Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P10/WP10] Brak wolnych obrotów a filtr powietrza.

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
finetto
wiem o czym pisze
Posty: 69
Rejestracja: 2013-02-12, 06:22
Lokalizacja: Płock, Sierpc

[P10/WP10] Brak wolnych obrotów a filtr powietrza.

Post autor: finetto » 2013-04-06, 18:28

Koledzy pomocy!
Dziś rano wymieniłem filtr powietrza przed chwilą wróciłem z przejażdżki i mam problem primka nie trzyma wolnych obrotów.
Co może być podpowiedzcie coś, czy ma to związek z wymianą filtra?
Jestem umówiony na za tydzień z magikiem na wymianę płynów i innych takich ale muszę czymś śmigać. Pomocy!
Bute prokleni Lachy

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2013-04-06, 18:33

na gazie czy na BP??
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-04-06, 18:36

finetto standard przy gazie. Pewnie mieszanka była ustawiona pod brudny filtr a teraz ma za ubogo paliwa a za duzo powietrza

Awatar użytkownika
finetto
wiem o czym pisze
Posty: 69
Rejestracja: 2013-02-12, 06:22
Lokalizacja: Płock, Sierpc

Post autor: finetto » 2013-04-06, 18:40

bonzo na paliwie nie śmiga w ogóle ale to inna bajka magik na sobotę ustawiony tym razem na wymianę przełącznika.

bombel sam tego nie ogarnę co?
Bute prokleni Lachy

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-04-06, 19:19

finetto jak masz zwykla instalke to musisz pokrecic by wiecej gazu dawal. Musisz miec gdzies srube od regulacji

Awatar użytkownika
Maniek-ol
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-04, 16:35
Lokalizacja: Siemianice/GSL

Post autor: Maniek-ol » 2013-04-06, 20:20

Zazwyczaj reguluje się to tą większą śrubą na reduktorze.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej :)


Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie

Awatar użytkownika
maccio
wiem o czym pisze
Posty: 55
Rejestracja: 2012-08-28, 06:06
Lokalizacja: Lublin

Post autor: maccio » 2013-04-06, 21:17

Uważaj by nie przekręcić. Ja u siebie miałem zapieczoną śrubę, ale uparłem się by regulować. Przykręciłem, ale przy okazji utarłem gniazdo, zamiast sześciokąta zrobił się okrąg.
Ponad to jeżeli nie masz softu by podejrzeć w którą kręcić i jak daleko uregulowałeś, to może spróbuj zresetować komputer odłączając klemy od akumulatora.

Awatar użytkownika
finetto
wiem o czym pisze
Posty: 69
Rejestracja: 2013-02-12, 06:22
Lokalizacja: Płock, Sierpc

Post autor: finetto » 2013-04-07, 19:32

dzięki koledzy mieliście rację. Pomogło tzn. niezupełnie wolne są, nie trzyma wzorcowo po rozgrzaniu ale to już magik od gazu ogarnie ważne że mogę normalnie jeździć.
raz jeszcze dzięki!
Bute prokleni Lachy

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2013-04-07, 19:35

finetto, do tego silnika fajnie jest założyć BLOS .. wiąże się to jednak z przeróbką dolotu .. , ale za to nie ma problemu z dostosowaniem mieszanki ..
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”