[P/WP11.144] Szarpanie silnika nierówna praca i inne dziwne
: 2013-06-17, 13:27
Zakupiwszy Primerkę myślałem, że to dobry wybór ale powoli zmieniam zdanie albo chyba mam pecha do tego egzemplarza:
Drodzy forumowicze zaznaczę iż mechanika to nie moja dziedzina toteż założyłem temat co by nie dać się oskubać mechaniorom z bożej łaski zanim go im oddam do reperacji.
kontrolka check engine pali się, bądź mryga przy dodawaniu gazu na ok. 2 - 2,5 tyś obrotów
poniżej 2 tyś obrotów szarpie silnikiem (to tak jakby jadąc 30 km/h wrzucić 5-ty bieg i dodać gazu) niby jedzie ale słabo przyśpiesza i z lekka szarpie. lampka się pali i nie mruga
powyżej 3 tyś obrotów silnik działa niby normalnie.
niby - gdyż ogólnie pracuje nierówno strasznie wibruje i te wibracje szczególnie na luzie przypominają IKARUSA
if you know what i mean.
ostatnio wymieniałem cewkę bo się przepaliła - wtedy błąd pokazywał się po przekroczeniu 4 tyś obrotów i powyżej tych 4 tyś chwilowo odcinało zapłon podczas jazdy - WIĘC WNIOSKUJE ŻE TO NIE TO
samochód ma założony lpg brc z lubyfikacją ale co ciekawe spala gaz i wahe w stosunku 2 do 1
a spala łącznie 14-15 litrów na 100
silnik 1.8 114 KM
Drodzy forumowicze zaznaczę iż mechanika to nie moja dziedzina toteż założyłem temat co by nie dać się oskubać mechaniorom z bożej łaski zanim go im oddam do reperacji.

kontrolka check engine pali się, bądź mryga przy dodawaniu gazu na ok. 2 - 2,5 tyś obrotów
poniżej 2 tyś obrotów szarpie silnikiem (to tak jakby jadąc 30 km/h wrzucić 5-ty bieg i dodać gazu) niby jedzie ale słabo przyśpiesza i z lekka szarpie. lampka się pali i nie mruga
powyżej 3 tyś obrotów silnik działa niby normalnie.
niby - gdyż ogólnie pracuje nierówno strasznie wibruje i te wibracje szczególnie na luzie przypominają IKARUSA

ostatnio wymieniałem cewkę bo się przepaliła - wtedy błąd pokazywał się po przekroczeniu 4 tyś obrotów i powyżej tych 4 tyś chwilowo odcinało zapłon podczas jazdy - WIĘC WNIOSKUJE ŻE TO NIE TO
samochód ma założony lpg brc z lubyfikacją ale co ciekawe spala gaz i wahe w stosunku 2 do 1
a spala łącznie 14-15 litrów na 100
silnik 1.8 114 KM