Błędem czujnika spalania stukowego się nie przejmuj on nie ma nic wspólnego z szarpaniem. olej temat.
Jak przyspieszenie zapłonu pomogło na szarpanie to zbieraj kasę na rozrząd za jakieś 20 000 do 30 000 ta doraźna naprawa przestanie działać.
TPS da się ustawić poprawnie ale trzeba się pobawić z przepustnicą. pamiętaj że przepustnica jest zamknięta całkowicie jak maksymalnie wykręcisz śrubkę od regulacji położenia przepustnicy. Na takim ustawieniu auto nie zapali. Ustawiasz wtedy na 0,35 i na maksymalnie otwartej pokaże 4,3.
Osobiście kręciłem tym TPS w lewo i prawo i przejechałem się z różnymi ustawieniami i za każdym razem jechał tak samo:P
[P11/WP11] Szarpanie na niskich obrotach
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
Witam,
Pozdrawiam,
tokarz
Czy te wartości napięć są podane przez producenta, czy po prostu takie są u Ciebie i wynikają z pomiarów ?TPS da się ustawić poprawnie ale trzeba się pobawić z przepustnicą. pamiętaj że przepustnica jest zamknięta całkowicie jak maksymalnie wykręcisz śrubkę od regulacji położenia przepustnicy. Na takim ustawieniu auto nie zapali. Ustawiasz wtedy na 0,35 i na maksymalnie otwartej pokaże 4,3.
Pozdrawiam,
tokarz
Pozdrawiam,
tokarz
tokarz
Wracając do tematu czujnika spalania stukowego. Na sronie Delphi znalazłem info że flat response knock sensors (taki typ jest sr20de) są generalnie takie same i mogą być używane w wielu różnych pojazdach. Z lektury sieci wynika że to ecu dokonuje analizy sygnału. Tak więc zamiast płacić 150 czy 500 zł za czujnik do sr20de (tak kosztują) można sobie sprawić taki od vw czy skody za 30zł - pozostaje tylko kwestia złączki.
Żródło delphi: https://delphi.com/shared/pdf/ppd/senso ... _knock.pdf
Żródło delphi: https://delphi.com/shared/pdf/ppd/senso ... _knock.pdf
sprzedam wałki p11 gt, półoś lewą używaną 395mm 32/32 zęby