Strona 1 z 1

[P11/WP11] Swap silnika

: 2010-02-08, 08:44
autor: GeorgeGt
Witajcie
Panowie szybka piłka, posiadam WP11 z silnikiem 2.0. Pytanie co przełożyć aby zrobić z niego sinik z GT bez przekładania całego silnika? Nadmieniam,że dostęp do części do GT mam nieograniczony.. Co brać: wałki? komputer? co jeszcze? jak to będzie grało ze skrzynią automatyczną
Pozdrawiam i dzięki za wszelkie przemyślenia :)

: 2010-02-08, 10:33
autor: bombel
GeorgeGt, automat to pytanie z którego roku auto?? Kompa nie zmienisz, bo immobiliser Ci zablokuje i bedziesz musiał wymienic wszystkie kluczyki itd.

Najpierw podaj rocznik potem Ci powiem dalej.

: 2010-02-08, 11:57
autor: GeorgeGt
Automat zwykły 4 biegi rok 1999 dzięki

: 2010-02-08, 13:07
autor: Sasza_fragles13
Jak wymienialiśmy silnik na DEH u kolegi, wymienił też komputer. Jakiś magik elektryk poczarował i nawet nie musiał wymieniać stacyjki i zamków. Wydech też musiałbyś wymienić (w GT jest 4-2-1)

: 2010-02-08, 17:48
autor: bombel
GeorgeGt pisze:Automat zwykły 4 biegi rok 1999 dzięki
Ja chyba bym odpuscil mocniejszy silnik do automatu. Co do modów to wystarczą wałki z GT i mod rozrzadu plus kolektor 4-2-1 i spokojnie 150 KM i 190 Nm bedzie

: 2010-02-08, 19:57
autor: GeorgeGt
Ja tam się nie przejmuję czy automat wytrzyma próbę czy nie, w razie czego mam kompletną skrzynię z GT (z nowiutkim sprzęgłem :) ), tylko nie chce mi się odrazu przekładać silnika wraz ze skrzynią manualną bo wiadomo troszkę czasu to zajmie a i automatem się tak źle nie jeździ :)
Ps. Czyli kolektor wydechowy z Gt to 4-2-1, czy trzeba szukać innego?

: 2010-02-08, 20:29
autor: bombel
Ps. Czyli kolektor wydechowy z Gt to 4-2-1, czy trzeba szukać innego?
Moze byc z GT, albo mozesz szukac chinczyka z kwasa

: 2010-02-08, 21:12
autor: GeorgeGt
bombel pisze:
Ps. Czyli kolektor wydechowy z Gt to 4-2-1, czy trzeba szukać innego?
Moze byc z GT, albo mozesz szukac chinczyka z kwasa
Mam rozumiec "chińczyk" da lepsze przyrosty?

: 2010-02-09, 07:27
autor: bombel
GeorgeGt pisze:Mam rozumiec "chińczyk" da lepsze przyrosty?
Średnio daje ok 10 KM i 1 Nm

: 2010-02-09, 14:22
autor: Coobcio
Robisz tak jak ja robiłem z 200SX najwygodniej to wiadomo zmienić cześć wiązki...
Ale można przerobić tą z automata i trzeba zmostkować kabel od rozrusznika.
Potem zabawa ze wstekiem i zeby silnik widział Neutral...

cześci mechaniczne jakie będziesz potrzebować to skrzynia, oba cięgła od lewarka zmiany biegów oraz poduszkę od skrzyni, linkę sprzegła, oba pedały, tylne mocowanie poduszki przy skrzyni biegów...

Ps. silnika w P11 wszytkie były identyczne jedyna różnica to wałek ssący, kolor pokrywy zaworów oraz kolektor wydechowy - to tyle jeśli chodzi o mechanikę, w elektronice to jest inna mapa z odcinką na 7100 obr.min...

: 2010-02-09, 17:56
autor: GeorgeGt
A Jak myślisz Coobcio lepiej od razu dac sobie spokój z automatem i przekładkę robić na manuala czy jeszcze dać się wyszaleć automatowi :)?
a i przy okazji ile takie przełożenie automata plus zrobienie na GT by kosztowało?

: 2012-12-29, 22:13
autor: Ad@mus
podpinam sie w temat zeby nie balaganic
przy swapie w p11.144 z qg18de na sr20 potrzebuje wszystko z pod machy?? czy tylko silnik z osprzetem i wiazke z kompem??
pytam bo nie wiem czy skrzynia spasuje
kolejne pytanie jakiego silnika szukac??
z p11 czy z p11.144
czy z p11 130ps wyciagne te "sportowe" 150ps czy od razu szukac sr20deh
operacja ma sie odbyc na tym heblu:
viewtopic.php?t=10909&start=0
czekam na odp

: 2012-12-29, 22:15
autor: Coobcio
skrzyni inna za to sprzęgło pasuje, zamach inny.
Łapy silnik inne, belka pasuje...

Trzeba zmienić i wspawać inne mocowanie od storny rozrządu.

: 2012-12-29, 22:19
autor: Ad@mus
moja primera miala kiedys 2.0l pod maska ale jakis trep dal tam 1.8 bo podobno te 2l bylo zatarte
wiec moze to mocowanie od strony rozrzadu ostalo sie...
czyli musze szukac silnika z osprzetem wiazka kompem a do tego jeszcze skrzynia

jakiego szukac... bo taniej dorwie sie z p11 2l 130ps niz sr20deh np.
pozatym wiecej 130ps na allegro-jakies sugestie

: 2012-12-29, 22:20
autor: Coobcio
kup całego angola P11 i już :)

: 2012-12-29, 22:22
autor: Ad@mus
ale p11 czy p11.144
dalej nie wiem jaka wersja silnikowa:D

[ Dodano: 2012-12-29, 22:25 ]
znalazlem takie heble:
http://tablica.pl/oferta/nissan-primera ... 1r1Kw.html
http://tablica.pl/oferta/nissan-primera ... 1VdUJ.html
qoobcio na gg moze pogadamy?

: 2012-12-29, 22:54
autor: Coobcio
coś takiego jak pozycja nr dwa tylko nie skażona LPG...

: 2012-12-29, 22:57
autor: Ad@mus
obecnie mam LPG i nie ukrywam ze bardzo mi na nim zalezy

: 2012-12-30, 01:36
autor: Sajmooon
SR20DEH z tego co kojarzę miał na sprzedaż SID ze swojej Micry po swapie na VE więc do niego napisz... po drugie z tego co pamiętam i mogę się mylić każde SR20DE w P11.144 miało tą samą moc niezależnie czy było to sport czy nie. Po drugie seryjny komputer z P11 nie ogarnie sam klimatronica. Więc szukaj P11.144 na ebayu brytyjskim bo kiedyś znalazłem za 350 funtów w naprawdę niezłym stanie.

[ Dodano: 2012-12-30, 01:38 ]
wiedziałem tu link nawet na forum viewtopic.php?t=10927

: 2013-01-18, 07:59
autor: Ad@mus
pytanie na szybko:
czy zamach z automata pasowac bedzie do manuala??
dokladnie chodzi o p11.144, potrzebujue tej informacji :!:

: 2013-01-18, 11:42
autor: bombel
Ad@mus wg manuala jest troche inne

: 2013-01-18, 15:45
autor: Ad@mus
tzn wieloklin, masa, co dokladnie sie rozni?
masz takie info co??
dzieki:)

: 2013-01-18, 16:38
autor: bombel