Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P11/WP11] Szarpanie na niskich obrotach

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

DARSON
nowy na forum
Posty: 17
Rejestracja: 2012-09-12, 20:44
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: DARSON » 2012-10-26, 15:26

Błędem czujnika spalania stukowego się nie przejmuj on nie ma nic wspólnego z szarpaniem. olej temat.

Jak przyspieszenie zapłonu pomogło na szarpanie to zbieraj kasę na rozrząd za jakieś 20 000 do 30 000 ta doraźna naprawa przestanie działać.

TPS da się ustawić poprawnie ale trzeba się pobawić z przepustnicą. pamiętaj że przepustnica jest zamknięta całkowicie jak maksymalnie wykręcisz śrubkę od regulacji położenia przepustnicy. Na takim ustawieniu auto nie zapali. Ustawiasz wtedy na 0,35 i na maksymalnie otwartej pokaże 4,3.

Osobiście kręciłem tym TPS w lewo i prawo i przejechałem się z różnymi ustawieniami i za każdym razem jechał tak samo:P

Awatar użytkownika
tmx
stały bywalec
Posty: 100
Rejestracja: 2011-01-29, 23:02
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: tmx » 2012-11-02, 21:16

Czy ktoś wie gdzie w p11 sr20de jest złączka na kablu od czujnika spalania stukowego. Szukam szukam i nie mogę znaleźć
sprzedam wałki p11 gt, półoś lewą używaną 395mm 32/32 zęby

tokarz
nowy na forum
Posty: 4
Rejestracja: 2012-04-24, 20:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tokarz » 2012-11-03, 09:35

Witam,
TPS da się ustawić poprawnie ale trzeba się pobawić z przepustnicą. pamiętaj że przepustnica jest zamknięta całkowicie jak maksymalnie wykręcisz śrubkę od regulacji położenia przepustnicy. Na takim ustawieniu auto nie zapali. Ustawiasz wtedy na 0,35 i na maksymalnie otwartej pokaże 4,3.
Czy te wartości napięć są podane przez producenta, czy po prostu takie są u Ciebie i wynikają z pomiarów ?

Pozdrawiam,

tokarz
Pozdrawiam,

tokarz

Awatar użytkownika
tmx
stały bywalec
Posty: 100
Rejestracja: 2011-01-29, 23:02
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: tmx » 2012-11-03, 18:00

Wracając do tematu czujnika spalania stukowego. Na sronie Delphi znalazłem info że flat response knock sensors (taki typ jest sr20de) są generalnie takie same i mogą być używane w wielu różnych pojazdach. Z lektury sieci wynika że to ecu dokonuje analizy sygnału. Tak więc zamiast płacić 150 czy 500 zł za czujnik do sr20de (tak kosztują) można sobie sprawić taki od vw czy skody za 30zł - pozostaje tylko kwestia złączki.

Żródło delphi: https://delphi.com/shared/pdf/ppd/senso ... _knock.pdf
sprzedam wałki p11 gt, półoś lewą używaną 395mm 32/32 zęby

DARSON
nowy na forum
Posty: 17
Rejestracja: 2012-09-12, 20:44
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: DARSON » 2012-11-05, 19:10

Jeśli chodzi o TPS to są wartości podane przez Coobcia i na takich ustawieniach podobno pracuje to najlepiej. książkowe jest 0.4 lub 0.45 na zamkniętej, nie pamiętam dokładnie.


Jeśli chodzi o czujnik spalania stukowego to nie mam pojęcia czy podejdzie od VW czy skody.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”