Strona 1 z 1
Linka gazu do P11.144 a P11 2.0 16v
: 2013-04-22, 18:13
autor: flisak
Jak w temacie, czy linka gazu do silnika 2.0 16v różni się lift a przed liftem?
Ułamał mi się pancerz w ścianie grodziowej i linka się blokuje, w intercarsie jest zamiennik ale facet mówił że do 96-99.
Czy ktoś je kiedyś porównywał?
: 2013-04-22, 18:26
autor: Zielkq
: 2013-04-22, 18:43
autor: flisak
Linki:
P11.144:
http://nissan4u.com/parts/primera/el_p1 ... r_linkage/
http://nissan4u.com/parts/info/182019F515/
P11:
http://nissan4u.com/parts/primera/el_p1 ... r_linkage/
http://nissan4u.com/parts/info/182012F210/
Na szkicach wyglądają identycznie, różni się jednak nr. części. Ciężko powiedzieć bez porównania dwóch na żywo. Może zmieniona jest jakaś pierdółka która nie ma znaczenia.
: 2013-04-22, 20:33
autor: bombel
Kolektory są inne stąd róznica na moje
: 2013-04-22, 21:03
autor: flisak
W serwisówce wygląda to tak:
Identycznie jak na tej aukcji:
http://allegro.pl/show_item.php?item=3193324367
Jedyna różnica może być na długości, chociaż wątpię.
Rano jeszcze podskoczę do hurtowni części którą mam przy pracy i jak tam nie będą mieli to zaryzykuję tą z allegro.
[ Dodano: 2013-04-26, 13:43 ]
Dopiero dziś udało mi się założyć nową linkę.
Podsumowując, kupiłem linkę do modeli P11 96-99 i jednak różni się długością od P11.144 99-01. Po lifcie ma dłuższy pancerz i samą linkę.
Z dostępnością ciężko, zamienników nie ma, oryginał w ASO 402zł z Amsterdamu, 5-6dni dostawa

.
Po obdzwonieniu niezliczonej ilości szrotów skończyło się na używce z allegro, która przyszła z tak samo złamanym pancerzem jak mój

Na szczęście linka była cała więc udało się wszystko pokleić.
: 2014-10-30, 23:05
autor: wod2u
Podbijam, założył ktoś z powodzeniem jakiś zamiennik linki do P11.144 SR20DE?
: 2014-10-31, 07:43
autor: ulisses
Najlepiej dorobić u tych co linki dorabiają.
: 2014-10-31, 10:04
autor: wod2u
No już sobie znalazłem chyba dość sensowną firmę lokalnie, kwestia wykrojenia dwóch dni, kiedy będę sobie musiał poradzić bez auta.
Rozumiem, że wymiana to nie jest jakiś rocket science? Linkę wyjmuje się od środka samochodu? Nie mam Haynesa pod ręką, jest tam opis?
: 2014-10-31, 22:16
autor: marlos90
a ileż Ci krzyknęli za zarobienie linki? nie lepiej poszukać używki?

: 2014-11-01, 17:16
autor: kejno
wod2u pisze:Rozumiem, że wymiana to nie jest jakiś rocket science? Linkę wyjmuje się od środka samochodu?
Dasz radę
Dostęp jest w sumie spoko. Trochę trzeba pomadrować przy pedale, a linka przechodzi w grodzi przez taką gumową uszczelkę/kołnierz.
: 2014-11-09, 14:09
autor: wod2u
Dzwoniłem dopiero dziś, bo ostatnio młyn mam...
I tak, ze starą linką przywiezioną na wzór z samego rana powinni się wyrobić z dorobieniem na popołudnie, cena orientacyjna 40-50zł. Także chyba nie ma się co w używki pchać, bo z przesyłką wyjdzie drożej. Jedyny ból, że muszę się na jeden dzień auta pożyczyć, no ale tego i tak nie przeskoczę. Zobaczymy co z tego wyjdzie, jakby co zostawię namiar na firmę.
Up! Linka wymieniona. Na zdjęciu nowa linka + zaznaczone miejsce, w którym był problem: w oryginalnej lince miałem złamany pancerz na wejściu do ściany grodziowej, efekt taki, że linka wchodząc w ścianę pod skosem tarła o krawędź pancerza i się strzępiła, a finalnie nawet zaczynała blokować. Nowa linka zrobiona na wzór, mocowanie przełożone ze starej i zatulejowane do nowego pancerza. Gaz chodzi teraz bardzo lekko, do tego zniknął efekt lekkiego opóźnienia reakcji, który musiał być spowodowany zmęczeniem materiału starej linki (bo luzu nie było). Koszt 45zł, firma Konsor
http://konsor.pl/

: 2014-11-10, 22:48
autor: kejno
No to ślicznie
I dałeś zapewne radę z wymianą

: 2014-11-11, 16:46
autor: wod2u
Wymiana: odsuwamy fotel kierowcy na maxa w tył, kładziemy się na plecach na podłodze i prawą ręką sięgamy między pedałami i kolumną prawie na wysokość kierownicy żeby samymi końcami palców odkręcić dwie nakrętki 10-ki klnąc przy tym na czym świat stoi
