[P10/WP10] Pytanie o silnik
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
- jefrey91
- doświadczony forumowicz
- Posty: 227
- Rejestracja: 2013-08-23, 14:27
- Lokalizacja: Szczecin/Nowe Warpno
[P10/WP10] Pytanie o silnik
Witam.
w dowodzie mam wpisane że moja primera ma 115 kucyków natomiast po wpisaniu VIN-u na stronie
https://vin.su/
wyskakuje mi że mam
NISSAN Model: PRIMERA Data wydania: 01/1996 Typ silnika: SR20DE Tom (cc): 1998 Moc (KM): 143
Jak to możliwe ?
P.S w moim odczuciu to auto co mam nie ma takiej mocy choć to tylko moja opinia.
w dowodzie mam wpisane że moja primera ma 115 kucyków natomiast po wpisaniu VIN-u na stronie
https://vin.su/
wyskakuje mi że mam
NISSAN Model: PRIMERA Data wydania: 01/1996 Typ silnika: SR20DE Tom (cc): 1998 Moc (KM): 143
Jak to możliwe ?
P.S w moim odczuciu to auto co mam nie ma takiej mocy choć to tylko moja opinia.
Gdzie jest puszka filtra powietrza ? Jak owalna na silniku to masz 115 KM jak prostokątna na nadkolu to w zależności od wersji 125 lub 130 KM.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
- jefrey91
- doświadczony forumowicz
- Posty: 227
- Rejestracja: 2013-08-23, 14:27
- Lokalizacja: Szczecin/Nowe Warpno
Zgadza się mam wszystko co opisałeś dodatkowo chromowane klamki czyli wersja invitation.
Teraz tylko co z tymi osiągami xD jak to się dzieje że silnik o większej mocy (według specyfikacji oczywiście) ma gorsze wyniki niż silnik o mniejszej mocy.
Oczywiście jak pogoda i warunki pozwolą to sprawdzę sam jaka jest prawda ale jest to co najmniej zastanawiające dla mnie xD
Teraz tylko co z tymi osiągami xD jak to się dzieje że silnik o większej mocy (według specyfikacji oczywiście) ma gorsze wyniki niż silnik o mniejszej mocy.
Oczywiście jak pogoda i warunki pozwolą to sprawdzę sam jaka jest prawda ale jest to co najmniej zastanawiające dla mnie xD
Model: P10E
Data 01/96
Kolor: BN6 - dark blue - ciemny niebieski
Kolor wnętrza: G - off black - czarny
Buda: sedan
Silnik SR20DE
Wersja: LX
Wyposażenie:
SPECIAL VERSION 4 & ALTIMA STYLE - ALLOY WHEEL & ABS SYSTEM - specjalna wersja 4, alusy Altima style i ABS
DRIVER & ASSIST AIR BAG & SEATBELT PRE-TENSIONER - 2 poduchy i napinacze pasów
AIR CONDITIONER & POWER WINDOWS (FRONT ONLY) - klima i el. szyby tylko z przodu
4 SPEAKERS - 4 głośniki
REDUCED ENGINE POWER & SPLIT FOLD-DOWN REAR SEAT - zredukowana moc silnika i chyba dzielona tylna kanapa
Data 01/96
Kolor: BN6 - dark blue - ciemny niebieski
Kolor wnętrza: G - off black - czarny
Buda: sedan
Silnik SR20DE
Wersja: LX
Wyposażenie:
SPECIAL VERSION 4 & ALTIMA STYLE - ALLOY WHEEL & ABS SYSTEM - specjalna wersja 4, alusy Altima style i ABS
DRIVER & ASSIST AIR BAG & SEATBELT PRE-TENSIONER - 2 poduchy i napinacze pasów
AIR CONDITIONER & POWER WINDOWS (FRONT ONLY) - klima i el. szyby tylko z przodu
4 SPEAKERS - 4 głośniki
REDUCED ENGINE POWER & SPLIT FOLD-DOWN REAR SEAT - zredukowana moc silnika i chyba dzielona tylna kanapa
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
jefrey91, janusz podal wyzej, co wychodzi z Twojego VIN pod wzgledem wyposazenia. ![;)](./images/smilies/oczko.gif)
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Jefrey91 jakbyś miał typowe LX z '96 to miałbyś korbotronik, brak klimy, tylko 1 poduchę i napinacze pasów (od '94 poduchy i napinacze stały się standardem wyposażenia).
Wersje Invitation to takie trochę doposażone LX - klima, 2x el. szyby, 2 poduchy plus jakiś bonus.
Ja u siebie w P10 SLX z '91 miałem:
RR HEATER DUCT - ogrzewanie na nogi pasażerów z tyłu
POWER ROD ANTENNA & 4 SPEAK - elektrycznie sterowana antena i cztery głośniczki
POWER WINDOWS - elektryczne szyby - wszystkie
POWER SUNROOF - elektrycznie sterowany szyberdach
ABS SYSTEM - wiadomo
Plus to co nie jest uwzględnione - bo nie zawsze wszystko uwzględniano w VINie - el. sterowane reflektory, el. lusterka i centralny zamek z kluczyka.
Bombel było jeszcze SGX oraz GSX i eZX![:D](./images/smilies/biggrin.png)
eZX -> http://www.npoc.co.uk/forum/may-2012-le ... 59553.html
Jednak mistrzem ubogości pod względem wyposażenia to była P10 2.0dLX
Wersje Invitation to takie trochę doposażone LX - klima, 2x el. szyby, 2 poduchy plus jakiś bonus.
Ja u siebie w P10 SLX z '91 miałem:
RR HEATER DUCT - ogrzewanie na nogi pasażerów z tyłu
POWER ROD ANTENNA & 4 SPEAK - elektrycznie sterowana antena i cztery głośniczki
POWER WINDOWS - elektryczne szyby - wszystkie
POWER SUNROOF - elektrycznie sterowany szyberdach
ABS SYSTEM - wiadomo
Plus to co nie jest uwzględnione - bo nie zawsze wszystko uwzględniano w VINie - el. sterowane reflektory, el. lusterka i centralny zamek z kluczyka.
Bombel było jeszcze SGX oraz GSX i eZX
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
eZX -> http://www.npoc.co.uk/forum/may-2012-le ... 59553.html
Jednak mistrzem ubogości pod względem wyposażenia to była P10 2.0dLX
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Jest możliwość, tylko nie wiem czy koszt modów nie przewyższy wartości auta....
Kupisz silnik to właściwie nie wiesz co trafisz, więc na dzień dobry remont
.
Jak Twój silnik nie wcina oleju i trzyma kompresję to po co kombinować.
Kupisz silnik to właściwie nie wiesz co trafisz, więc na dzień dobry remont
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Jak Twój silnik nie wcina oleju i trzyma kompresję to po co kombinować.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- jefrey91
- doświadczony forumowicz
- Posty: 227
- Rejestracja: 2013-08-23, 14:27
- Lokalizacja: Szczecin/Nowe Warpno
Autko jest wyjątkowo zadbane bo od rodziców narzeczonej kupione xD
zero rdzy, w środku nic nie powycierane, silnik chodzi ładnie nic nie bierze jest wszystko w porządku ale jednak te dodatkowe koniki by się przydały.
jaki byłby koszt zabawy przerobienia tych rzeczy w silniku ? + te wszystkie inne rzeczy co trzeba by pomodować (hamulce wydech itp)
3-4 k by stykło ?
zero rdzy, w środku nic nie powycierane, silnik chodzi ładnie nic nie bierze jest wszystko w porządku ale jednak te dodatkowe koniki by się przydały.
jaki byłby koszt zabawy przerobienia tych rzeczy w silniku ? + te wszystkie inne rzeczy co trzeba by pomodować (hamulce wydech itp)
![?? ??](./images/smilies/pytajnik.gif)
3-4 k by stykło ?