[P10/WP10] Bierze olej, pali na niebiesko - POMOCy !
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
Ręce mi opadają- ale cóż.Chcesz zaprzeczyć wielu przykładom. Ale to jest Polska! Czasami się zapominam . Przepraszam. Głównie chodzi mi o to żeby kolego nie musiał robić żadnych uszczelniaczy ani remontu tylko wymienił tą uszczeleczkę. A nie przekomarzanie się kto ma rację. Janusz poczytaj dokładnie tematy a potem stwierdzaj że coś jest niemożliwe. Przez tą uszczelkę potrafiło wziąć nawet 1l oleum na 200 km. Nie jest to moja teoria wyssana z palca. Jednym słowem zachęcam do wymiany uszczelki odmy o numerze :GASKET-ROCKER 13271-4M501 . Pozdrawiam
Oskr5, czy wymiana tej uszczelki pomoże w przypadku kiedy olej pod pokrywą klawiatury spływa przez stwardniałe uszczelniacze w dół do komory spalania? Owszem, może i ta wymiana pomoże, szczególnie, że ta uszczelka kosztuje, jak piszesz, 20 zł, ale przy tym przebiegu i przy tym wieku auta nie ma się co oszukiwać. Jeśli silnik nie jest zajeżdżony, nie ma problemów z przyspieszaniem i ciśnieniem na garczkach, to warto uszczelniacze wymienić, szczególnie, że nie trzeba rozbierać silnika, a to nie generuje jakichś przesadnych kosztów.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Zobaczymy na co zdecyduje się kolega- wszyscy mamy rację. Ale przy przebiegu do 400tys w tych silnikach nic nie powinno się dziać (szczególnie w ds-ie) . Dlatego jest dla mnie mało prawdopodobne zużycie uszczelniaczy. Ale pewnie na już z 600 tys jak połowa aut w naszym kraju . Więc co do uszczelniaczy się zgodzę.