[P11/WP11] Wymiana filtra powietrza w gazie.
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P11/WP11] Wymiana filtra powietrza w gazie.
Witam dziś chciałem wymienić filtr powietrza w moim nissanie P11 1.6 z gazem. Problem jest w tym że jak za łożyłem filtr to po przełączeniu na gaz auto gaśnie i nie wiem dlaczego próbowałem regulować komputerem gaz ale nic nie pomagało a jak założyłem stary filtr to autko chodzi bez problemu na gazie. Instalacja gazowa to Autronik AL-700. Z góry dzięki za odpowiedzi.
Jezeli kupiłeś filtr Filtrona to możesz iść kupić następny. Każdy tylko nie Filtron , ten jest za gęsty i do gazu się nie nadaje.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
Przepraszam, ale nie rozumiem, jaka różnicę robi filtr? Co to znaczy za gęsty?Maniek-ol pisze:Jezeli kupiłeś filtr Filtrona to możesz iść kupić następny. Każdy tylko nie Filtron , ten jest za gęsty i do gazu się nie nadaje.
PS:
Małe foto-porównanie filtrów, od lewej knecht, filtron, mann. Rozumiem, że skoro filtron taki beznadziejny to knecht też nie lepszy?
pozdr. Kamil
Chodzi o to , że filtron ma mniejszą przepustowość powietrza od pozostałych. A za tym idzie , jak mniej powietrza to więcej paliwa , więc spalanie większe.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
Co prawda na Filtronie nie jeździłem na LPG, ale różnicy między nim a Knechtem nie odczułem po zmianie. Z kolei Mann mimo znacznie większej powierzchni od pozostałych dwóch (wystarczy policzyć na zdjęciach ilość zagięć harmonijki, Filtron i Knecht po 55, Mann - 85), też nie dawał zauważalnej różnicy pod nogą, chociaż dopiero na nim udawało mi się zejść ze spalaniem do 8l/100km w trybie mieszanym.
Co do samego tematu... Może ten nowy filtr nie pasuje idealnie i puszcza gdzieś powietrze bokiem?
Co do samego tematu... Może ten nowy filtr nie pasuje idealnie i puszcza gdzieś powietrze bokiem?
pozdr. Kamil
Ale przecież nikt nie pisał nic o cenach filtrów na razie a mowa była o ilości zagięć harmonijkiulisses pisze:Gdzie Wy kupujecie te filtry w takich cenach? Mann ok 25PLN, knecht 17PLN.
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
problemem kolegi jest zwezka na dolocie. Zwyczajnie jest za mala lub jej brak.. ja mam ga16de na 13 letniej instalacji tec97 . Reduktor tartarini. Jezdzilem juz na filtrze JC, japanparts i filtronie.. totalnie brak roznicy.. jedynie co to na filtronie tak po 30-40tys zaczynaja telepac obroty za niskie na luzie.. ale wizualnie filtron widac ze fitruje te jc to tylko takie filtry zeby byly i tyle po 50tys wyciagalem je czyste a w puszce filtra byl totalny syf.. autem jezdze codziennie po kopalni wegla kamiennego. Zapylenie ogromne w suche dni.. najlepszy but jest na nowym filtrze.. po 20tys juz czuc ze sie zaczyna przymulac powoli. Moja primka ma juz na gazie zrobione 266tysiecy obecnie kupuje tylko filtrona i do powietrza silnika i do kabiny i do oleju mysle ze to optymalny wybor mam smaka na weglowego kabinowego ale cena odstrasza.. chociaz po miesiacu jazdy na zwyklym tez jest weglowy moze nie wegiel aktywny ale nasz slaski kamienny
tu akurat mam info o przebiegu z karteczek wymiany nie ja zapomnialem filtr wymienic a olej regularnie co 15tys z filtrem czyli jak dobrze idzie 2x do roku ;P obecnie mam filtrona od przebiegu 248100 . Mam teraz ok 267tys i wlasnie zaczyna sie odczuwalna zmiana parametrow wolnych obrotow.. w przyszlym miesiacu wymieniam na nowy z swiecami. I jak by wam ktos wciskal bajeczki ze kable zaplonowe przy gazie siadaja szybciej to mozna go smialo wysmiac 267tys na jednych kablach oryginalnych od fabryki na lpg zero bicia zero wybuchow kable jak nowki
Czasem to się nawet powinno kontrolować wcześniej filtry (mówiąc o zwykłych wkładkach czy filtrona czy czego innego), bo potrafią robić psikusy u mnie np. po 10k zdejmuję pokrywę by wymienić, patrzę a tu dziura na wylot
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik