A mianowicie, jeśli ktoś z forumowiczów posiada gdzieś nieużywaną pompę wtryskową do 2.0 TD (może być nawet uszkodzona lub rozebrana) to prosiłbym o odkręcenie śrubki znajdującej się pomiędzy króćcami od przewodów wysokiego ciśnienia (w załączniku zaznaczone) i podanie jej wymiarów (średnicy i długości, skok gwintu również mile widziany
[P11/WP11] Pompa wtryskowa Bosch'a do CD20T
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P11/WP11] Pompa wtryskowa Bosch'a do CD20T
Witam, nie wiedziałem do którego dokładnie tematu się podpiąć, ponieważ nie było podobnego do mojego 
A mianowicie, jeśli ktoś z forumowiczów posiada gdzieś nieużywaną pompę wtryskową do 2.0 TD (może być nawet uszkodzona lub rozebrana) to prosiłbym o odkręcenie śrubki znajdującej się pomiędzy króćcami od przewodów wysokiego ciśnienia (w załączniku zaznaczone) i podanie jej wymiarów (średnicy i długości, skok gwintu również mile widziany
) z góry dziękuję za pomoc.
A mianowicie, jeśli ktoś z forumowiczów posiada gdzieś nieużywaną pompę wtryskową do 2.0 TD (może być nawet uszkodzona lub rozebrana) to prosiłbym o odkręcenie śrubki znajdującej się pomiędzy króćcami od przewodów wysokiego ciśnienia (w załączniku zaznaczone) i podanie jej wymiarów (średnicy i długości, skok gwintu również mile widziany
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
ja mogę Ci sprawdzić, zmierzyć i podać.
a z ciekawości zapytam do czego Ci to?
chcesz adapter zrobić pod czujnik zegarowy?
gotowce są na alledrogo za jedyne 50coś zł
a z ciekawości zapytam do czego Ci to?
chcesz adapter zrobić pod czujnik zegarowy?
gotowce są na alledrogo za jedyne 50coś zł
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
O to byłbym Ci wdzięczny 

Tak, dokładnie. Chciałem właśnie sobie taki zakupić i domyślam się jakie mogą być wymiary, aczkolwiek chciałem się upewnić. Będę zmieniał pasek napędu pompy i mi do ustawienia kąta wtrysku potrzebnemarlos90 pisze:adapter
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
też podjąłem ten temat i kupiłem śrubki przelewowe do przewodu paliwowego, rozwierciłem i odłożyłem na półkę. Muszę jakąś rurkę dobrać, połączyć ze śrubką i zrobić mocowanie do zegara, no i w środek jakiś pręcik dobrać.
a tak sobie przypomniałem to możesz wykręcić tą śrubkę i sam pomierzyć, tylko uważaj bo tam uszczelka chyba jest
to pomierzyłem i tak śrubka na klucz 12, długość całkowita 27,1mm, średnica po gwincie 7,8mm, skok gwintu 1mm, uszczelnienie miedziana podkładka
a tak sobie przypomniałem to możesz wykręcić tą śrubkę i sam pomierzyć, tylko uważaj bo tam uszczelka chyba jest
to pomierzyłem i tak śrubka na klucz 12, długość całkowita 27,1mm, średnica po gwincie 7,8mm, skok gwintu 1mm, uszczelnienie miedziana podkładka
a proszę Cię bardzo..
wczoraj podziałałem nad adapterkiem i aby szprychę jakąś muszę dobrać do zegara i finito będzie
wczoraj podziałałem nad adapterkiem i aby szprychę jakąś muszę dobrać do zegara i finito będzie
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B