Strona 1 z 1

[P/WP11.144] Regulacja dawki paliwa w 2.0TD CD20T

: 2010-01-29, 11:25
autor: Bart-qlka2
Witam!
Jak w temacie.
Szukam kogoś z rejonu Śląska kto jest w stanie podpiąć do kompa Primerę z silnikiem CD20T i ustawić prawidłowo dawkę paliwa oraz kąt wtrysku.
W grę wchodzą również województwa ościenne.
Miałem jechać do Podkowińskiego ale pracownicy mu chorowali i miał się odezwać ale chyba zapomniał.
Tak czy owak znalazłem już kogoś kto jest mi w stanie wyczyścić nastawnik, pozostaje jeszcze kwestia regulacji.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi

: 2010-01-30, 10:07
autor: and_pec
Bart takie rzeczy to tylko w Erze :-D , a tak na poważnie to myślę że najlepiej podjechać z tym do dobrze wyposażonego serwisu Boscha, gdzie zajmują się regeneracją pomp. Co do kąta to ustawią ci to na czujniku zegarowym, ale precyzyjne ustawienie dawki wtrysku to jedynie na kompie. Gawa stara się od jakiegoś czasu ustalić samemu dawkę, to uderz do niego jak mu idzie. Dawkę zmienia się poprzez minimalne przesunięcie nastawnika w stronę pompy lub rozrządu. Przesunięcie już o 1/10 mm powoduje wielkie zmiany w dawce

: 2010-02-07, 17:13
autor: Sasza_fragles13
A jak się objawia niewłaściwe ustawienie dawki i kąta?

: 2010-02-07, 17:24
autor: and_pec
Co do kąta
Problem z uruchomieniem (zwłaszcza zima) i biały gryzący dym po samym uruchomieniu, potem już nie, Problem z wchodzeniem w obroty. Z Muła robi się naturny osioł :-D
Z dawką to przepały lub gaśnięcie,czyli tradycyjne problemy przy kodzie 18 w zależności w którą stronę dawka jest żle ustawiona.

: 2010-02-08, 12:04
autor: donn_primerra
w grupie vw robi sie to bez problemu vag-comem. ale ostatnio był u mnie znajomy z takim nissanem i nic co mam nie chciało sie połaczyć na tyle aby dac dostęp do wymaganych ustawień.. to ustawianie nastawnikiem to nie dokońca prawidłowe jest... przydał by sie jakiś program servisowy co by rozgryzł ten protokuł.. mozna by wtedy nawet zrobić korekte na poszczególnych wtryskach..