Strona 1 z 1
Jaki silnik-help
: 2013-01-06, 10:39
autor: marcinek118
witam, mam takie nietypowe pytanie

Mam primere p10 2.0 16v SLX benz. 1993r, hatchback. I teraz moje pytanie. Skad moge wiedziec czy jest to silnik gaznikowy czy monowtrysk? Ja sie nie znam kompletnie na mechanice itp wiec Pytam was
![;] ;]](./images/smilies/krzywy.gif)
: 2013-01-06, 10:45
autor: bombel
marcinek118 nie było gaźników w 2,0, a jak masz z 1993 r. to na bank wtrysk wielopunktowy.
http://www.nissantech.pl/topic/84-sr20- ... parametry/
: 2013-01-06, 10:46
autor: Chemik
Najprostsza sprawa daj fote i bedzie wiadomo,no właśnie bombel o minutke był wczesniej,to samo miałem na myśli

: 2013-01-06, 10:53
autor: marcinek118
a czego dac fote chemik?
Bombel, wnioskujac sie po Tym linku co podeslalaes to ja mam jednopunktowy a nie wielopunktowy

: 2013-01-06, 10:57
autor: DubSon
marcinek118, silnika

: 2013-01-06, 10:58
autor: marcinek118
moj silnik wyglada tak jak na pierwszym zdjeciu z linka Bombla

: 2013-01-06, 11:01
autor: DubSon
Czyli monowtrysk

: 2013-01-06, 11:02
autor: Maniek-ol
Jest to SR 20 Di , czyli jednopunkt 115 KM. Jest to najsłabszy SR w primerze.
: 2013-01-06, 11:06
autor: marcinek118
Maniek, Mam hatchbacka wiec 116KM

115 maja sedany

:P dzieki wam
![;] ;]](./images/smilies/krzywy.gif)
: 2013-01-06, 11:08
autor: Chemik
Tak silnika fote,no ale wszystko już wyjaśnione

: 2013-01-06, 11:14
autor: marcinek118
to jak juz sie temat rozwinal, to przy okazji spytam was. Co to moze byc ze auto stracilo moc i chodzi jak traktor

Czyzby na jeden cyl nie palil

Tak sie zrobilo w pitaek, a przedtem auto jezdzilo tylko byly momenty ze szarpalo, przerywalo. Np na niskich obrotach. Np kiedys sobie jechalem 70-80km na 5-biegu na prostej, a teraz to juz nie, tzn teraz to juz w ogóle prawie nie chce jechac

w tym okresie co szarpalo. nie bylo mowy o jezdzie na 5 70-80 km, musialem dac na 4 troche poszaraplo ale jak nabral obrotow i predkosci to juz jechal
: 2013-01-06, 11:30
autor: DubSon
Kopulka, palec w aparacie, kable, swiece. To na pierwszy ogien bym bral.
: 2013-01-06, 11:36
autor: marcinek118
no kable i swiece chce jutro kupic, bo koles ma kable, dlatego pytalem o ten monowtrysk i gaznik

dodam jeszcze, ze wczoraj sie nudzilem i pogrzebalem pod maska. Wykrecilem swiece, poczyscilem z grubsza, sprawdzilem przerwy, wyczyscilem kopulke, i wykrecilem przeplywke i rowniez troszke przeczyscilem. zlozylem do kupy, odpalilem auto i nagle ladnie rowno chodzi....

ucieszylem sie. Ale jak wyjechalem z garazu, przejechalem jakies 15m i znowu to samo, brak mocy i chodzil jak jakis ursus
![;] ;]](./images/smilies/krzywy.gif)
To jednak wina musi lezec w tych trzech rzeczach. Tzn przeplywka chyba odpada bo inaczej auto nie mialo by mocy ale bynajmniej by normalnie chodzilo, przynajmniej na biegi jalowym.
: 2013-01-06, 11:40
autor: DubSon
Jesli na 3 cylindry chodzi to najpierw zajalbym sie tym co zwiazane z zaplonem, a pozniej szukal dalej
Np ostatnio w twingo mialem podobnie, a ostatecznie wymienialem uszczrlke pod glowica

: 2013-01-06, 11:43
autor: marcinek118
ok, zobaczymy. Brat mial tak samo w pasacie B5, nie palil na jeden gar i okazala sie cewka walnieta. Pojechal bym podlaczyc go pod komputer, moze by cos wykazalo ale nie wiem czy sie nic nie stanie jak przejade jakies 20km w tym stanie....
: 2013-01-06, 20:54
autor: Ad@mus
powiedzcie mi koledzy czy silniki sr z p10, p11, i p11.144 mialy miedzy soba jakies roznice??
chodzi mi glownie czy osprzet z p11.144 da rade powiesic na slupki z p11, lub jeszcze starszym modelowo slupie z p10, glownie chodzi mi o sprezarke klimy
tak samo skrzynie biegow i pol osie, czy np skrzynia z p10 podejdzie do p11.144
nie pytam o sterownik czy wiazke bo to wiadoma sprawa ze musi byc z p11.144
: 2013-01-06, 21:58
autor: MacGayver
tak jak napisałem na PW P11 między sobą są wymienne ale nie P10. P10 ma high port i zupełnie inną głowicę pod którą nie podepniesz kolektorów ssących z P11. Z klimą w żadnym wypadku nie ma kłopotu. Tylko te kolektory
: 2013-01-06, 22:08
autor: Ad@mus
najtansza opcja zatem motor z p11 130ps
: 2013-01-06, 22:08
autor: DubSon
a w P10 od '94 nie było low portu?
: 2013-01-06, 22:15
autor: MacGayver
DubSon pisze:a w P10 od '94 nie było low portu?
taaa 115KM i zajeżdżone, idealna alternatywa dla QG18 które ma 117KM

: 2013-01-06, 22:16
autor: DubSon
Chyba że tak

: 2013-01-06, 22:31
autor: Ad@mus
macu qg ma 114ps
ale szczerze to tico je objedzie

: 2013-01-10, 12:04
autor: marcinek118
a jak wyciagnac palec z aparatu zaplonowego?? Bo chce wymienic
: 2013-01-10, 12:55
autor: MacGayver
Jak spojrzysz to na tym trzpieniu na którym jest osadzony palec jest śrubka na śrubokręt gwiazdkowy

: 2013-01-10, 13:13
autor: marcinek118
hehe ok

dzieki
