Strona 1 z 2
					
				[P11/WP11] SR20 115 KM jak przywrócić moc?
				: 2012-11-01, 16:04
				autor: oski981
				Witam posiadam Primere z niemiec wersja 115km 2,0 , jaki to jest silnik w koncu SR20DE czy SR20De ? Jak przywrócić mu to 130km >? silnik na wielopunkcie.
miałem fieste 1,3 z niemiec i była zdławiona z 60 na 50 koni i tam był silnik zdławiony na przepustnicy.
Pozdrawiam
			 
			
					
				
				: 2012-11-07, 09:24
				autor: Boro1989
				zmień kolektor wydechowy do tego zapodaj wałek od GT i zrób mod rozrządu a już CI autko ożyje..
			 
			
					
				
				: 2012-11-07, 13:55
				autor: nice-wawa
				tak jak kolega powyżej napisał ale sama moc jest zredukowana wałkiem ssącym. ale możesz też dać wałek od modelu po lifcie .
			 
			
					
				
				: 2012-11-07, 14:20
				autor: vixo
				Jc mam wałek od GT:P
			 
			
					
				
				: 2012-11-08, 17:23
				autor: oski981
				moge założyć wałki ssący i wydechowy od primery z 2000r? na złomie u mnie w miescie stoi taki anglik . Jaka cena jest rozsądna za takie wałki?
vixo pisze:Jc mam wałek od GT:P
za ile takie coś?
 
			
					
				
				: 2012-11-08, 17:35
				autor: vixo
				oski981 pisze:moge założyć wałki ssący i wydechowy od primery z 2000r? na złomie u mnie w miescie stoi taki anglik . Jaka cena jest rozsądna za takie wałki?
vixo pisze:Jc mam wałek od GT:P
za ile takie coś?
 
NIe mam pojęcia xD
 
			
					
				
				: 2013-01-30, 00:23
				autor: Zielkq
				A czy orientuje sie ktos, po czym z zewnatrz mozna rozpoznac, czy mamy do czynienia z jednostka 115KM, czy 130KM? (jakos temu co stoi w dowodzie rejestracyjnym nie bardzo ufam 

)
nice-wawa pisze:tak jak kolega powyżej napisał ale sama moc jest zredukowana wałkiem ssącym. ale możesz też dać wałek od modelu po lifcie .
To z tego by wychodzilo, ze byly 3 rozne walki ssace? Jeden dla 115, jeden dla 130 i jeden dla lift+gt przed liftem?
Pozdrawiam
 
			
					
				
				: 2013-01-30, 00:30
				autor: vixo
				115 to na jednopunkcie było 
 [ Dodano: 2013-01-30, 00:30 ]
 
[ Dodano: 2013-01-30, 00:30 ]
Znaczy 

 
			
					
				
				: 2013-01-30, 00:39
				autor: janusz
				vixo jeśli była targana od szwabów to tam wszystko miało okrojoną moc tylko dlatego, że oni płacą ubezpieczenie od mocy, a nie pojemności 

P11 z silnikiem, który w standardzie miał 130KM to do szwabów miał te 115KM. To samo było z P10 z silnikiem 1.6 - inny kolektor dolotowy.
 
			 
			
					
				
				: 2013-01-30, 00:43
				autor: vixo
				No tak tak  

 ale 115 miało w realu to co na foto 

 a w germanach wszystko miało 85kw 

 chociaż mój GieTek już nie ma  

 
			
					
				
				: 2013-01-30, 00:53
				autor: janusz
				To co na foto to tak 115KM 85kW - wiem bo miałem takie...............
			 
			
					
				
				: 2013-01-30, 00:56
				autor: vixo
				Oj też miałem W10 z takim motorem 

 
			
					
				
				: 2013-01-30, 01:08
				autor: Zielkq
				Ale czy to na foto to juz nie SR20Di?
A co z De? (tak swoja droga, czy Niemcy tez GT mieli zmniejszone, czy moze wcale GT nie sprzedawali u siebie? 

 )
Pozdrawiam
 
			
					
				
				: 2013-01-30, 01:14
				autor: vixo
				Na foto jest Di 

 Ja mam GT i jest 115kw.. A DE 115 nie było. W germanow tylko dla picu było to 85kw
 
			
					
				
				: 2013-01-30, 01:35
				autor: Zielkq
				vixo pisze:A DE 115 nie było. W germanow tylko dla picu było to 85kw
Czekaj, wróćmy do "De", bo od tego wyszliśmy na początku 

 Co do tego picu, to chyba nie bardzo:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/808 ... fa5ad.html (wykres dla p11 z SR20De znaleziony gdzieś na NKP)
viewtopic.php?t=2370&start=0 (Neptuna JUŻ NIE Bordo Strzała SR20DE+T) - początkowo było SR20De i też jest stwierdzenie, że było 115KM, na hamowni po modyfikacjach wyszło 123KM.
Pozdrawiam
 
			
					
				
				: 2013-01-30, 07:10
				autor: janusz
				W P10 było SR20Di - 115KM, SR20De - 125KM (czy coś koło tego) i SR20DE - 150KM
W P11 było SR20 - 135KM i SR20DEH 150KM
W P11.144 było SR20 - 143KM
Niemcy GT'ków nie mieli zmniejszonych.
			 
			
					
				
				: 2013-01-30, 09:24
				autor: zuh
				W P11 też były zmulone. Ja też mam SR20 85kW, tak mam w dowodzie. Wydech mam teraz z P10 GT i jest o wiele grubszy. Musiałbym pójść do garażu i zmierzyć. Ale u mnie oryginalny wydech miał mniejszą średnicy a na wygięciach jeszcze zmniejszoną. 
[ Dodano: 2013-01-30, 09:32 ]
oski981 pisze:moge założyć wałki ssący i wydechowy od primery z 2000r? na złomie u mnie w miescie stoi taki anglik .?
Możesz, wałki w polifcie były takie same jak w P11GT
 
			
					
				
				: 2013-01-30, 14:44
				autor: oski981
				No ja mam właśnie 115 KM i mam P11 z Niemcowni z 1997 roku (pokrywe sam malowałem haha)

 
			
					
				
				: 2013-01-30, 15:04
				autor: vixo
				oski981 115koni masz w dowodzie wpisane tylko....
			 
			
					
				
				: 2013-02-01, 19:43
				autor: Zielkq
				vixo, jesteś pewien?
lukasz3600 pisze:Niestety mam 116km ponieważ wychodziły silniki low power więc mi się taki egzemplarz trafił. Dlaczego wiem że 116?! Ponieważ brat miał p11 tylko 136 konną i jest znaczna różnica pomiędzy obydwoma pojazdami.
Coobcio pisze:Wersja Low power od zwykłej różniła się jedynie wałkami rozrządu i tłokami więc głowa do góry 
 
  
źródło powyższych cytatów: 
http://forum.nissanklub.pl/index.php/to ... ntry899664
Pozdrawiam
 
			 
			
					
				
				: 2013-02-01, 19:46
				autor: vixo
				A skąd się brały 136KM 

 
			
					
				
				: 2013-02-01, 23:49
				autor: janusz
				vixo z ustawień komputera i zwężek tu i tam.
			 
			
					
				
				: 2013-02-02, 00:03
				autor: vixo
				Kurde miałem kombi W10 rok 91 od szkopuf w dowodzie 85kW. Potem miałem kombi rok 95 85 kW również od szkopuf. I było czuć różnice między 
TYM 85kW
 A TYM 85kW
 
A TYM 85kW

 
			
					
				
				: 2013-02-02, 00:19
				autor: zuh
				Ten co pokazał oski981 jest z P11 i z zewnątrz paroma szczegółami się różni.
Może moc też ma inną. Ja mam dokładnie taki silnik jak pokazał oski981 i w dowodzie też mam 85kW ale nie byłem na hamowni ani nie porównywałem z innymi primerami. 
Sprawdzali mi po vinie i mam SR20De 125km
			 
			
					
				
				: 2013-02-02, 10:45
				autor: bombel
				W p11 były też SR20DEL - 116 KM. Miały np wklęsłe tłoki
Potem SR20De - 125 lub 131 KM
i SR20DEH - 150 KM
			 
			
					
				
				: 2013-02-02, 11:11
				autor: Dreams
				Panowie p11 były z 115 km wiem bo miałem taka moc a skąd mam pewność??
bo po zrobieniu jeśli dobrze pamiętam filtra dolotowego,Moda rozrządu,wycięcie kata mi wyszło na hamowni coś około 136 km 

 a w dowodzie mam wpisanie 86 kW
A miałem silnik SR20DE i mam go w sumie jeszcze 
 oski981
 
oski981,  Zobacz sobie mój temat ja zrobiłem 165 Km z 115 
 viewtopic.php?t=7521
    viewtopic.php?t=7521 
			
					
				
				: 2013-02-02, 13:05
				autor: zuh
				Moda robiłeś bez wymiany wałka nantego z GT?
			 
			
					
				
				: 2013-02-02, 13:42
				autor: DubSon
				NissanDreams pisze:filtra dolotowego,Moda rozrządu,wycięcie kata
wątpię, żeby dało to 21KM 

 Miałeś pewnie tę wersję 130KM 
 
115KM miały albo Di na monowtrysku albo DEL na wielowtrysku o obniżonej mocy.
 
			
					
				
				: 2013-02-03, 13:09
				autor: zuh
				A może ktoś napisać jakie wysokości krzywek mają wałki te z P11GT, ssacy i wydechowy.
			 
			
					
				
				: 2013-02-03, 16:38
				autor: Boro1989
				ja jak kupowałem moją primerkę , oczywiście sprowadzona z niemiec , koleś zarzekał się że mam 125 koni... w dowodzie mocy nie mam wpisanej.. , ogólnie po zamontowaniu kolektora wydechowego od GT i zapodania wałka od GT samochód zmienił się nie do poznania , ale jaką mocą dysponuje to nie mam zielonego pojęcia..