Strona 1 z 1
					
				[P11/WP11] Atrapa katalizatora zamiast prawdziwego.
				: 2013-01-10, 14:53
				autor: oski981
				Witam czy takie cos zda egzamin i bedzie pasować do Primery P11 2.0 z 1997r. wg opisu pasuje .
http://allegro.pl/nissan-primera-sunny- ... 99084.html 
Czy to bedzie ok?
 
			
					
				
				: 2013-01-10, 14:55
				autor: Rysiu83
				Dla pewności wymiary byś musiał mieć średnic zewnętrznej,wewnętrznej,długości puchy i szerokości flanszy.
			 
			
					
				
				: 2013-01-10, 15:37
				autor: Sajmooon
				A dlaczego by nie wymienić jak już kata na strumienicę? większość mówi że to nie ma sensu a ja po swoich odczuciach wręcz przeciwnie może efektów mocowych to nie dało ale taki delikatny naprawdę delikatny pogłos doszedł i z przeglądem też nie ma żadnego problemu 

 
			
					
				
				: 2013-01-10, 15:43
				autor: Rysiu83
				Tłumik w obudowie kata i to jest najlepsze rozwiązanie..ja mam strumienicę w obudowie katalizatora i powiem szczerze nie podobają mi się dźwięki spod auta.
			 
			
					
				
				: 2013-01-10, 16:25
				autor: oski981
				Czyli ten tłumik co podałem jak wymiary sie zgadzaja bedzie ok? mam wpisane w dowodzie przy pojemności KAT i nie chce miec na przeglądzie jaj dlatego nie chce rurki wstawiac
			 
			
					
				
				: 2013-01-10, 16:26
				autor: Rysiu83
				Jak pisałem,ogarnij wymiary i bierz śmiało jeśli będzie zgodność.
			 
			
					
				
				: 2013-01-10, 16:37
				autor: oski981
				Ok , a nie ma kto zmierzyć jesli ma p11 z 2.0 ? zima teraz a ja kanału nie mam , albo moze ktos montował to już? Cały wydech mam oryginał bez zadnych przeróbek.
			 
			
					
				
				: 2013-01-10, 16:38
				autor: Rysiu83
				No niestety tu nie pomogę.
			 
			
					
				
				: 2013-01-10, 16:44
				autor: bombel
				oski981 równie dobrze mozesz wspawać kawałek prostej rury
			 
			
					
				
				: 2013-01-10, 18:29
				autor: oski981
				bombel pisze:oski981 równie dobrze mozesz wspawać kawałek prostej rury
I chyba tak zrobie , wyjdzie 2x taniej i patrze to nie mam w polskim dowodzie wpisanego kata a w niemieckim briefie był , także nie bede sie chyba bawił w te tłumiki , tym bardziej ze nie mam pewnosci czy sie obejdzie bez spawania
 
			
					
				
				: 2013-01-10, 20:52
				autor: Sajmooon
				bombel pisze:oski981 równie dobrze mozesz wspawać kawałek prostej rury
z tym możesz mieć problem z tego względu że na przeglądzie jak trafisz na upierdliwca to nie da przeglądu, to możesz jeszcze zrobić tak że wybijesz katalizator w jego środek rurka i wygląd kata będzie.
 
			
					
				
				: 2013-01-20, 01:38
				autor: oski981
				Kupiłem ten tłumik w obudowie katalizatora, już założony auto nabrało basowego pomruku;p wszystko pasowało oprócz tego ze był nieco dłuższy kat miał około 32 cm a ten tłumik 34cm ale jakoś to sie popasowało.
Chce usunąc jeszcze kat przy kolektorze , czy zestaw kolektor + pierwsza rura z p10 2.0 zda egzamin?
patrzyłem na to i wygląda że bedzie pasować , p10 nie miały kata przy kolektorze ale wyjscie z kolektora ma 2 otwory , w p11 z katem za katem jest jeden otwór i dalej idzie rura z łącznikiem elastycznym. Reszta wygląda tak samo.
Ma ktoś jakieś doświadzenia z taką przeróbką?
			 
			
					
				
				: 2013-01-20, 17:50
				autor: wod2u
				oski981 pisze:Chce usunąc jeszcze kat przy kolektorze , czy zestaw kolektor + pierwsza rura z p10 2.0 zda egzamin?
patrzyłem na to i wygląda że bedzie pasować , p10 nie miały kata przy kolektorze ale wyjscie z kolektora ma 2 otwory , w p11 z katem za katem jest jeden otwór i dalej idzie rura z łącznikiem elastycznym. Reszta wygląda tak samo.
Da się to zrobić, ale będziesz musiał do kolektora dospawać gniazdo na sondę lambda, bo jest w innym miejscu. Najlepszy kolektor to ten z P10 GT albo N14 GTI, rurowy, nie odlewany (żeliwny).
Tylko od razu uprzedzam, szykuj kasę na tłumiki nowe, bo wywalając katy zwiększasz ciśnienie spalin uderzające w środkowy i końcowy tłumik i mogą szybko polecieć. U mnie po wywaleniu pierwszego kata i zastąpieniu go SSAC-iem (drugi kat zostawiłem) tłumiki wytrzymały trochę ponad pół roku.
 
			
					
				
				: 2013-01-20, 18:22
				autor: zuh
				Ja też miałem kata przy kolektorze i "normalnego" pod lewarkiem biegów.
Kolektor zastąpiłem tym z P10 GT 4-2-1 a drugiego wybebeszyłem i wspawałem rure do puszki. Wkład kata sprzedałem i jeszcze na tym zarobiłem 

Jak kupowałem silnik z p10 gt do buggy to dostałem nowy wydech w komplecie. Ten wydech zamontowałem do swojej P11 (była dożo grubsza rura) i kat mi został. Jak ktoś chętny to zapraszam do działu "sprzedam"
 
			
					
				
				: 2013-01-20, 18:31
				autor: wartburg
				Powiem tak, 2 lata temu kupiłem dokładnie tą strumienicę od tego gościa do P10 GA16DS. Niestety nie obyło się bez piłowania rantów. Na przeglądzie do niczego się nie przyczepiali.
			 
			
					
				
				: 2013-01-21, 23:49
				autor: oski981
				zuh pisze:Ja też miałem kata przy kolektorze i "normalnego" pod lewarkiem biegów.
Kolektor zastąpiłem tym z P10 GT 4-2-1 a drugiego wybebeszyłem i wspawałem rure do puszki. Wkład kata sprzedałem i jeszcze na tym zarobiłem 

Jak kupowałem silnik z p10 gt do buggy to dostałem nowy wydech w komplecie. Ten wydech zamontowałem do swojej P11 (była dożo grubsza rura) i kat mi został. Jak ktoś chętny to zapraszam do działu "sprzedam"
 
Wszystko było plug&play? sonde wkreciłeś bez problemu w ten kolektor od p10?