Strona 1 z 1
[P11/WP11] Błąd czujnika spalania stukowego.
: 2012-09-18, 17:33
autor: schmeichelsopot
Czy wyświetlony błąd jak w temacie oznacza, że muszę wymienić czujnik? Czy potem powinienem skasować błąd?
: 2012-09-18, 17:48
autor: DiLGT
Ja wymieniam i licze ze blad podczas auto-diagnostyki po wymianie nie pokaze kodu 34
: 2012-09-18, 18:41
autor: schmeichelsopot
Kumpel podpowiedział mi, żeby wyregulować zaworki. Jakieś za, albo przeciw?
: 2012-09-19, 11:01
autor: wod2u
schmeichelsopot pisze:Kumpel podpowiedział mi, żeby wyregulować zaworki. Jakieś za, albo przeciw?
Przeciw jest jeden - nie da się, bo jest hydroregulacja.
Czujnik może być dobry, trzeba sprawdzić kable, wtyczkę, sam czujnik można zwykłym miernikiem uniwersalnym pomierzyć czy jest sprawny, w manualu są wartości oporu jaki powinien na nim być.
: 2012-09-19, 16:30
autor: schmeichelsopot
Ok, wszystko znalazłem w manualu. W weekend będę mógł sprawdzić z czym problem. Dzięki za pomoc.
: 2012-09-23, 14:46
autor: Boro1989
podepne się pod pytanie, wywaliło mi ten sam błąd przy diagnostyce ale zauważyłem że auto jakby miało ciężej się rozpędzać... tzn gaz wciskam do oporu ale efekt jest taki sam jakbym jechał w 5 osób gdzie jadę sam jakoś powyżej 3 tys obrotów po prostu nie czuć różnicy w przyśpieszaniu, tak jakby jednostajnie przyśpieszał, ciężko to uczucie opisać
może to być wina czujnika? czy szukać głebiej? może przepływka? może kat zapchany?
Silnik SR20De + LPG wałek od GT kolektor od GT obroty są równiutkie objawy i na LPG i na Benzynie, ale na benzynie jakoś bardziej to odczuwam..
: 2012-09-23, 15:10
autor: Pawel18PL
Może być tak jak mówisz, gdyż walnięty czujnik opóźnia zapłon i auto jest delikatnie wykastrowane z Nm.
: 2012-09-23, 15:45
autor: Boro1989
i jeszcze jedno pytanie po zdjęciu wtyczki moim oczom ukazały się 2 piny, ale jeden był zaślepiony niebieską serwisówką to tak ma być?? jeszcze musze wiązke sprawdzić może jakiś kabelek się ułamał...
: 2012-09-23, 15:46
autor: DiLGT
Moja wlasnie tez starcila moc i wiecej pali dodatkowo (oby to bylo tym spowodowane)
: 2012-09-23, 21:12
autor: wod2u
Jak u mnie był błąd czujnika stuku, to nie było specjalnej różnicy w spalaniu, za to w zakresie 2-3,5 tys. obr. auto słabo jechało, nie przyspieszało równomiernie, nawet ciągnąc na dwójce powiedzmy od 1,5 tys. obr. Dopiero przy wyższych obrotach moc wracała. Po wymianie zdecydowanie szybciej i łatwiej silnik się wkręca.