[P11/WP11] Dziurawy tłumik środkowy
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P11/WP11] Dziurawy tłumik środkowy
Witam.
Sprawdzając na podnośniku czy nie leci olej po wymianie go w skrzyni biegów zauważyłem, że mam dziurawy tłumik środkowy.
Czy można zamiast niego wspawać zwykłą rurę bądź strumienicę? Kombinował ktoś takie rzeczy? Czy zamiast tego wstawić lepiej konstrukcję taką jak oryginalne montował producent?
Pytam bo wiem, że pseudo tunerzy montują strumienice i lansują się, że im mocy przybyło a tak naprawdę mocy im ubyło ja nie oczekuje wzrostu, zależy mi raczej na tym żeby nie było spadku.
Sprawdzając na podnośniku czy nie leci olej po wymianie go w skrzyni biegów zauważyłem, że mam dziurawy tłumik środkowy.
Czy można zamiast niego wspawać zwykłą rurę bądź strumienicę? Kombinował ktoś takie rzeczy? Czy zamiast tego wstawić lepiej konstrukcję taką jak oryginalne montował producent?
Pytam bo wiem, że pseudo tunerzy montują strumienice i lansują się, że im mocy przybyło a tak naprawdę mocy im ubyło ja nie oczekuje wzrostu, zależy mi raczej na tym żeby nie było spadku.
Przewałkowalem temat wydechu w p11 TD. Nawet powstał wątek mojego autorstwa na forum, gdyby Cię interesowało. Środkowy tłumik w naszym modelu jest przelotowy i tak na prawdę nic on nie wnosi (szczególnie przy tej szokującej średnicy całego układu przy turbo) do przyrostów momentu. Może być troszkę głośniej jedynie jak go wytniesz i wspawasz rurę.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Niestety nie było dane mi nigdy próbować, ale nadal się zastanawiam co zrobić dalej u siebie, czy dać środkowy przelotowy tłumik czy nie
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Link jest w moim podpisie nad autem. Środkowy tłumik jest przelotowy akurat, więc ma mały pływ na moc auta.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik