Witam.
Mam pewien problem z moją WP11.144 SR20.
Otóż zaczęło się w długi weekend majowy.
Wyjechaliśmy sobie nad morze, po ponad 200km ciągłej jazdy postój na stacji, tankowanie gazu i po odpaleniu silnik nie chciał się wkręcić na obroty.
Po kilku dodaniach gazu i przełączeniu się na gaz wszystko w normie.
Zdarzało się tak kilka razy. Zawsze po dłuższej jeździe.
Ale wczoraj po trasie Łęczyca-Poznań zagasiłem auto poszedłem na zakupy i po powrocie już nie odpaliło.
Kręcił normalnie ale nawet nie próbował zaskoczyć.
Po około 8 godzinach wróciłem i odpalił.
Chodził nierówno jakby nie na wszystkich cylindrach, pochodził trochę i jak przełączył się na gaz chodził normalnie.
Dziś rano po odpaleniu wszystko w normie, i na gazie i na benzynie.
Ma ktoś jakieś pomysły co może być nie tak?
Ewentualnie mógłby polecić ktoś jakiegoś godnego zaufania mechanika w Poznaniu?
Czy to może być coś z wtryskami benzyny?
Instalacja gazowa to BRC sekwencja, przelatane 100000km.
Z góry dziękuje za jakąkolwiek pomoc.
SR20 nie pali po dłuższej trasie.
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
SR20 nie pali po dłuższej trasie.
Polska Jazda http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,P ... mera/25888
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Dokładnie tak jak vixo napisał. Lanos to nie primera, ale był ten sam problem kiedyś. Na gazie super, zero problemów, ale na benzynie był problem z odpaleniem, a pewnego dnia zaniemówił na amen. Przyczyna? Przewody do pompy paliwa.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Ok.
Ale niech mi ktoś wytłumaczy czemu kiedy auto postoi np. do następnego dnia pali od razu i jeździ normalnie?
Dzisiaj jak odpalił specjalnie przełączyłem sobie na benzynę i trochę przegoniłem(około 15km) po mieście.
I wszystko w normie.
Tylko jak przejadę np. 150-200km bez postoju to zaczyna się problem.
Ale niech mi ktoś wytłumaczy czemu kiedy auto postoi np. do następnego dnia pali od razu i jeździ normalnie?
Dzisiaj jak odpalił specjalnie przełączyłem sobie na benzynę i trochę przegoniłem(około 15km) po mieście.
I wszystko w normie.
Tylko jak przejadę np. 150-200km bez postoju to zaczyna się problem.
Polska Jazda http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,P ... mera/25888
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Bo się grzeje i jest kutas wtedy...
Miałem to samo...
Chwila jazdy gasl potem dłuższa chwila stania jechal dalej....
Mam gdzieś wallbro 255 jakbyś chciał
Miałem to samo...
Chwila jazdy gasl potem dłuższa chwila stania jechal dalej....
Mam gdzieś wallbro 255 jakbyś chciał
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
A czy da się to jakoś naprawić bez wymieniania pompy?
Może po nagrzaniu jakieś styki się rozłażą (tata tak miał ze sterownikiem ABS w BMW, po nagrzaniu ścieżki się uszkadzały i źle działał).
W sumie pompa droga nie jest: http://allegro.pl/pompa-paliwa-micra-k1 ... 32953.html
Może po nagrzaniu jakieś styki się rozłażą (tata tak miał ze sterownikiem ABS w BMW, po nagrzaniu ścieżki się uszkadzały i źle działał).
W sumie pompa droga nie jest: http://allegro.pl/pompa-paliwa-micra-k1 ... 32953.html
Polska Jazda http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,P ... mera/25888
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262