Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P11/WP11] SR20 SPRZĘGŁO

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
oski981
nowy na forum
Posty: 27
Rejestracja: 2012-10-18, 19:48
Lokalizacja: Limanowa

[P11/WP11] SR20 SPRZĘGŁO

Post autor: oski981 » 2013-06-09, 22:17

Witam musze wymienić sprzęgło , niedawno zaczął mi chodzić cieżko pedał sprzęgła i teraz zaczęło się ślizgać przy obciążeniu.

Autem będę jezdził jeszcze max do konca roku dlatego pytam czy warto wymieniać na valeo lub luka za 400-450 zł czy kupić takie SRL za 230 zł na którym pewnie zrobie to 15-20 tys. km

Pytałem u mechanika to wymiana jak bedzie bez przygód 200 zł.

Proszę o poradę.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-06-09, 22:30

Jak długo nie będziesz jeździć to SRL jakoś będzie chodzic ;) przy sprzedaży zawsze napiszesz, że sprzęgło wymieniane pół roku temu ;)
No chyba, że jest wyższy budżet to coś lepszego ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
vimek999
fanatyk nissana
Posty: 370
Rejestracja: 2009-12-21, 20:12
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp/Ireland

Post autor: vimek999 » 2013-06-09, 22:39

Bez obrazy ale skoro masz zamiar sprzedać autko do końca roku i chcesz wsadzić jakąś popierdółkę to coś nie halo.Pod koniec roku dasz ogłoszenie na forum że autko utrzymane i wymieniałeś części eksploatacyjne na czas podpisując że autko klubowe nie wspominająć tarczy shit za 250 zeta?!!!Jak już to wstaw nawet uniwersalne jak wspomniałeś za 4 stówki bo czasami plany mogą się przesunąć i trafi akurat na Ciebie z podwójną wymianą sprzęgła.Zaoszczędzisz te dwie stówki jak Sam wymienisz część, a auto po sprzedaży będzie cieszyć nowego właściciela przez jakiś czas. Pozdro.
SR20VE + ?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-06-10, 05:43

BIerz AISINa. Zapłacisz podobnie jak za Valeo lub luka ale bedziesz mial spokoj na jakis czas

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2013-06-10, 10:10

oj raczej za ori Aisina nie zapłaci 300zł jak za VALEO..
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-06-10, 10:14

Podawał ceny 450-500

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-06-10, 10:19

400-450 ;) a potrzeba ok 600 żeby mieć ori ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2013-06-10, 11:34

615zł za Ori Aisina, 300 zł za podróbkę VALEO się płaci ;) dlatego tylko Bombel napisałem że po prostu za 300zł jak za VALEO nie kupi AISINA , no chyba że podróbkę AISINA wtedy to racja kosztuje około 300-400zł ;) kurde studiowałem te sprzęgła przy moim swapie, porażka jakaś , kupujesz sprzęgło a nie wiesz co w środku dostaniesz :/ najlepiej to dzwonić do hurtowni i pytać się o poszczególne elementy jak wyglądają napisy itp itd aby mieć pewność i nie dostac jakiegoś gówienka..

u mnie jak i u Dreamsa w temacie są zdjęcia ORI AISINA ,
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
oski981
nowy na forum
Posty: 27
Rejestracja: 2012-10-18, 19:48
Lokalizacja: Limanowa

Post autor: oski981 » 2013-06-10, 22:17

wiadomo że to SRL to nie jest jakaś rewelacja ale lepsze chyba niż zakładać używkę jak to handlarze robią , sprzęgło będe wymieniał jednak sam bo dzisiaj patrzyłem na kanale i nie ma raczej problemu.

Ze trzy lata temu zakładałem do escorta też shitowskie sprzęgło HARTA i przejechałem 40 tys i jeszcze sprzedałem to chodziło znakomicie.

stalmera
nowy na forum
Posty: 4
Rejestracja: 2013-03-11, 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: stalmera » 2013-06-14, 10:43

Bierz Aisina, LuKa albo Exedy.

Wybierz to, co najtańsze.

VALEO produkuje sprzęgła do azjatyckich aut już tylko w Korei.

Wymień na lepsze, miej spokój na dłużej, tak jak kolega wyżej napisał.

Awatar użytkownika
Dreams
fanatyk nissana
Posty: 2177
Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
Kontakt:

Post autor: Dreams » 2013-06-14, 11:57

Miałem 2x Valeo i osobiście nie polecam mam teraz Aisina i jak na moja jazdę dłużej wytrzymuje :)

Pablo's
stały bywalec
Posty: 118
Rejestracja: 2009-12-08, 23:32
Lokalizacja: Sępólno Kr

Post autor: Pablo's » 2014-05-28, 21:14

Mam a raczej miałem valeo jeszcze coś tam dycha ale już się kończy.
Mam vvl jakie sprzęgło do niego? Czy od s14a pasi? Bo wydaje mi się ze tak, co polecice

Awatar użytkownika
Cubuś
fanatyk nissana
Posty: 987
Rejestracja: 2010-02-21, 15:37
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Cubuś » 2014-05-29, 11:53

Aisin albo LUK
Nissan Pulsar SSS
DATSUN 260Z

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-05-29, 13:07

Moj LUK juz 3 silnik przeżywa :D w tym Neo VVL
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-05-29, 22:34

Miałem oryginalnego luka, który w aucie wytrzymał 250 k km, teraz też mam założonego luk'a i powiem szczerze, że jak się trochę rozgrzeje, to klei jak głupi ;)

Awatar użytkownika
grzeg255
doświadczony forumowicz
Posty: 239
Rejestracja: 2009-12-11, 17:10
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: grzeg255 » 2014-08-08, 15:49

Odgrzeję trochę kotleta :) Powoli zbieram się na wymianę sprzęgła i kompletuje graty.
Teraz latam już z 80kkm na aisin,ale powoli chyba się kończy,bo na zimnym jak się rusza,to lekko szarpie jakby docisk miał dość, poza tym ciężko zaczęło chodzić.
Czy sprzęgła Luk-a w cenach ok 250zł, są w miarę porządne?? bo dużo tego widzę w ogłoszeniach. Silnik mam Ga16 ;)
Był: Sunny n14, Primera P11.144
Jest: Almera N16, Bravo II T-Jet Sport TdP 150km,
Giulietta 1,4TB

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2014-08-08, 23:12

LUK za 250zł jest regenerowany ;-) druga sprawa że temat dotyczy SR20 ;-) Kupuj Aisina albo Luk'a ale w cenach zbliżonych raczej do 400-500 niż 250 :-P
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
grzeg255
doświadczony forumowicz
Posty: 239
Rejestracja: 2009-12-11, 17:10
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: grzeg255 » 2014-08-11, 12:57

Że dotyczy sr to wiem,ale nie będę zakładał kolejnego tematu. A sprzęgło jak sprzęgło,czy do sr czy do ga jeden czort chodziło mi tylko o opinie ;)
edit: zamówiłem aisin, po zniżkach 305zł, ale patrząc na ceny do GA są sporo tańsze jak do SR.
Był: Sunny n14, Primera P11.144
Jest: Almera N16, Bravo II T-Jet Sport TdP 150km,
Giulietta 1,4TB

arczar
doświadczony forumowicz
Posty: 264
Rejestracja: 2015-10-10, 10:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arczar » 2016-12-17, 16:46

ODKOP:

A co jest złego w regenerowanym LUK-u? Radzikowski też regeneruje i to na małą skalę i jest wszystko okey. LUK ma pewnie większe zaplecze techniczne.
Hobbysta Japanista

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”