Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P10/WP10] Bierze olej, pali na niebiesko - POMOCy !

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Oskr5
doświadczony forumowicz
Posty: 258
Rejestracja: 2013-12-24, 20:41
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: Oskr5 » 2015-04-26, 11:39

Ręce mi opadają- ale cóż.Chcesz zaprzeczyć wielu przykładom. Ale to jest Polska! Czasami się zapominam :P . Przepraszam. Głównie chodzi mi o to żeby kolego nie musiał robić żadnych uszczelniaczy ani remontu tylko wymienił tą uszczeleczkę. A nie przekomarzanie się kto ma rację. Janusz poczytaj dokładnie tematy a potem stwierdzaj że coś jest niemożliwe. Przez tą uszczelkę potrafiło wziąć nawet 1l oleum na 200 km. Nie jest to moja teoria wyssana z palca. Jednym słowem zachęcam do wymiany uszczelki odmy o numerze :GASKET-ROCKER 13271-4M501 . Pozdrawiam :)

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2015-04-26, 18:18

Oskr5, czy wymiana tej uszczelki pomoże w przypadku kiedy olej pod pokrywą klawiatury spływa przez stwardniałe uszczelniacze w dół do komory spalania? Owszem, może i ta wymiana pomoże, szczególnie, że ta uszczelka kosztuje, jak piszesz, 20 zł, ale przy tym przebiegu i przy tym wieku auta nie ma się co oszukiwać. Jeśli silnik nie jest zajeżdżony, nie ma problemów z przyspieszaniem i ciśnieniem na garczkach, to warto uszczelniacze wymienić, szczególnie, że nie trzeba rozbierać silnika, a to nie generuje jakichś przesadnych kosztów.

Oskr5
doświadczony forumowicz
Posty: 258
Rejestracja: 2013-12-24, 20:41
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: Oskr5 » 2015-04-26, 19:48

Zobaczymy na co zdecyduje się kolega- wszyscy mamy rację. Ale przy przebiegu do 400tys w tych silnikach nic nie powinno się dziać (szczególnie w ds-ie) . Dlatego jest dla mnie mało prawdopodobne zużycie uszczelniaczy. Ale pewnie na już z 600 tys jak połowa aut w naszym kraju :D. Więc co do uszczelniaczy się zgodzę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”