jestem szczęśliwym posiadaczem Nissana Primery od Września 2013 roku, mimo że autko stare 97r. jest to moje pierwsze auto i jestem bardzo zadowolony.
Chciałbym również zaznaczyć, że jestem tu nowy i jestem strasznym laikiem jeśli chodzi o auta

Kupiłem auto od starszego Pana (który jak sie później okazało lubiał majstrować przy aucie), auto po kupnie chodziło super, aczkolwiek po czasie zaczęły wychodzić różne usterki.
To przejdźmy do jednego z problemów:
Mam pewien problem od momentu kiedy zaczęła spadać temperatura na zewnątrz auto przestało palić zaraz po przekręceniu kluczyka, od tamtego momentu muszę albo kręcić jakieś 5-6 sekund żeby odpalilo lub delikatnie wcisnąć pedał gazu aby zaczął działać- popytałem wśród zanjomych i stwierdzili że to normalne w okresie zimowym, wiec to zostawiłem, miesiąc temu wymieniłem kable i świece - niestety nic nie pomogło. W ostatnich dniach pojawiła się następna "usterka" jak odpale auto i nie trzymam wciśniętego gazu to auto traci obroty i gaśnie. Jak jade na biegu(bez dodawania gazu) przy obrotach 1800-2200 - strzela mi z wydechu. Po przeszukaniu różnych for i przeczytaniu kilku tematów ktoś miał podobny problem i okazało się, że po wymianie palca i kopułki, problem został zażegnany.
A wiec teraz przechodze do konkretów:
Poszedłem do sklepu motoryzacyjnego kupiłem palec i kopułke (niby pod moją P0rimerkę), wczoraj wieczorem zabrałem się za wymianę i wychodzi na to że kopułka i palec, które zakupiłem znacznie różnią sie od "starych",
dodatkowo udałem się dzisiaj rano do sklepu, a sprzedawca był zdziwiony, że te od niego częsci nie pasują i stwierdził, że możliwe że ktos zmienił cały układ zapłonowy i żebym rozebrał sprawdził czy sa na tym jakieś numery i wtedy do niego wrócił to poszukamy kopuły i palca.