![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
[P/WP11.144] regulacja obrotów biegu jałowego
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P/WP11.144] regulacja obrotów biegu jałowego
da się samemu podkręcic obroty na biegu jałowym ? silnik teraz wpada w drobne wibracje i drży mi maska jak się stoi na swiatelkach jest to troche denerwujace jak wcisne pedal gazu i wskaznik obrotow podniesie sie doslownie o 2-3 mm to jest juz cichutko ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
-
- aktywny forumowicz
- Posty: 195
- Rejestracja: 2010-09-25, 22:03
- Lokalizacja: ok.Ziębic
Kolego to nie jest vw golf 3 1,9 td gdzie jest pompa na linke . U nas za obroty odpowiada czujnik HDK . Jak Ci trzesie buda to masz za mala dawke paliwa. Dawke paliwa ustawia sie na komputerze .Musi sie polaczyc z autkiem . Powiem tak .Jesli masz pojecie o tym to mozesz sprobowac sam przesunac nastawnik pompy odrobine w kierunku prawego blotnika. Wtedy zwiekszach dawke. Jesli go przesuniesz w kierunku akumulatora to zmniejszasz dawke. Jezeli nie masz pojecia o tym to sie tego nie tykaj bo jak zwiekszysz za duzo dawke to bedziesz musial gasic go na piatce i hamulcu. Ale czasami tez nie uda sie zgasic.Powiem Ci tez ze juz przesuniecie o 0,1mm robi duza roznice. Zostales ostrzezony w kazdym badz razie. Najlepiej jedz do jakiegos pompiarza i on Ci podniesie dawke. Ma narzedzia do tego. Sprawdz tez kat wtrysku. .Nie gasnie Ci czasami?. Zrob autodiagnostyke.
[ Dodano: 2010-09-26, 09:26 ]
Moze juz tez zacinac sie suwak w pompie i jak nie pomoze regulacja dawki to nalezy go dotrzec. Wczesniej tego nie napisalem bo to noc i noc jest tak jak mowia od spania.
[ Dodano: 2010-09-26, 09:26 ]
Moze juz tez zacinac sie suwak w pompie i jak nie pomoze regulacja dawki to nalezy go dotrzec. Wczesniej tego nie napisalem bo to noc i noc jest tak jak mowia od spania.
-
- aktywny forumowicz
- Posty: 195
- Rejestracja: 2010-09-25, 22:03
- Lokalizacja: ok.Ziębic
Jesli przed wymiana rozrzadu bylo ok a rozumiem ze bylo bo piszesz ze teraz Ci tak robi to bedzie cos z rozrzadem. Mogli ruszyc pompe przy zakladaniu paska i przestawili kat wrtrysku, i w zwiazku z tym przestawili pasak zeby dobrze palil. Albo zalozyli zle pasek nie ruszajac pompy. Tutaj bym szukal przyczyny tego stanu rzeczy ze samochod drzy. Wobec tego bedziesz mial do sprawdzenia kat wtrysku z ewentualna korekcja paska rozrzadu.Teraz mala uwaga . Kat wtrysku ustawia sie czujnikiem. Wartosc tego kata(statycznego) to 0,89+/-0,08mm(oczywiscie dla pompy BOsch bo Zexela nie znam) Jesli bedzie pasek przestawiony to nie ustawisz kata wtrysku. Bedzie CI sie kat rozjezdzal. Mozna tez ustawic komputerowo ale musi sie polaczyc z autkiem ,ale najlepszy jest czujnik . Przedtem nie napisales ze byl wymieniamy rozrzad dlatego sugerowlem dawke. Czesc.