ziukp1,
1)tak to jest gniazdo ale masz je odwrócone. Zwierasz 9 i 16 pin

liczysz od lewej i zwierasz spinaczem
2) Tak to jest przepływka. Trzeba nacisnąć ten plastikowy wtyk,i pociągnąć do góry.i wtyczkę masz odłączoną, jak dawno nie bylo sciągane to może cieżko isć ale jak troche poruszasz to wyskoczy. Teraz (tak jest wygodniej) bierzesz jakiś śrubokręt i odkręcasz ten zacisk alumioniowy i jak Ci wyjdzie to odłączasz złączki na filtrze powietrza i wyciągasz calość (przepływkę z obudową filtra)
Bierzesz na stół,odkręcasz te srubki którymi jest przymocowana przepływka do obudowy filtra,przekładasz przepływke i skręcasz razem w odwrotne klolejnośći jak rozkąłdałeś. Proste
3) Tak jka wczesniej napsiałem masz odwrócone gniazdo OBD. Zwieraj dolne piny

Mam nadzieje ze pomoglem
A wogóle to po co chcesz sciągać przepływke??
Jak nie masz objawów padniętej to po co ją ruszać?
POD ZADNYM POZOREM NIE WYCIĄGAJ JEJ ZEBY WYCZYŚCIC bo tego się nie czysci tylko nową zakłada. Zmierz opór na przepływomierzu. na wolnych obrotach powinno być 1.9-2.2 Ohm im mmniej to gorzej. A jak przygazujesz to wartości powinny wzrosnąć nawet do 6
Dokładne sprawdzanie błędów:
1 wkładam zworkę ( pin 9 i 16 [ końcowe w szerszej części gniazda OBD 2])
2 włączam zapłon
3 sczytuję błędy ( check miga błędy )
4 wyjmuję zworkę ( check pali stałym światłem )
5 czekam min 5 sek ( następuje wykasowanie błędów )
6 wkładam zworkę ( miga kod 55 - brak błędów )
7 wyjmuję zworkę ( światło stałe check )
8 Uruchamiam silnik i wszystko jest OK ( check gaśnie )
Kody błędów błyskowe takie same jak dla OBD 1
A i uzupełnij profil bo nei wiem czy masz diesel czy benzyna
