Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P10/WP10] Problem z gaśnięciem silnika brak wolnych obrotów

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

szneqz
nowy na forum
Posty: 7
Rejestracja: 2010-02-09, 12:26
Lokalizacja: Ostrzeszów/Marcinki

Post autor: szneqz » 2010-10-29, 09:56

Widze że temat jednak stoi. Ja u siebie w końcu kupiłem inny gaźnik dałem 110 z przesyłką wymieniłem i śmiga jednak po rozgrzaniu jakoś obroty nieraz falują i przed skrzyżowaniami niebezpiecznie spadają przy gwałtownym hamowaniu i jednocześnie skręcaniu potrafi zgasnąć oraz czasem zamuli coś przy ruszaniu. Wymieniłem filtr paliwa i świece i wczoraj dolałem czegoś do paliwa trzeba by może jeszcze jakiś preparat kupić w sprayu i troche spróbować wyczyścić nie chce go rozbierać bo może mu coś się nie spodobać. Może jak przyjdzie konkretniejsza zima to sie uda posiedzieć nad tamtym starym i pożądnie go wyczyścić podorabiać uszczelki może po takim pieszczeniu jeszcze będzie chciał współpracować.
Uszeczelkę pod nowy stary gaźnik dorobiłem nową z tektórki i delikatnie obsmarowałem taką uszczelką w tubce przeznaczoną do uszczelniania misek olejowych pokryw zaworów itp. ps. dziurki w uszczelce na śróbki najładniej wychodzą starym dobrym sposobem przez przebijanie kulką (kładziemy tektórkę na dziurce kładziemy w tym miejscu metalową kulkę z łożyska i delikatnie stukamy młotkiem.

Awatar użytkownika
wartburg
doświadczony forumowicz
Posty: 206
Rejestracja: 2009-12-09, 01:11
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wartburg » 2011-01-12, 15:49

Witam, Niestety problem ponownie wrócił. Rok od naprawy elektrozaworu robi sie to samo. Brak wolnych obrotów. Znów jestem uziemiony, musze czekać do przyszłej środy na mechanika.
Był Wartburg 1.3 '91 58KM
Była P10 GA16DS '93 90KM
Była P11.144 QG18DE '00 114KM
Jest N16 QG18DE '03 116KM >H&R P/T-35mm

Obrazek

H152P4N
nowy na forum
Posty: 1
Rejestracja: 2011-02-06, 20:00
Lokalizacja: Wschowa

Post autor: H152P4N » 2011-02-06, 20:33

Mnie osobiście spotkała podobna usterka w mojej Nysie;] do tego silnik zaczoł ciągnąć mi płyn hamulcowy co w efekcie wyglądało jakby mi ktoś wrzucił granat dymny do wydechu;]

Wracając do problemu gaśnięcia silnika to polecam w pierwszej kolejności oczyścić wszystkie miejsca, gdzie stykają kable masowe. Jeśli to nie pomoże to dołożyć dodatkowy kabel masowy, np. przykręcić go gdzieś do skrzyni biegów, a drugi koniec do podłużnicy.

Jeżeli to nie pomoże to nadchodzi pora na wymiany odpowiednich podzespołów.

Zapomniałem dodać, że w wypadku mojego auta problem z gaśnięciem pojawiał się, bynajmniej ostatnimi czasy dopiero jak odrobine się nagrzał.

Na koniec powiem tylko że przed naprawą problem obeszłem w taki sposób że z 2 tyg jeździłem z podkręconymi obrotami (ok. 1500) ale momentami też nie pomagało a z czasem przestałem to nazywać pomocą;]
po wykonaniu ww czynności silnik trzymał 500obr/min nawet gdy wyjełem 2 kable od świec.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”