Klub zrzeszającym miłośników marki nissan. Dzielimy się informacjami na temat nissana, udzielamy porad, organizujemy spoty lokalne jak również zloty ogólnopolskie. Łączny nas wspólna pasja do marki.
Witam. Historia auta wygląda następująco... Zerwany pasek rozrządu -> mechanik -> naprawa -> efektem jest dziwne świszczenia w silniku. I nikt nie wie dlaczego. Wykluczyliśmy pasek klinowy. Po zdjęciu nadal świszczy. Załączam filmik. Kto ma może jakiś pomysł?
=============================== Moje auto to:
Nissan Primera P11.144
Rocznik: 2000
Silnik: 2.0 TDI
===============================
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=P1J3JzHf5tM[/youtube]
Ostatnio zmieniony 2014-04-15, 11:33 przez matthew089, łącznie zmieniany 2 razy.
Witam, a może zdiagnozowaliście miejsce dochodzenia świstu? Raz, to proponowałbym sprawdzić paski rozrządu, nowy świeżo założony od strony pompy trochę świszczał z początku, a teraz przestał. Druga sprawa, może by problem z uszczleką kolektora lub przewodami turbo. Może gdzieś jest nieszczelność i powietrze pod dużym cisnieniem po prostu ucieka bokiem generując dźwięk.
ciężko zdiagnozować, skąd wychodzi dźwięk. ale zdawałoby się, że właśnie od paska rozrządu. dźwięk jest słyszalny nawet tuż po odpaleniu, na niskich obrotach.