem akumulator i jest naładowany, wymieniłam też kopułkę ponieważ miała wyłamane dwa styki i dolałem oleju do skrzyni. Rozrusznik zaczął jakby lepiej kręcić ale samochód zachowuje się jak by chciał odpalić a nie mógł. Pompę paliwa słychać po włączeniu zapłonu.
Co mogło się stać? Chciałbym uniknąć holowania na lawecie (ponieważ jest to automat) i chciałbym w miarę możliwości sam (z Waszą pomocą) rozwiązać problem.
Dodam jeszcze, że znajomy sprawdził świece i wszystkie dają iskrę.
Niedawno kupiłem używany samochód Nissan Primera 2.0 z 1994r. w składaku na 1996. (automatyczna skrzynia biegów)
Samochód jeździł dopóki przy 120/h stracił moc i po chwili jak by przestał przełączać na wyższe biegi i jechał tylko na jedynce(lub dwójce).
W automacie mam biegi 1,2,R,N,D i P samochód na nich wszystkich po dodaniu gazu jechał do przodu ale bardzo wolno i wył. Byłem blisko domu dlatego dotoczyłem się tak praktycznie na sam parking (silnik miał bardzo wysokie). Po wduszeniu na maksa pedału gazu chwilowo gwałtownie przyspieszał. Gdy już dojechałem do domu zgasł praktycznie na samym parkingu i już nie odpalił
Sprawdziłem akumulator i jest naładowany, wymieniłam też kopułkę ponieważ miała wyłamane dwa styki i dolałem oleju do skrzyni. Rozrusznik zaczął jakby lepiej kręcić ale samochód zachowuje się jak by chciał odpalić a nie mógł. Pompę paliwa słychać po włączeniu zapłonu.
Co mogło się stać? Chciałbym uniknąć holowania na lawecie (ponieważ jest to automat) i chciałbym w miarę możliwości sam (z Waszą pomocą) rozwiązać problem.
Dodam jeszcze, że znajomy sprawdził świece i wszystkie dają iskrę.