Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P10/WP10] Pomocy!!! Prawie wszystkie zęby już zjadłem

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
smyndrok
wiem o czym pisze
Posty: 46
Rejestracja: 2009-12-12, 15:39
Lokalizacja: Podolany/Kraków

[P10/WP10] Pomocy!!! Prawie wszystkie zęby już zjadłem

Post autor: smyndrok » 2010-09-15, 22:08

Witam klubowiczów!!

Problem następujący: pacjent SR20Di nie wkręci się wyżej jak 2500rpm (wtrysk przestaje pracować, pompka kręci cały czas), mam drugiego takiego który pracuje poprawnie i z niego poprzerzucałem już następujące elementy:

- Korpus wtrysku ze wszystkimi betami (przepływka,krokówka, położeniówka, itp)
- Lambde
- Pompkę paliwa
- ECU
- aparat zapłonowy, kable, świece

rozrząd wykluczam, bo pięknie się wkręca do tych 2500 i pracuje równo,ale chyba ściągnę dekiel i sprawdzę dla pewności...

i dalej nic, kończą mi się pomysły i zęby:) Wszystko zaczęło się dziać po wyłożeniu się Primabellą na dach (podobno). Czy primerka z 93 roku ma siakiś wyłącznik wstrząsowy lub podobne urządzenie??

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2010-09-15, 22:36

Ma ma, ale nikt nie wie gdzie on jest. W ASO powinni wiedzieć. Tzn pojedziesz oni wcisną jeden przycisk i skasują Cię. Spróbuj jeszcze zrobić reset kompa - ściągasz klemy z aku i je zwierasz na 15sek jak mnie pamięć nie myli.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
alfabox
fanatyk nissana
Posty: 1023
Rejestracja: 2009-12-04, 23:42
Lokalizacja: Bydgoszcz-Kapy
Kontakt:

Re: Pomocy!!! Prawie wszystkie zęby już zjadłem

Post autor: alfabox » 2010-09-16, 20:46

smyndrok pisze:Witam klubowiczów!!

Problem następujący: pacjent SR20Di nie wkręci się wyżej jak 2500rpm (wtrysk przestaje pracować, pompka kręci cały czas), mam drugiego takiego który pracuje poprawnie i z niego poprzerzucałem już następujące elementy:

- Korpus wtrysku ze wszystkimi betami (przepływka,krokówka, położeniówka, itp)
- Lambde
- Pompkę paliwa
- ECU
- aparat zapłonowy, kable, świece

rozrząd wykluczam, bo pięknie się wkręca do tych 2500 i pracuje równo,ale chyba ściągnę dekiel i sprawdzę dla pewności...

i dalej nic, kończą mi się pomysły i zęby:) Wszystko zaczęło się dziać po wyłożeniu się Primabellą na dach (podobno). Czy primerka z 93 roku ma siakiś wyłącznik wstrząsowy lub podobne urządzenie??
Jak wygląda sprawa z ciśnieniem paliwa?,może regulator ciśnienia przepuszcza i przy wyższych obrotach ciśnienie jest za słabe.Sprawdź jaki kolor mają świece,bo jeżeli za jasne to może być regulator ciśnienia.A może być też sprawa zawalonego katalizatora,ale wtedy będą świeczki zaczadzone i może mieć problem z wydmuchem spalin,przez zarośnięty kat. :-|
ObrazekObrazek

donn_primerra
stały bywalec
Posty: 99
Rejestracja: 2009-12-30, 00:37
Lokalizacja: Łask

Post autor: donn_primerra » 2010-09-24, 00:12

przerwa w obwodzie wprzepływomierza.tu jest problem.. szukaj po kablach od przepływki do ecu czy nie ma prerwy. auto jest w trybie awaryjnym.. z tego co wiem p10 nie ma wyłacznika bezpieczeństwa..
Nissan Primera p10 2.0 pb+lpg..... BMW E90 2.0 td .....VW T4 2.5TDI
nowe p10 sedan 2.0 95r GT ma juz silnik

p10 2.0 pb+Lpg 90r. 530 tyśi niestety od 25-02-2010 już tylko na 4 biegach

dominik86
aktywny forumowicz
Posty: 146
Rejestracja: 2009-12-15, 21:33
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: dominik86 » 2010-09-24, 08:27

Wlasnie te 2500 obr wskazuje na cos z przeplywka...
Kupie P11.144 SR20DE/ga16de galant 2.0 avensis 2.0 accord1.8 2.0 kontakt pw

Awatar użytkownika
fago2002
stały bywalec
Posty: 108
Rejestracja: 2009-12-25, 11:41
Lokalizacja: Płock

Post autor: fago2002 » 2010-09-28, 11:08

u mnie to samo bylo, sprawdz najpierw , czy chodzi na wsytskich garkach, miales jakies problemy z odpalaniem albo palil bezpieczniki?Ja tez bym stawial na kat albo tryb awaryjny, odczep tlumik bedziesz wiedzial czy sie wkreci na obroty bez kata
Drifting Nissanem Silvia s14 350HP

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-09-28, 15:42

W nissanach (a moze i w innych autach) jak pada przeplywka to auto nie wkreca sie powyzej 2300-2400 obrotow. Osobiscie to sprawdzilem i w momencie jak przekraczalem pewien prog obrotow to objaw byl podobny jak przy odcince. Sprawdz jakie wartosci w Twoim aucie powinna miec przeplywka i zmierz swoja. Ewentualnie odepnij ja calkowicie i zobacz czy jest w roznica w jezdzie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”